ioannis_m Δημοσιεύτηκε November 21, 2016 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε November 21, 2016 Είμαι 2 χρόνια συνδρομητής στην Nova triple play,λόγω οικονομικών και μή χρήση της υπηρεσίας της Nova τηλεόραση,έκανα φορητότητα σε τηλεφωνική προσφορά στην Wind.Με πήραν από την Forthnet 2 μέρες πριν ενεργοποηθεί η γραμμή στον νέο πάροχο και μου έκαναν αντιπροσφορά την οποία και δέχθηκα. Έστειλα και φάξ ακύρωσης σε ένα κατάστημα wind με τα στοιχεία μου και μου έστειλε μύνημα η wind ότι δεν αποδέχεται την ακύρωση και ότι συνεχίζω με την δικιά της γραμμή από την Πέμπτη που έγινε η ολοκλήρωση μεταφοράς της γραμμής.Σήμερα μου ήρθε μύνημα από Forthnet ότι προωθούν το αίτημα μου για επιστροφή σε εσάς.Έχω μπερδευτεί και θα ήθελα να επικοινωνήσω με κάποιον να δω τι κινήσεις γίνονται. Ευχαριστώ. Will keep updating....Galaxy S out of the box 2.1 Eclair JM5 Cos,2.2.1 Froyo JS3 + SPEEDMOD KERNEL-k13c-500hz + Clockwork Mod,Slim ICS + Semaphore Kernel + JVU modem,Slim Bean 4.1.2 + Semaphore 2.6.0.s,Cyanogen 10.1 + Semaphore 2.9.23 ....10.2 etc....,Cyanogenmod 11 snapshot M4 + Neo kernel cma 415mb. :shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. November 21, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2016 Καλησπέρα ioannis_m, Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας. Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να βοηθήσουμε; Αλέξης, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts