hariklis Δημοσιεύτηκε May 17, 2015 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε May 17, 2015 Καλησπέρα, ελπίζω να ανοίγω θέμα στο σωστό σημείο. Χρησιμοποιώ το novago αρκετό καιρό (σε laptop) και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Εδώ και αρκετό καιρό όμως όποτε πάω να συνδεθώ μου προτείνει να εγκαταστήσει το plugin για να δουλέψει. Εννοείται ότι είναι ήδη εγκατεστημένο αφού βλέπω αρκετό καιρό. Το απεγκατέστησα, το ξαναέβαλα χωρίς όμως να πετύχω κάτι. Πίστεψα ότι φταίει ο browser αλλά δοκίμασα 3 χωρίς να αλλάξει κάτι τελικά. Επίσης δοκίμασα σε άλλο laptop αλλά και εκεί έχω ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα. Τι έχει συμβεί? Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. May 18, 2015 Κοινοποίηση Δημ. May 18, 2015 Καλημέρα hariklis, Καθώς έχει πραγματοποιηθεί update στο plugin, θα χρειαστεί να γίνει απεγκατάσταση του και ξανά εγκατάσταση «κατεβάζοντας» την τελευταία διαθέσιμη έκδοση. Έπειτα από τη διαδικασία αυτή θα χρειαστεί να γίνει εκκαθάριση δεδομένων περιήγησης, cookies και κωδικών πρόσβασης στο browser. Στη συνέχεια και αφού γίνει επανεκκίνηση του browser θα χρειαστεί από το menu των addons, να βρεις το Webtv plugin και να επιλέξεις να είναι πάντα ενεργοποιημένο. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι η υπηρεσία λειτουργεί απροβλημάτιστα σε Mozilla Firefox . Σε Internet Explorer και Chrome παρουσιάζονται δυσλειτουργίες. Θα προτείναμε αντίστοιχα να ελέγξεις ότι έχεις εγκατεστημένη την πιο πρόσφατη έκδοση του firefox Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς. Δημήτρης, Forthnet Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hariklis Δημ. May 18, 2015 Author Κοινοποίηση Δημ. May 18, 2015 Σε ευχαριστώ πολύ Δημήτρη. Οι αναλυτικές οδηγίες σου όντως έλυσαν το πρόβλημα :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts