Jump to content

Forthnet webmail problem / Google mails


ELTASSOS
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

φιλοξενείται η επαγγελματική σελιδα μου στην φορθνετ, περιβαλλον Linux, και εκει είναι και όλα τα εταιρικα webmails.

 

Εδώ και 10-15 μερεσ ενώ λαμβανω μηνυματα από παντου δεν ερχονται από gmail. Πολλοι πελατες παραπονιουνται διοτι εχουν τζι μαηλ .

 

Στην εξυπηρετηση λενε την κασετα, αλλα εμενα η εταιρεια μου εξακολουθεί να μην λαμβανει G-mails

 

Σκέφτομαι να αλλαξω παροχο..είναι απαραδεκτοι...

 

Τασος

Edited by impreza_sti
Αφαίρεση προσωπικών στοιχείων
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ELTASSOS,

 

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

 

Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει λόγω του παραπάνω, καθώς και τη δυσκολία που δημιουργείται στην καθημερινή σου επικοινωνία.

 

Έχουμε λάβει και το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε φροντίσει ώστε να πραγματοποιηθεί επικοινωνία από αρμόδιο συνάδελφο, για έλεγχο του ζητήματος.

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

 

Αλέξης, Nova Support

Link to comment
Share on other sites

από ότι φαινεται η ΦΟΡΘΝΕΤ δεν μπορει να δεχτει μηνυματα από GMAIL σε Shared hosting ενώ ΟΛΕΣ οι αλλεσ εταιρειες μπορουν. Μαλλον προσπαθουν ειτε να στειλουν τους πελατεσ σε dedicated hosting ειτε είναι τεχνικα ανεπαρκεισ. Σορρυ...αυτά τα λεω μετα από επικοινωνια μου με "τεχνικο" υπευθυνο? κ.Κοσμη της φορθνετ.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ELTASSOS,

 

Με γνώμονα πάντα τη βέλτιστη εμπειρία πελάτη, η Forthnet, προστατεύει τις υπηρεσίες hosted email από spam και κακόβουλα email. Στην κατηγορία αυτή εντάσσονται όχι μόνο email που προωθούν προϊόντα και υπηρεσίες, χωρίς προηγουμένως ο παραλήπτης να έχει ζητήσει αντίστοιχη ενημέρωση (spam email), αλλά και mails που σκοπό έχουν την υποκλοπή της ταυτότητας του χρήστη, στοιχείων πρόσβασης σε υπηρεσίες τρίτων (identity & credential theft), ηλεκτρονικής απάτης και υποκλοπής στοιχειών πρόσβασης σε υπηρεσίες τραπεζικών ιδρυμάτων (phishing).

 

Ο μηχανισμός προστασίας των πελατών μας περιλαμβάνει το μπλοκάρισμα παραλαβής emails από αποστολείς και servers που αποδεδειγμένα αποτελούν πηγή αποστολής τέτοιων κακόβουλων emails (blacklists). Οι blacklists ενημερώνονται δυναμικά από οργανισμούς που παρακολουθούν τη δραστηριότητα κακόβουλων αποστολών διεθνώς, προκειμένου για την έγκαιρη προστασία των πελατών, όσων παρόχων παρέχουν τη συγκεκριμένη προστασία στους πελάτες τους. Η συγκεκριμένη πρακτική, αποτελεί βέλτιστη πρακτική στην προσπάθεια των παρόχων να προστατέψουν τους τελικούς πελάτες τους από τέτοιου είδους επιθέσεις.

 

Το τελευταίο διάστημα η αυξημένη κακόβουλη δραστηριότητα από συγκεκριμένους servers, είχε ως αποτέλεσμα να συμπεριληφθούν στις blacklists, mail servers δημοφιλών παρόχων. Στα πλαίσια της βελτίωσης της εμπειρίας των πελατών μας, τα τεχνικά τμήματα της Forthnet καταγράφουν συστηματικά τη δραστηριότητα από τους servers των εν λόγω παρόχων προκειμένου για τη σταδιακή αποκατάσταση της ροής email από τους συγκεκριμένους παρόχους προς τους πελάτες της Forthnet σταθμίζοντας την προστασία των πελατών από κακόβουλα email αλλά και την απρόσκοπτη παροχή της υπηρεσίας προς τους πελάτες της.

 

Από τα παραπάνω διαφαίνεται ο λόγος που εμποδίστηκε μέρος της κίνησης από gmail.

Έχουν ήδη ξεκινήσει οι διαδικασίες για να αφαιρεθούν οι αντίστοιχοι servers από τις blacklists και αναμένεται η ολοκλήρωση εντός λίγων ωρών.

 

Αλέξης, Nova Support

Link to comment
Share on other sites

ΑΛΕΞΗ ευχαριστω για απαντηση σου.

 

ΔΕΝ είναι δυνατον κανενα Gmail από πελατεσ μου να μην ερχεται. Κατι εχει ρυθμιστεί λαθος. Απλα λογω ημιμαθειας δεν παραδέχονται ότι εχουν λαθος. Ωσ γνωστον η ημιμαθεια είναι χειροτερη της αγνοιας. Εκανα ερευνα στο νετ, που ο σουπερ ντουπερ πληροφορικαριοσ της φορθνετ ΔΕΝ εκανε, και ειδα πως το αντιμετωπιζουν στο εξωτερικο. Οι τεχνικοι της φορθνετ ουτε καν καταλαβαν τι τους εγραψα...και παντα ελεγαν "οπωσ σας ειπαμε στην αρχη...μπλα μπλα..."

 

Ρωτησα αλλους παροχουσ για το θεμα μου και γελάγανε. Και αυτοι εχουν φιλτρα προστασιασ πολλαπλα, αλλα τα εχουν ρυθμισμενα.

 

Άλλο να μπλοκάρεται κανα μηνυμα που και που και άλλο να μην ερχεται κανενα. Φτιαξε ένα Gmail stειλε μηνυμα στην ΦΟΡΘΝΕΤ και προσπαθησε να το παρεισ μεσω webmail. Αν το λαβεις σφυρα μου η ανεβασε screenshot. Ουτε η τεχνικη υπηρεσια ΦΟΡΘΝΕΤ λαμβανε από το Gmail μου...ti να λεμε τωρα

 

Τελος παντων εγω θα μετακινησω την σελιδα μου αλλου, διοτι μια εταιρια δεν μπορει να περιμενει πωσ και τι σκέφτεται η κάθε ΦΟΡΘΝΕΤ.

 

Μετα από 10+ χρονια συνεργασίας με ΦΟΡΘΝΕΤ δεν είμαι ηλιθιοσ η κακοβουλος για να φευγω αρον αρον εχοντασ δειξει υπομονη, κατανοηση και συνεργατικοτητα για 2-3 εβδομαδεσ...θα χω καποιο σοβαρο λογο ετσι δεν είναι?

 

ευχαριστω για το χρονο σου Αλεξη

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...