Jump to content

Nova Forthnet μας αφησανε χωρις τηλεφωνο χρονιαρες μερες!


MelinaKor
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

καλησπέρα σας, είχα πολλά χρονιά (8) στη vodafone. το τελευταίο χρόνο είχα προβλήματα συνεχεία με την ταχύτητα και αποφάσισα αρχές Δεκεμβρίου να αλλάξω παροχο και πήγα στη nova φορτνετ. όταν μίλησα με nova τους ρώτησα αν υπάρχει περίπτωσή να μείνω χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ, μου απαντήσανε πως όχι. ποίο συγκριμενα (ούτε λεπτό). άπλα όταν έρθετε στη nova θα σας στείλουμε ρουτερ vdsl και σε λίγες μέρες το πολύ θα σας έρθει μήνυμα στο κινητό σας πως ενεργοπηθηκε η υπερησια μας. άπλα μετά θα χρειαστείτε να βάλετε το ρουτερ το δικό μας, και είσαστε έτοιμη.

ήρθε ο κουριερ 12 Δεκεμβρίου υπόγραψα το συμβολιο που είναι για 24 μήνες.στης 13 Δεκεμβρίου μου στείλανε από nova το μήνυμα: σας ενημερώνουμε η πιθανή ημ/νια ενεργοποίησης της υπηρεσίας σας είναι 19/12.2017 00:00. δεν είχα λάβει ωμός μέχρι στιγμής το ρουτερ τους...άλλα είπα εντάξει μέχρι στης 19 Δεκεμβρίου μήπως το στείλουνε. στης 19 Δεκεμβρίου πρωινές ώρες πάω να πάρω τηλέφωνο και βλέπω ότι δεν λειτουργεί το σταθερό μου τηλέφωνο. κοιτάω και το ίντερνετ...τίποτα. πάω να πάρω τηλ από το κινητό στη nova και βλέπω μήνυμα από nova: "το αίτημα φορητοτας το τηλεφωνικού σας αριθμό προωθήθηκε επιτυχώς. τους πήρα τηλ 2 φορές στο 13831 χάλασα 2 κάρτες χρόνο ομιλίας τον 10 ευρό περιμένοντας στη γραμμή. μου είπανε ότι έχουνε ξεμείνει από ρουτερ vdsl και είναι αρκετοί στη λιστακαι δεν ξέρουνε ποτέ θα έχουνε μπορεί 10 μέρες μπορεί και πάρα πανω. μου είπε πως γιαυτό το λόγο δεν έχω και σταθερό τηλ, και ότι το απλό ρουτερ που έχω δεν κάνει. μου είπε να πάω να αγοράσω ένα ρουτερ vdsl αν το βιάζομε. τους είπε εντάξει αν το αγοράσω κάνει 80 ευρώ αν είναι να μην μου στείλετε το δικό σας και να χρεωθουνε αυτοί. μου είπε δεν γίνετε αυτό ότι θα πρέπει να το πληρώσω μονή μου. τους πήρα τηλ πάλι την επομένη μέρα να ρωτήσω αν υπάρχει τρόπος να με συνδέσουν σε ένα δικό τους ίντερνετ πρόχειρα να έχω να μιλήσω ονλιν αν χρειαστεί.μου είπανε ότι τελικά είναι βλάβη στη γραμμή και ότι δικό μου ρουτερ και να αγοράσω πάλι δεν θα δουλεύει. το έχουμε αναφέρει βλάβη το βράδυ θα λειτουργεί το τηλ μου είπανε. άλλα τίποτα. την άλλη μέρα πάλι χάλασα άλλες 2 κάρτες τους ξανά ρωτάω τη γίνετε. μου λέει θα το αναφέρω πάλι βλάβη. τίποτα. του είπα έχω μέχρι 26 Δεκεμβρίου να φύγω από την εταιρία (μου είχανε πει από την αρχή ότι έχω 14μέρες). μου είπε ναι μπορείτε να φύγετε άλλα θα πληρώσετε 105 ευρώ για της υπηρεσίας μας!!!! ποίες υπερησιες!!δεν ενδιαφερηκε κανένας να μας πάρουνε ένα τηλ. έχω στήλη και 5-6 φορές στην φόρμα επικοινωνίας να με καλέσουνε δεν απαντήσανε ποτέ. είναι Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 22:15 δεν έχω ούτε σταθερό ούτε ίντερνετ χρονιάρες μέρες! δεν έχω από τις 19 Δεκεμβρίου τηλέφωνο από την ήμερα που μου τραβήξανε την γραμμή σχεδόν 11 μέρες τώρα. είναι 28 Δεκεμβρίου η 14 μέρες από την ήμερα που υπόγραψα το συμβολιο έχει περάσει. μου ήρθε και ένα ωραίο μήνυμα 24 δεκ (ο λογαριασμός) 128.94!!! είμαστε καλά?

για σταθερό και vdsl ίντερνετ που δεν είχα ούτε λεπτό και ακόμη δεν έχω! :!::!::!:

 

 

Από Ομάδα Διαχείρισης

Θα σε παρακαλούσα να αποφεύγεις τα κεφαλαία και να γράφεις με πεζούς χαρακτήρες διότι είναι σαν να φωνάζεις και απαγορεύεται από τους Ο.Π.Χ.

Edited by XP130TD
κεφαλαία
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα MelinaKor και Χρόνια Πολλά,

 

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μαζί μας.

 

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

 

Γιώργος, Nova Support

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...