OveLix Δημ. May 3, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2005 Χάιντρο, που ζεις? Ολες σου απαντησεις βρίσκονται στο....Internet. Δοκίμασε τα προφανή. http://www.airbus.com http://www.flightsim.com http://www.avsim.com Stergianos, για το 787 Firm configuration - 2005 Major assembly begins - 2006 First flight - 2007 First delivery - 2008 Τα υπόλοιπα στο http://www.boeing.com/commercial/7e7/flash.html Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. May 3, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2005 εγω νομιζα οτι ηταν max velocity 0.89... ειναι turbofan οι turbojet? KAI ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΟΝ ...... ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΤΟ FS2004?????????????? Δεν υπάρχει όρος max velocity στην αεροπορία. Turbofan ή turbojet? :p Μερικές φορές μένω άναυδος. Είναι σαν να με ρωτάς αν το νέο Golf έχει κινητήρα εσωτερικής ή εξωτερικής καύσης. Πέρνα μια βόλτα από εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Turbojet και μάθε ότι εδώ και δεκαετίες οι turbojet ειναι μόνο στα μουσεία και στην Αφρική :p Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. May 3, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2005 κοιτα τωρα αμα εγραφα max oper speed 0.89 ε ενταξει τι να κανουμε δεν ειμαι και ατομο που εχει μνημη ελεφαντα αν και μοιαζω.... 4χ RR Trent 900 or GE/PW Alliance GP 7000 αλλα αυτο ειναι πολυ.... wheel base 30.4 m ελεος οι ροδες ειναι σχεδον πιο μεγαλες απο τα πιο πολλα σπιτια... στο avsim και στο flightsim ειμαι ηδη αλλα δεν εχω βρει κατι αξιολογο για αυτο ρωτησα αμα ξερει κανεις να μου κανενα αλλα μερος που να εχει ενα καλο μοντελο ακομη δεν βρηκα αποστασεις απο/προσγειωσεων εκανες ενα λαθος ovelix οι turbojet υπαρχουν σχεδον παντου πολεμικη αεροπορια και μερικα πολιτικα αεροπλανα π.χ P&W F100 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. May 3, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2005 Χάιντρο είμαστε οφτόπικ. Αν μιλάς για τα F-104 του '50 τότε ναι είχαν τουρμποτζετ . Από τη δεκαετία του ΄80 οι τουρμποφαν ειναι κανόνας. Τέσπα, ας το λήξουμε εδώ. Η απόσταση απο/προσγείωσης εξαρταται παντα απο το φορτίο του αεροσκάφους. Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. May 3, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2005 τελικο οφτοπικ τα φ16 και γενικα τα μαχητικα ειχαν και εχουν τουρμοτζετ... απλα τωρα λεγονται gas turbines....ιδιο πραγμα ειναι... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
porcupine Δημ. May 3, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2005 15000 χλμ σε τι υψος και σε τι ταχυτητα Λογικά στα 38.000-40.000 ποδια με ταχυτητα 0.85 Παράθεση "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. May 3, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2005 :w00t: :lol: :w00t: :lol: :w00t: :lol: Με Nasa traffic control θα μιλαει δηλαδη? 50.000 Ποδια ισως αλλα και παλι ειναι πολλα.ειναι παααρα πολλα... δηλαδη το concorde πως μπορουσε και μιλαγε? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
porcupine Δημ. May 3, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2005 Μα ουτε το Concorde δεν πεταγε στα 15.000 χλμ!!!! ημαρτον! στα 640χλμ Πετουν οι δορυφοροι, το κονκορντ πετουσε περιπου στα 60.000 Ποδια τουτ εστειν 18χλμ. Παράθεση "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. May 3, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2005 15000 χλμ ελεγα την εμβελεια του αεοροσκαφους Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
porcupine Δημ. May 3, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2005 το A380 για να μην μεινω και εκτος τοπικ θα επιχειρει στα 13.1 χλμ Που ειναι 43.666 ποδια με 0.85 Mach.Αλλα ενδιαφεροντα χαρακτηριστικα του. The range of the A380-800F is 10,410km, which allows the aircraft to fly non-stop from Europe to Asia or the US West Coast. The aircraft carries a 150t payload, comprising 71 large cargo pallets or containers on three decks. Airbus claims that the payload capacity is 30% larger than that of the nearest competitor aircraft. The aircraft flies at an economical cruise speed of 0.85 Mach and has a service ceiling of 13,100m. The take-off field length is 3,010m. The engines give exceptionally quiet operational noise levels, and meet the UK's Noise Quota Count 2 for departure. CARGO The A380-800F has a payload capacity of 150,000kg with a range of 10,410km. The upper deck, which has a maximum width of 5.92m, accommodates 17 pallets, while the main deck, maximum width 6.58m, holds 28 pallets and the lower deck 13 pallets. The total hold volume is 1,134m³. DESIGN The CATIA 3D CAD virtual product design suite from Dassault Systemes and IBM was used in designing the A380-800F. The oval fuselage has a three-deck configuration. Type 2524 light aluminium alloy floor beams are used in the freighter aircraft rather than the composites and Type 2024 aluminium beams used on the passenger variant aircraft. Major subsections of the aircraft are under construction at the Airbus Deutschland in Hamburg and Stade, Airbus Espana, Airbus France at St Nazaire, Airbus UK in Broughton, Latecoere in Toulouse, France and Saab in Sweden. Airbus France at Toulouse is responsible for the manufacture of the engine pylons and also for the final assembly of the aircraft. High strength, damage resistant and lightweight composites and multiple layer aluminium and glass fibre reinforced adhesives material, Glare, are used extensively in the construction. ENGINES The swept wings carry four Aircelle underwing engine pods. The options for the engines are the GE and P&W Alliance GP7200 and the Rolls Royce Trent 900. The Emirates and Federal Express A380-800F freighters have been ordered with Alliance GP7200 engines while ILFC has selected the Rolls-Royce Trent 900 engines. The Trent 900 engines are rated at 374kN thrust. Each engine is fitted with a Hamilton Sundstrand 180kVA power generator. Aircelle thrust reversers are fitted on the inner pair of engines. The main fuel tanks have a capacity of 325,000 litres. For extended range operation, optional wing centre box fuel tanks can be fitted. The fuel system is equipped with a Parker Aerospace fuel management system which includes internal tank sensors. The fuel management system interfaces to the Thales integrated modular avionics suite. LANDING GEAR Goodrich has been contracted to supply the two six-wheel under-fuselage landing gear and the two four-wheeled wing-mounted landing gear. The wing-mounted landing gear is slightly forward of the fuselage-mounted gear. The wheels on the main landing gear are fitted with carbon brakes. The twin wheel nose landing gear is supplied by Messier-Dowty. The steering control is via the nose gear and via the rear axle of the fuselage landing gear. The gear allows U-turn manoeuvres on a 60m-wide runway. The aircraft can manoeuvre on 23m-wide taxiways and 45m-wide runways. The French aerospace company Latecoere, based in Toulouse, developed the external and taxi aid camera system (ETACS). The ETACS consists of uses five video cameras and an onboard computer. The cameras are installed on the top of the tailfin and under the fuselage and the image data is relayed to cockpit displays to assist the crew in ground manoeuvres. The Honeywell terrain guidance and on-ground navigation system are integrated to the aircraft's flight management system. Παράθεση "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
porcupine Δημ. May 3, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2005 και για να μην κανω ολοκληρο c/p το κειμενο.Διαβαστε πληρη αναφορα εδω. http://www.aerospace-technology.com/projects/a380/ Παράθεση "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. May 3, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2005 παντως εκανε κινηση ματ η airbus που μπορεσε και το εβγαλε αυτο το τερας στην παραγωγη αραγε θα το δουμε εδω εστω μια φορα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
porcupine Δημ. May 3, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2005 @hydro στα Ευρωπαικα αεροδρομια Heathrow,Munchen,Stuttgart,Schiphol ναι,δεν ειναι μονο το θεμα μετασκευης των τροχιοδρομων,διαδρομων και θεσεων σταθμευσης αλλα και των φυσουνων των επιβατων οπου θα πρεπει να σχεδιαστουν με νεο υψος και διωροφη δυνατοτητα... Παράθεση "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. May 3, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2005 αρα δεν το κοβω για εδω αφου για να φτιαξουμε επιπλεον αεροδιαδρομο στν θεσσ/νικη βγαλαμε τα ματια μας φανταζομαι τι θα γινει αν πεσει αυτη η ιδεα για το ελ.βενιζελ... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. May 3, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2005 porc, οι φυσούνες είναι σε θέση να το χειριστούν. Πολλά μεγάλα αεροσκάφη (747, 777) συχνά επι/αποβιβάζουν από δυο φυσούνες ταυτόχρονα. Το ύψος τους προσαρμόζεται εύκολα, είναι εύκαμπτες, για αυτό βλέπεις στο Eλ.Βεν την ίδια φυσούνα να "κολλάει" και στο 777 της Thai και στο μικρό Avro της Aegean. Το πρόβλημα είναι κυρίως το μέγεθος και το βάρος του αεροσκάφους, πώς θα κινείται, που θα σταθμεύει, πώς θα κάνουν check-in 555 άτομα και σε τι ειδους ταινία αποσκευων θα παραλάβουν τις βαλίτσες τους κλπ. Ακριβώς τα ίδια "προβλήματα" δηλαδή που είχε και το 747 το 1970. Όλα όμως προσαρμόστηκαν όπως έπρεπε. Έτσι θα γίνει και τώρα. Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KCB Δημ. May 3, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2005 @hydro στα Ευρωπαικα αεροδρομια Heathrow,Munchen,Stuttgart,Schiphol ναι,δεν ειναι μονο το θεμα μετασκευης των τροχιοδρομων,διαδρομων και θεσεων σταθμευσης αλλα και των φυσουνων των επιβατων οπου θα πρεπει να σχεδιαστουν με νεο υψος και διωροφη δυνατοτητα... Και τα οποία έχουν ήδη αρχίσει εργασίες αλλά από 2006 θα είναι έτοιμα. Παράθεση KCB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. May 3, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2005 porc, οι φυσούνες είναι σε θέση να το χειριστούν. Πολλά μεγάλα αεροσκάφη (747, 777) συχνά επι/αποβιβάζουν από δυο φυσούνες ταυτόχρονα. Το ύψος τους προσαρμόζεται εύκολα, είναι εύκαμπτες, για αυτό βλέπεις στο Eλ.Βεν την ίδια φυσούνα να "κολλάει" και στο 777 της Thai και στο μικρό Avro της Aegean. Το πρόβλημα είναι κυρίως το μέγεθος και το βάρος του αεροσκάφους, πώς θα κινείται, που θα σταθμεύει, πώς θα κάνουν check-in 555 άτομα και σε τι ειδους ταινία αποσκευων θα παραλάβουν τις βαλίτσες τους κλπ. Ακριβώς τα ίδια "προβλήματα" δηλαδή που είχε και το 747 το 1970. Όλα όμως προσαρμόστηκαν όπως έπρεπε. Έτσι θα γίνει και τώρα. στο ελλαντα λες η στο υπολοιπο κοσμο? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Stergianos Δημ. May 3, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2005 στο avsim και στο flightsim ειμαι ηδη αλλα δεν εχω βρει κατι αξιολογο για αυτο ρωτησα αμα ξερει κανεις να μου κανενα αλλα μερος που να εχει ενα καλο μοντελο Κοίτα στο http://www.surclaro.com και στο http://www.simviation.com Παράθεση http://img.userbarz.com/46/9081.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. May 6, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2005 ...για να φτιαξουμε επιπλεον αεροδιαδρομο στν θεσσ/νικη... Μ' αρέσει που το παίζεις και σχετικός :lol: Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. May 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2005 Μ' αρέσει που το παίζεις και σχετικός :lol: εκει κολας αφου εχω να ασχοληθω με αεροπλανα 5 χρονια περιπου και που εχω ακομη κατι στο μυαλο ειναι θαυμα... ποιος ηταν που ηθελαν να κανουν επεκταση? ο 28/10 34/16? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
usak Δημ. June 9, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 9, 2007 Με λιγα λογια Russian Power :cool: .... (λιγη βοτκιτσα κανεις? :w00t: ) Ρε συ το Antonov-225 ειναι ουκρανεζικο αεροπλανο και κατασκευαζεται στη Ουκρανια... ;) http://en.wikipedia.org/wiki/Antonov_An-225 Ειναι και το μεγαλυτερο αεροπλανο στον κοσμο http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/52/Giant_planes_comparison.svg/429px-Giant_planes_comparison.svg.png Παράθεση .:C E S S N A:. http://www.alaskastock.com/Pix/302/FP/302FP_DY0034_001_T.JPG Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
annie_ Δημ. June 9, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 9, 2007 :offtopic: Καλέ usak που το ξέθαψες το θέμα; :offtopic: :p Παράθεση anniesworld.eu Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
usak Δημ. June 9, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 9, 2007 :offtopic: τυχαία το βρήκα μεσω του google(εψαχνα κατι για τα an-225 μιας και θα γινω αεροναυπηγος :rolleyes: ) :offtopic: Παράθεση .:C E S S N A:. http://www.alaskastock.com/Pix/302/FP/302FP_DY0034_001_T.JPG Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.