Jump to content

play station 3 coming...(soon?)


teorizo
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

και όμως θα δεις ότι θα παίξει μεγάλο ρολο γιατί θα είναι πολύ πιο ευέλικτο και για εφέ που δεν γίνονται με το hardware,όπως και να το κάνουμε όμως το ps3 στα χαρακτηριστικά,γενικά μιλάμε, είναι κατά πολύ ανώτερο σε όλα.όσο για την κάρτα γραφικών του ps2 δεν ξέρουμε ακόμα πολλά όσο αφορά τις επιδόσεις αλλα ΔΕΝ υπάρχει ούτε μια στο εκατομμύριο να είναι χειρότερη (δεδομένου ότι σε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι καλύτερο από το xbox)και με συνδυασμό με όλα τα αλλα (hardware) άστα να πάνε...μου φαίνεται ότι αυτήν την φορα θα φάει τρελό πακέτο η microsoft :p είναι τεχνολογικά πιο advance πως να το κάνουμε "καραφενετε" όχι απλά φαίνεται...καλά θα κάνει να το βγάλει νωρίς μπας και πούληση κανένα κομμάτι γιατί μονο έτσι θα σωθεί τώρα πια...για αυτό και το κάνει άλλωστε ξέρει τι παίζεται δεν είναι κορόιδο.

 

Ξέρουμε όμως specifations arfi για την κάρτα γραφικών. Δουλεύει στα 550 mhz και έχει 256 megabyte μνήμης που τρέχει στα 700 mhz. Ξέρουμε ότι έχει λιγότερα pipelines από τα 48 της αντίστοιχης κάρτας του ΧΒΟΧ 360 (αν είχε παραπάνω, απλά θα το έγραφαν τα spec sheets και δεν θα έγραφαν μόνο "multiple"), ξέρουμε ότι ΔΕΝ έχει 10 megabyte EDRAM Framebuffer (γιατί αν είχε επίσης θα το έγραφαν τα specsheets), πράγμα που σημαίνει ότι ΔΕΝ μπορέι να κάνει antialiasing χωρίς να έχει performance hit.

 

Σίγουρα το PS3 είναι μπροστά στο θέμα του επεξεργαστή, αλλά ΔΕΝ είναι μπροστά στο θέμα της κάρτας γραφικών. Ψάξτο λίγο και μην γράφεις ότι λένε τα fanbois ;)

 

BTW, τα screenshots που έχουμε δει αυτή τη στιγμή από τα games του 360, είναι από τα alpha development kits που απ'όσο γνωρίζω είναι βασισμένα σε Apple PowerMac G5 με διπλό επεξεργαστή (όχι 3 πυρήνες) και σίγουρα όχι την ΤΕΡΑΣ κάρτα γραφικών του 360.

http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg

New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 93
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

μα το ψάχνω εσύ θα έπρεπε να το ξέρεις αυτό ;) όπως έπρεπε να ξέρεις ότι τα 48 που λες δεν είναι συμβατικά και είναι κατά πολύ πιο αδύναμα από τα κανονικά "pipelines"δες τα tests και θα δεις ότι τα άγνωστα pipelines που δεν έχει ανακοίνωση η sony υπερτερούν σε ισχύ(νούμερα) από αυτά τις ati.Ο λόγος που δε τα λέει είναι 1ας,γιατί το 48 φαντάζει μεγάλος αριθμός και ας πούμε το 24 (υποθετικά) φαίνεται μικρότερο και ο αναγνώστης βλέπει μονο νούμερα λέει 48 vs 24 δε βλέπει όμως ότι τα 24 = 96 και τα 48 = 136 shader performance ;) (NVIDIA did announce that the RSX would be able to execute 136 shader operations per cycle, a number that is greater than ATI's announced 96 shader ops per cycle) ,.Εξ αλλου αν δεις όλες τις παρουσιάσεις λένε ότι το ps3 είναι κατά πολύ ανώτερο :) επίσης για το antialising σύμφωνο αλλα 1 teraflop παραπάνω μάλλον φτάνει για να καλύψει το (πρόβλημα) e? που ποσο μεγάλο θα είναι δε ξέρουμε ακόμα και αν θα είναι.e τι να κάνουμε τώρα αφού ακόμα και στα τεχνικά σε όλα τα σημεία φαίνεται η διαφορα...όχι μονο επεξεργαστή αλλα σε όλα.φυσικά θα περιμένουμε να δούμε και αλλα test αλλα τα πράγματα (μάλλον) φαίνεται χλωμά για το xbox.

 

PS:τώρα για τα games που λες πως είναι δυνατών να είναι από alpha ρε συ αφού είναι κοντά στο launch του...αν μη τι άλλο θα έπρεπε αυτό να δείχνει πιο καλά και όχι το ps3...εξ αλλου όπως λες μια ΤΈΡΑΣ κάρτα θέλει και τέρα επεξεργαστική ισχύ για να γεμίσει...αλλιώς την πάτησε.

 

πολλοί μάλιστα λένε ότι οι consoles έχουν η μια με την άλλη διαφορα μιας γενιάς...φυσικά αυτά δε τα πιστεύω ώσπου νά δω κάτι που να κάνει διαφορα με τα ματια μου όμως..σήμερα μπήκα net και δεν ξέρω πολλά ακόμα ;),αλλα καλο δεν είναι που το λένε ....εξ αλλου μην ξεχνάς το xbox 360 είναι ήδη έτοιμο, το ps3 όμως μπορεί ακόμα να προσθέσει αρκετά πραγματάκια ;) έχει 4-6 μήνες καιρό για να το κάνει.επίσης δεν ξέρω τι στο καλο σημαίνει αυτό σε performance...Sony combined the CPU and GPU performance numbers to come up with the 51-billion number while Microsoft only reported its CPU performance number? The Xbox 360 actually has 33.6-billion-dot-product-operations per second if you also include GPU performance. αλλα η διαφορα είναι αρκετά μεγάλη.

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Αποψη μου ειναι οτι το PS3 ειναι αρκετα καλυτερο τεχνολογικα απο το Xbox360 και το απεδειξε εντονα στα γραφικα στα πρωτα video απο τις εταιριες που τα ετοιμαζουν.

 

Ειδα το FFXI στο xbox360 και δεν μπορω να πω οτι με εντυπωσιασε ,το παν ειναι ποια κονσολα θα προσφερει τα εργαλεια για να κανουν development new games.Μην ξεχναμε οτι η κατανοηση του hardware θα επιφερει τα αναλογα αποτελεσματα στα παιχνιδια,στις μηχανες γραφικων κρυβεται ολη η δουλεια.

 

Απλα οσα περισσοτερα pipelines rendering threads τοσα περισσοτερα κολπα και ορθη διαχειρηση πορων θα μπορουν να κανουν για shaders and real time effects.

 

Αν θελετε να δειτε αναλυτικα στην φετινη E3 καθε νεο παιχνιδι για τις νεες κονσολες επισκευτειτε http://www.gametrailers.com

 

Πρωτη κινηση για να δειτε τι μας περιμενει στο αμεσο μελλον ειναι να δειτε το τρειλερ του Killzone 2 για PS3 :cool:

The Future Belongs To The Brave
Link to comment
Share on other sites

πάντως ακόμα τα γραφικά θυμίζουν Pc gmt...απλά πολύ πιο detailed ελπίζω να ξεφύγουμε στην άλλη γενιά,αν όχι σε αυτήν (ο θεός να δώσει) :lol:
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

πάντως ακόμα τα γραφικά θυμίζουν Pc gmt...απλά πολύ πιο detailed ελπίζω να ξεφύγουμε στην άλλη γενιά,αν όχι σε αυτήν (ο θεός να δώσει) :lol:

Πρωτα απο ολα χρονια σου πολλα και πολυχρονος (ή μηπως πολυχρονη; :worry: ) :)

 

Το παν ειναι το καθε στουντιο τι ειδους παιχνιδι θελει να βγαλει και το τελικο αποτελεσμα ειναι εμφανες.Μην ξεχνας οτι ειναι σαν τις ταινιες,που το καθε στουντιο τους δινει διαφορετικη χροια σαν παιχνιδι και αποτελεσμα rendering.

 

Δες σε παρακαλω το Killzone 2 το τρειλερ και μετα θα καταλαβεις γιατι επιπεδο ρεαλισμου μιλαμε και πως θα εξελιχθουν τα πραγματα στο μελλον.

 

Καμια σχεση με PC,πολυ πιο ισχυρο hardware,το παν ειναι η αξιοποιηση του

The Future Belongs To The Brave
Link to comment
Share on other sites

φιλε μου δυστυχώς από ότι άκουσα αν δεν είναι radio αρβίλα δηλαδή το συγκεκριμένο game είναι SG και όχι κανονικό.Το μέλλον θα δείξει φυσικά μακάρι να είναι κανονικό.είμαι ο αρφί-γοργόνα και ευχαριστώ :)
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

http://news.pathfinder.gr/scitech/news/195485.html

 

Nεα για τις τρεις κονσολες Sony,Microsoft και Nintendo.Tελικα οντως το ps3 θα εχει φανταστικο look και μαλιστα λεει οτι θα εχει και bluetooth χειριστηρια!! :blink:

 

Αληθεια ποτε περιμενουμε κυκλοφορια?

Link to comment
Share on other sites

To ps3 και το revolution ανοιξη 2006 και το xbox 360 φετος τον Νοεμβρη.

 

Το καθενα εχει τα υπερ και τα κατα του αλλα πιστευω οτι η sony θα βγει παλι νικητρια,αν και θα ηθελα να δουλευω σε ολες :D

 

Το ps3 υποστηριζει μεχρι 7 χειριστηρια με bluetooth ενω οι υπολοιπες περιοριζονται στα 4.

 

Καλωσηρθατε στην νεα εποχη του video gaming :up:

The Future Belongs To The Brave
Link to comment
Share on other sites

φιλε μου δυστυχώς από ότι άκουσα αν δεν είναι radio αρβίλα δηλαδή το συγκεκριμένο game είναι SG και όχι κανονικό.

 

Διαβασα για το συγκεκριμενο που αναφερεις,τα ατομα την δουλευαν την σκηνη απο τον Νοεμβριο και την τελειωσαν 3 μερες πριν παιξει το βιντεο στην Ε3 και ο παραγωγος του παιχνιδιου ειπε σε συνεντευξη του οτι ετσι θα ειναι το παιχνιδι και τον gameplay του και στην πραξη.

Βεβαια πολλοι αναλυτες το αμφισβητησαν αλλα επειδη βασιζομαι στις δηλωσεις των οσων ειναι "μεσα" στον χορο,πιστευω οτι παιχνιδι θα ειναι αυτο που υποσχεται.

 

Μακαρι για εμας να ειναι ετσι για να μπουμε σε μια νεα γενια gaming

:cool:

The Future Belongs To The Brave
Link to comment
Share on other sites

Oi photos που ειδα για xbox δεν υπερτερουν σε τιποτα απο καλους τιτλους για pc opws farcry,doom3,halflife....το ps3 απο την αλλη ειναι breathtaking...Ρε παιδιες η πολη στο Gateaway ή η F1 ειναι σαν πραγματικες :w00t:

 

Απο τους 10 φιλους που εχω μονο οι 2 θα παρουν το xbox...ακομα και παραδοσιακοι αντικονσολακιδες μαζευουν χρηματα για ps3....

 

Καμια φωτογραφια για Gt5 εχετε βρει?

Link to comment
Share on other sites

λοιπών επιτέλους ξεδιάλυνα λιγάκι τα πράγματα,φιλε Sodan η κάρτα γραφικών του xbox είναι κατά πολύ κατώτερη από του ps3..ακριβώς η μιση.με απλά μαθηματικά ο cell όπως είχες πει είναι 218 gflops και 1.8 η GPU= 2,18 overall,από την άλλη πάλι το xbox έχει overall system performance CPU+GPU 1 teraflop,κανε μονος σου τα μαθηματικά και πες μου. :)

 

PS3:System Floating Point Performance

2 TFLOPS

 

CPU:

Cell Processor

PowerPC-base Core @3.2GHz

1 VMX vector unit per core

512KB L2 cache

7 x SPE @3.2GHz

7 x 128b 128 SIMD GPRs

7 x 256KB SRAM for SPE

* 1 of 8 SPEs reserved for redundancy total floating point performance : 218 GFLOPS

 

GPU

RSX @550MHz

 

1.8 TFLOPS floating point performance

 

Xbox360: Overall System Floating-Point Performance 1 teraflop (για xbox δε τα λέει τόσο αναλυτικά αλλα σημασία έχει το OVERALL ;) )

 

άρα μάλλον ξεδιάλυνε αρκετά το πράγμα ως προς το hardware.

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω και πάλι, ΞΕΚΟΛΛΑ από τα GFLOPS, δεν σημαίνουν τίποτα...θες να σου παραθέσω δεδομένα από διάφορα clusters υπολογιστών, που μερικά βγάζουν περισσότερα glops από κάποια άλλα, αλλά τα δεύτερα αποδίδουν σαφώς καλύτερα στην πραγματικότητα;

 

Τα GLOPS είναι πλέον ένα marketting trick...είναι σαν τις κονσόλες που τις μετράγαμε μέχρι πρόσφατα ανάλογα με τα bit τους...

 

Σημασία έχουν τα specifications, και εκεί ΥΠΕΡΕΧΕΙ η κάρτα γραφικών του ΧΒΟΧ 360.

 

edit: btw η κάρτα γραφικών του ΧΒΟΧ 360 μπορεί να κάνει συνολικά 192 shader ops/cycle, καθώς έχει 48 shader units με κάθε unit να μπορεί να κάνει 4 υπολογισμούς ανά κύκλο όπως γράφει εδώ :http://www.techreport.com/etc/2005q2/xbox360-gpu/index.x?pg=1

 

 

και όχι 96 όπως έγραψες εσύ.

http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg

New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York!

Link to comment
Share on other sites

χάχα ρε εσύ τι είναι αυτά που λες.....τα πιστεύεις? Συγγνώμη αλλα δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά που λες...αλλα από την άλλη το καταλαβαίνω γιατί πολύ απλά εδώ υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορα που....ρε εσύ εδώ όλο το internet boa για την τεραστια διαφορα που έχουν οι 2 consoles σε δύναμη όπου κάνει να κοιτάξεις σε όριο review το λένε καθαρά.
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Εννοείται ότι τα πιστεύω...και κάτι ξέρω επί του αντικειμένου γιατί αυτό σπουδάζω και δεν μασάω ότι μου πετάνε τα διάφορα sites...όποιος ξέρει έστω και λίγο τί του γίνεται σχετικά με το αντικείμενο καταλαβαίνει ότι τα flops σημαίνουν από ελάχιστα έως τίποτα.

http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg

New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York!

Link to comment
Share on other sites

Τότε φιλε μου θα σε προκαλέσω να μου πεις που υπερέχει η ATI :) η γνώμη μου είναι ότι είσαι πολύ λάθος και θα στο αποδείξω,εκτος και μου το αποδείξεις εσύ ότι κάνω λάθος εγώ ;)

 

EDIT:Όσο τώρα έχει να κάνει με τα Gflops εδώ φιλε μου δεν μιλάμε απλά για περισσότερα μιλάμε για διπλάσια..

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Περισσότερα pipelines (48 έναντι 24 που πιθανότατα θα έχει η nvidia) με 192 shader operations ανά κύκλο (καθώς μιλάμε για 48 shader units, με 4 ALUs το ένα -- έδωσα link παραπάνω). Το PS3 ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ (εκτός δηλαδή και αν κάνει καμία τρελή αλλαγή τελευταίας στιγμής η nvidia και αλλάξει το chipset στις ρίζες του, αλλά δεν το νομίζω) θα μπορεί να εκτελέσει 24x4=96 shader operations/κύκλο.

 

10 megabyte EDRAM που δίνει την δυνατότητα για Antialliassing (4χ αν θυμάμαι καλά) χωρίς performance hit στο υποσύστημα γραφικών. Αυτό το PS3 για να το κάνει θα πρέπει να "χαλάει κύκλους" από το υποσύστημα γραφικών για να γίνει, και δεν θα ισχύει de facto σε όλα τα games. Από την άλλη στο ΧΒΟΧ ΟΛΑ τα παιχνίδια θα έχουν antialliassing, κάτι που πολύ απλά σημαίνει ΤΕΛΟΣ τα jaggies (αφού θα έχουμε μεγάλες αναλύσεις+anti alliasing).

 

Το GPU του PS3 προσφέρει παραπάνω σε σχέση με το ΧΒΟΧ 1080p output σε δύο εξόδους. Ωραίο το novelty με την δυνατότητα σύνδεσης δύο τηλεοράσεων στην κονσόλα, με κάθε μία να δείχνει άλλο πράμμα, αλλά δεν νομίζω να έχει πολύς κόσμος 2 HDTV στο σαλόνι του...

http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg

New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York!

Link to comment
Share on other sites

Καμια φωτογραφια για Gt5 εχετε βρει?
To Vision Gran Turismo θα εννοεις ;)

 

Για quicktime video from E305 click here

 

Για να το δεις σε Windows Media player πατησε εδω

The Future Belongs To The Brave
Link to comment
Share on other sites

ATI was very light on details of their pipeline implementation on the 360's GPU, but we were able to get some more clarification on some items. Each of the 48 shader pipelines is able to process two shader operations per cycle (one scalar and one vector), offering a total of 96 shader ops per cycle across the entire array. Remember that because the GPU implements a Unified Shader Architecture, each of these pipelines features execution units that can operate on either pixel or vertex shader instructions

 

The daughter die features 192 floating point units that are responsible for a lot of the work in sampling for AA among other things.

Εκεί πάει το 192 φιλε μου και όχι εκεί που το βάζεις εσύ ;)

 

PS3:NVIDIA confirmed that the RSX is features full FP32 support, like the current generation GeForce 6 as well as ATI's Xbox 360 GPU. NVIDIA did announce that the RSX would be able to execute 136 shader operations per cycle, a number that is greater than ATI's announced 96 shader ops per cycle. Given that we don't know anything more about where NVIDIA derived this value from, we can't be certain if we are able to make a direct comparison to ATI's 96 shader ops per cycle

 

 

 

http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2423&p=2

 

Edit:

τώρα αυτό που λες για το antialising ξέρεις ότι δεν ισχύει,και ναι έχει ένα + με την 10mb ram το xbox αλλα μέχρι εκεί,γιατί υπάρχει και ο cell φιλε μου,που μπορεί να αναλάβει AΝΕΤΑ αυτήν την εργασία τι στο καλο τα έχει τα 8 cores.ο cell είναι ένα τσιπάκι πραγματικά revolutionary που κάνει κυριολεκτικά όλες τις δουλειές,βοηθάει παντού( γραφικά ,ήχο + + + )νομίζω ότι αυτό το γνωρίζεις.

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

OXI τα 192 operations πάνε στα shader units, ΟΧΙ στο daughter die που κάνει το anti alliasing.

 

On chip, the shaders are organized in three SIMD engines with 16 processors per unit, for a total of 48 shaders. Each of these shaders is comprised of four ALUs that can execute a single operation per cycle, so that each shader unit can execute four floating-point ops per cycle.

 

Από εδώ: http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2423&p=2

 

Πρόσεξε ότι αναφέρεται στα shaders.

 

Και οι πληροφορίες προέρχονται από υψηλόβαθμο στέλεχος της ATI.

http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg

New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York!

Link to comment
Share on other sites

που το λέει αυτό στο link που έδωσες δε το βλέπω..βλέπω όμως αυτό..

 

ATI was very light on details of their pipeline implementation on the 360's GPU, but we were able to get some more clarification on some items. Each of the 48 shader pipelines is able to process two(2) shader operations per cycle (one scalar and one vector), offering a total of 96 shader ops per cycle across the entire array. Remember that because the GPU implements a Unified Shader Architecture, each of these pipelines features execution units that can operate on either pixel or vertex shader instructions.

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Λάθος copy/paste στο λινκ, sorry, αυτό είναι :

 

http://www.techreport.com/etc/2005q2/xbox360-gpu/index.x?pg=1

http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg

New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York!

Link to comment
Share on other sites

axa ναι!!μα φυσικό είναι γιατί εκεί κάνει combined pixel και vertex shaders.Όμως όταν είναι να κάνει και pixel και vertex ταυτόχρονα σε games δεν κάνει 196 αλλα τα μισά :) το 196 είναι το μέγιστο νούμερο που μπορεί να φτάσει και χωρίζεται / 2 το νούμερο αυτό είναι απλά νούμερο εντυπωσιασμού και δεν είναι ουσιαστικό.ενώ από την άλλη το νούμερο 136 νομίζω που δίνει το ps3 είναι και pixel και vertex που είναι μεγαλύτερο (εκτος και αν αλλάξουν κάτι μέχρι το launch)
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Emena dio filoi mou pou mpanizoun apo ipologistes mou eipan oti to ps3 einai safos anotero.Xrisimopoiei 2 kartes nvidia 6800turbo enomenes.

 

O proedros tin nintendo erotithis gia tis nees konsoles dilose oti Aporei pos tha mporesei i sony na kataferei na aksiopihsei oli tin omi dinami tou ps3 mesa sta epomena 3xronia.

Link to comment
Share on other sites

Emena dio filoi mou pou mpanizoun apo ipologistes mou eipan oti to ps3 einai safos anotero.Xrisimopoiei 2 kartes nvidia 6800turbo enomenes.

 

Άλλαξε φίλους γιατί δεν ξέρουν που τους παν τα 4, και μπορεί να μπανίζουν από 1000 άλλα πράμματα αλλά σίγουρα όχι από υπολογιστές και hardware...

http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg

New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ριξτε μια ματια στα σχολια του IGN, το βιντεο του Killzone εινα ακριβως αυτο, ενα prerendered "concept video" και οχι πραγματικο in-game footage. Don't believe the hype.
ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΕ ΜΑΕΤΖΙΜΑ!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...