thodoris_9 Δημοσιεύτηκε February 9, 2016 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε February 9, 2016 Έκανα επαναφορά εργοστασιακων ρυθμίσεων στο Samsung Galaxy Tab 2 10.1 που έχω ώστε το tablet να είναι σαν καινούριο. Πρώτο πράγμα να συνδεθώ στο Internet, 2ο να κατεβάσω την εφαρμογή NOVA go και να συνδεθώ. Επιβεβαιωνοντας τους χιλιάδες χρήστες με παράπονα για την εφαρμογή, έτσι και μένα μου εμφανίζει το γνωστό μήνυμα ότι Δυστυχώς, σταμάτησε η εφαρμογή και "κρασαρει" στην αρχική σελίδα. Έκανα απεγκατασταση, το ξαναεβαλα, έκανα επανεκκινησεις, όλα χωρίς αποτέλεσμα. Φυσικά και δεν έχω αυταπατες, δεν περιμένω ουσιαστική βοήθεια, περισσότερο σαν παράπονο το έγραψα. Θα γράψετε πόσο πυρετωδώς εργάζεστε να διορθωσετε προβλήματα της εφαρμογής. Ευχαριστούμε Δημόσιος Υπάλληλος = Πάρααα Πολύ Ελεύθερος Χρόνος! Γι' αυτό στείλτε μήνυμα για οτιδήποτε! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. February 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2016 Καλησπέρα thodoris_9, Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε το ζήτημα που αντιμετωπίζεις και να εξυπηρετήσουμε, θα χρειαστεί εφόσον το επιθυμείς, να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με το username το οποίο χρησιμοποιείς στο NovaGo, κάποιο στοιχείο της συνδρομής σου καθώς και με το ακριβές σφάλμα που λαμβάνεις. Δημήτρης, Forthnet Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts