makisg4 Δημοσιεύτηκε June 29, 2016 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε June 29, 2016 Σήμερα λήγει η σύμβαση μου με την εταιρεια στο πρόγραμμα full pack και ενώ εχω ηδη κανει δυο φορες αιτημα επικοινωνιας προκειμενου να συζητησουμε το ενδεχομενο επεκτασης του συμβολαιου ουτε φωνη ουτε ακροαση. Αυτό σημαινει ότι δεν ακολουθείτε αυτή την διαδικασία ή ότι δεν ενδιαφέρεστε για την επεκταση συμβολαιου με τους υπάρχοντες πελατες σας? Γιατι με τα σημερινα δεδομενα θα προβω σε αιτημα διακοπης και θα περασω σε άλλη εταιρεια. Ευχαριστώ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. June 29, 2016 Κοινοποίηση Δημ. June 29, 2016 Καλησπέρα makisg4, Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε στο ζήτημα το οποίο μας αναφέρεις, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσής σου; Αλέξης, Forthnet Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts