HULK Δημοσιεύτηκε January 12, 2018 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε January 12, 2018 Έπειτα από επίσκεψη τεχνικού τις nova στο χώρο μου δήλωσε βλάβη στη γραμμή 27/12 τηλέφωνα μετά τηλεφώνων, απάντηση δεν έχουμε ενημέρωση από τον ΟΤΕ.Είναι απαράδεκτο ένα μήνα χωρις Internet.....Τι εξυπηρέτηση πελατών όταν στις καμπίνες κάνει κουμάντο ο ΟΤΕ?Εγώ τώρα τι μπορώ να κάνω να περιμένω ακόμα η να πάω τη γραμμή στον ΟΤΕ.:mad::mad::mad: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. January 12, 2018 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2018 Καλησπέρα HULK, Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας. Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, το ΑΦΜ του κατόχου), ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε; Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς. Αντώνης, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts