stixima Δημοσιεύτηκε January 3, 2018 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε January 3, 2018 Είμαι συνδρομητής σταθερής τηλεφωνίας στην Vodafone (hol) και στις 17/12/2017 σας έστειλα μέσω email αίτηση για να γίνω πελάτης της εταιρείας σας με φορητότητα. Στις 19/12/2017 δέχθηκα τηλέφωνο από την Vodafone και μου έκαναν προσφορά με πολύ καλύτερη τιμή όποτε και δέχθηκα να παραμείνω στην εταιρεία τους (Vodafone). Ταυτόχρονα την ίδια ημέρα 19/12/2017 δηλαδή έστειλα φαξ και email με την ταυτότητα μου προς την Nova ζητώντας να ακυρωθεί η αίτηση φορητότητας που είχα ήδη ζητήσει. Σε λίγα λεπτά με κάλεσε υπάλληλος της εταιρείας σας δίνοντας μου άλλη τιμή αλλά δεν δέχθηκα και μου είπε ότι θα προωθήσει το αίτημα ακύρωσης φορητότητας (είχε λάβει το φαξ). Σε λίγα λεπτά ήρθε το παρακάτω γραπτό μήνυμα / sms στο κινητό μου: «ΣAΣ EΠIBEBAIΩNOYME ΠΩΣ TO AITHMA AKYPΩΣHΣ THΣ AITHΣHΣ ΦOPHTOTHTAΣ YΠOBΛHΘHKE ΣHMEPA ΣTHN ETAIPIA MAΣ ME MONAΔIKO APIΘMO ANAΦOPAΣ 1-20099327359.» Εχθές 02/01/2018 το απόγευμα σταμάτησε να λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή & το Ίντερνετ. Και όταν λέω σταμάτησε είναι νεκρό τελείως - δεν δέχομαι εισερχόμενες κλήσεις αλλά ούτε και εξερχόμενες. Αν κάποιος καλέσει στο σταθερό τηλ ακούγεται το παρακάτω μήνυμα «ο αριθμός που καλέσατε δεν αντιστοιχεί σε συνδρομητή». Ήρθα σε επικοινωνία άμεσα με το τεχνικό τμήμα της Vodafone για να δηλώσω βλάβη και μου είπαν ότι ο βρόγχος ανήκει πλέον στην Nova! Το ίδιο με ενημέρωσε και το αρμόδιο τμήμα της Vodafone που ασχολείται με τις φορητοτητες γραμμών. Ο αριθμός CLI αυτή την στιγμή είναι στην Vodafone αλλά ο «Βρόγχος» στην NOVA και αυτό γιατί δεν ολοκλήρωσαν το αίτημα μου. Δεν ακύρωσαν το αίτημα φορητότητας. Παρανόμως και καταχρηστικώς. Επικοινώνησα άμεσα με την NOVA & μου είπε η κυρία που μίλησα μαζί της ότι έστειλε email στο αρμόδιο τμήμα για αποδέσμευση του «βρογχου» και ότι θα επικοινωνήσουν σε λίγο μαζί μου. Ενημέρωση μέχρι στιγμής 0. Παρακαλώ πολύ θα ήθελα άμεσα να επιληφθείτε επι του ανωτέρω προβλήματος και να λάβω τηλεφωνικώς «άμεσα» την απάντηση ότι λύθηκε το πρόβλημα. http://www.danasoft.com/sig/grlansin.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. January 3, 2018 Κοινοποίηση Δημ. January 3, 2018 καλησπέρα stixima, Βλέπουμε ότι έχει υπάρξει σχετική επικοινωνία με τα αρμόδια τμήματα, και πραγματοποιείται ο απαραίτητος έλεγχος, όπου και θα υπάρξει σχετική ενημέρωση σου. Κώστας, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stixima Δημ. January 4, 2018 Author Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2018 Καλησπέρα, δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα. Εγώ αυτή την στιγμή δεν έχω τηλέφωνο σπιτι. Η γραμμή συστημικά φαίνεται στην κατοχή σας και παρόλα αυτά δεν λαμβάνω υπηρεσίες τηλεφώνου. Πως θα λυθεί το πρόβλημα; http://www.danasoft.com/sig/grlansin.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. January 4, 2018 Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2018 Καλησπέρα stixima, Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά. Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς. Αντώνης, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts