Jump to content

Απώλεια εγγύησης


paprika
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γεια σε όλους!

Πριν από λίγους μήνες αγόρασα ένα laptop hp το οποίο τώρα τελευταία μετά από κάτι κολλήματα και αφού κατέβασα το hd sentinel είδα ότι έχει κάποιους κατεσταμμένους sectors. Σκέφτηκα ότι ο δίσκος ήταν ελαττωματικός από την αγορά του απλώς δεν τον είχα χρησιμοποιήσει ιδιαίτερα μέχρι τώρα ώστε να το καταλάβω. Το πρόβλημα είναι ότι με κανέναν τρόπο δεν μπορώ να βρω την εγγύηση από την αγορά! :(

 

Ξέρετε αν υπάρχει καμία περίπτωση να γίνει κάτι? Επανεκτύπωση εγγύησης κτλ.. επίσης η εγγύηση καλύπτει τέτοιου είδους προβλήματα (σε περίπτωση που βρεθεί!)?

 

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Αν ειχες δηλωσει το λαπτοπ στο site της HP, λογικα δεν χρειαζεται να εχεις το χαρτι της εγγυησης. Οταν παρεις τηλ στην ΗΡ, θα σε ρωτησουν να τους πεις τον αριθμο του λαπτοπ (product key) και θα δουν αυτοι οτι εισαι εντος εγγυησης (αν οντως εισαι). Τουλαχιστον σε μενα που εχω Dell, ετσι ειχε γινει. Ας απαντησει και καποιος που μπορει να ειναι λιγο πιο σχετικος απο μενα, για να μην γινει και κανα λαθος! :)
Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι απο αγορασμενο απο Ελλαδα θα το πας στο καταστημα που το πηρες και αυτοι ενερηγουν για να γινει η επισκευη.

Ετσι ειχα κανει και εγω σε λαπτοπ αγορασμενο απο γνωστη αλυσιδα το πηγα χωρις την αποδειξη και το εστειλαν στην αντιπροσωπια.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω να σε καλύπτει η εγγύηση. Πρακτικά δεν έχεις πρόβλημα. Απλά είδες ότι μέσω ενός προγράμματος έχει κάποια bad sectors. Αυτό μπορεί να είναι και ψευδές βέβαια. Επειδή το λέει ένα πρόγραμμα δε σημαίνει ότι είναι έτσι.

Αν δεν αποδείξεις στο σέρβις ότι πραγματικά ο δίσκος κολλάει, αργούν να ανοίξουν τα προγράμματα, σου πετάει σφάλματα περίεργα, ή γενικότερα κάποια δυσλειτουργία, μην περιμένεις να σε καλύψει ο οποιοσδήποτε.

Εγώ αν ήμουν στη θέση σου, εφόσον ο σκληρός δίσκος λειτουργεί ακόμα, δηλαδή διαβάζει και γράφει, θα αγόραζα έναν ssd (που εκτός των άλλων θα εκτοξεύσει το σύστημα σου) και θα έκανα ένα image τον τωρινό σκληρό μου, και θα τον άλλαζα με τον ssd.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Δεν είχα δηλώσει το λάπτοπ στην HP και από μια παλιότερη περίπτωση θυμάμαι ότι μου είπαν ότι εγώ πρέπει να επικινωνήσω με την αντιπροσωπεία. Hierophant ο λόγος που κατέβασα το συγκεκριμένο πρόγραμμα ώστε να ελέγξω τον σκληρό ήταν ακριβώς επειδή κόλλαγε τρομερά -δεν μπορούσα να ανοίξω ούτε έναν απλό φάκελο πόσο μάλλον για πρόγραμμα- οπότε μετά από ελέγχους με antivirus κτλ σκέφτηκα μήπως ήταν αυτό το πρόβλημα, αν και τώρα ξαφνικά είναι μια χαρά! Βλέπω όμως ότι κάθε βδομάδα σχεδόν οι bad sectors αυξάνονται λίγο λίγο. Το λάπτοπ το αγόρασα τέλη Οκτώβρη, και δεν το έχω χρησιμοποιήσει ιδιαίτερα γι' αυτό θεώρησα ότι ίσως ήταν ελαττωματικό εξαρχής. Επειδή όμως πλέον δεν κολλάει! σκέφτηκα και εγώ ότι μάλλον δεν θα με καλύπτει η εγγύηση για κάτι τέτοιο! Μάλλον θα περιμένω λίγο καιρό να δω πως πάει και αν ξαναρχίσει τα ίδια θα τους πάρω τηλ να δω τι γίνεται.:)
Link to comment
Share on other sites

Όχι, μην περιμένεις. Αν περιμένεις ο δίσκος θα καταστραφεί και θα χάσεις όλα τα δεδομένα σου.

Αγόρασε έναν SSD, πήγαινε τον σε έναν φίλο σου που ξέρει από υπολογιστές (όλοι έχουμε έναν φίλο) και πες του να στον αλλάξει. Οσο το καθυστερείς είναι εις βάρος σου.

Link to comment
Share on other sites

ΟΧΙ!!!! ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν επιλέγουμε την λύση του φίλου για προϊόντα που βρίσκονται εντός εγγύησης!!!! Διότι μόλις ανοίξει το laptop ο "φίλος" και χαλάσει τα προειδοποιητικά αυτοκόλλητα τότε αυτόματα χάνεται η οποιαδήποτε υπαιτιότητα του πωλητή και του κατασκευαστή!

paprika βρες την απόδειξη αγοράς (την οποία ο νόμος αντιμετωπίζει ως σύμβαση αγοράς), πήγαινε στο κατάστημα που αγόρασες το laptop και ζήτησε αντικατάσταση του σκληρού περιγράφοντας το πρόβλημα. Το ότι δεν κολλάει δεν σημαίνει ότι ξαφνικά διορθώθηκαν τα bad sectors αλλά ότι το λειτουργικό μετέφερε όσα μπορούσε από τους κατεστραμμένους τομείς σε υγιείς ενώ ταυτόχρονα "σημάδεψε" τους κατεστραμμένους τομείς για να μην τους χρησιμοποιήσει στο μέλλον.

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται ότι όλα τα δεδομένα που χρειάζομαι και είναι σημαντικά τα έχω αποθηκευμένα και σε άλλες πηγές. Ξέρω ότι επειδή τώρα δεν κολλάει δε σημαίνει κάτι, αλλά είναι καλό γιατί τουλάχιστον μπορώ να τον δουλεύω προς το παρόν, και αυτούς τους μήνες τον χρειάζομαι πολύ. Δυστυχώς δεν είναι η πρώτη φορά που έχω τέτοιο πρόβλημα. Όταν αρχίζουν να καταστρέφονται sectors δεν είναι για να τον εμπιστεύεσαι και πολύ, μπορεί να χαλάσει αύριο ή σε κάτι χρόνια! Οι SSD μπορεί να είναι καλύτεροι αλλά δεν παίζουν καθόλου χρήματα για αλλαγές, αν κάνεις τη δουλειά σου καλά κ με HDD μια χαρά είναι κι αυτός.

 

Απλά σκέφτομαι ότι αν περιμένω λίγο ακόμα μπορεί να βρω την εγγύηση και να έχει χειροτερέψει και το πρόβλημα οπότε δεν θα μπορούν να μου πουν ότι δεν είναι σημαντικό. Εξάλλου η εγγύηση απ ότι θυμάμαι κρατούσε σίγουρα ένα χρόνο, ίσως και περισσότερο οπότε πάλι εντός θα είμαι.

 

Είναι τραγικό που έχω βρει εγγυήσεις από συσκευές που έχουν αγοραστεί πριν 10 χρόνια και δεν λειτουργούν καν εκτός από αυτή που χρειάζομαι!;)

 

Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις σας

Link to comment
Share on other sites

Η εγγύηση ενός ή δύο ετών που προσφέρει ο κάθε κατασκευαστής δεν έχει καμία (σχεδόν) σχέση με την κάλυψη που δικαιούσαι ως πολίτης της ΕΕ. Η διετής αυτή κάλυψη αναφέρεται στο κατάστημα από το οποίο αγόρασες το laptop και στο οποίο πρέπει να απευθυνθείς έχοντας στα χέρια σου μόνο την απόδειξη αγοράς. Η εγγύηση του κατασκευαστή μπορεί μόνο να προσφέρεται ως κάτι επιπλέον της κάλυψης αυτής κι εάν θέλεις εσύ την ενεργοποιείς. Προσοχή, όμως, στο γεγονός ότι εάν βάλεις χέρι στα εσώτερα του laptop τότε δεν σε καλύπτει κανένας και τίποτα...

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

Η εγγύηση ενός ή δύο ετών που προσφέρει ο κάθε κατασκευαστής δεν έχει καμία (σχεδόν) σχέση με την κάλυψη που δικαιούσαι ως πολίτης της ΕΕ. Η διετής αυτή κάλυψη αναφέρεται στο κατάστημα από το οποίο αγόρασες το laptop και στο οποίο πρέπει να απευθυνθείς έχοντας στα χέρια σου μόνο την απόδειξη αγοράς. Η εγγύηση του κατασκευαστή μπορεί μόνο να προσφέρεται ως κάτι επιπλέον της κάλυψης αυτής κι εάν θέλεις εσύ την ενεργοποιείς. Προσοχή, όμως, στο γεγονός ότι εάν βάλεις χέρι στα εσώτερα του laptop τότε δεν σε καλύπτει κανένας και τίποτα...

 

Φίλε μου τι είναι αυτά που γράφεις? Από πότε δίνει εγγύηση το κατάστημα, και όχι ο κατασκευαστής?

Αν εγώ αγοράσω ένα λάπτοπ Sony από ένα σκρουτζομάγαζο, και χαλάσει η κάρτα γραφικών, που θα το πάω? Στο σκρουτζομάγαζο? Να το κάνει τί? Να το πάει στην αντιπροσωπεία? Εγώ δεν μπορώ να το πάω απευθείας στην αντιπροσωπεία? Η μήπως το σκρουτζομάγαζο θα βάλει χέρι να το επισκευάσει? Για αυτό λένε όλα τα προϊόντα "εγγύηση κατασκευαστή".

 

Και για να έρθουμε πίσω στο θέμα μας, όλα τα λάπτοπ έχουν ειδικό πορτάκι για αλλαγή του σκληρού δίσκου. Όλα όμως. Δεν ανοίγεις όλο το καπάκι του λάπτοπ για να τον αλλάξεις. Αλλάζεις δίσκο και τελείωσες. Και δε φαίνεται πουθενά. Σε καμιά βίδα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Φίλε μου τι είναι αυτά που γράφεις? Από πότε δίνει εγγύηση το κατάστημα, και όχι ο κατασκευαστής?

Αν εγώ αγοράσω ένα λάπτοπ Sony από ένα σκρουτζομάγαζο, και χαλάσει η κάρτα γραφικών, που θα το πάω? Στο σκρουτζομάγαζο? Να το κάνει τί? Να το πάει στην αντιπροσωπεία? Εγώ δεν μπορώ να το πάω απευθείας στην αντιπροσωπεία? Η μήπως το σκρουτζομάγαζο θα βάλει χέρι να το επισκευάσει? Για αυτό λένε όλα τα προϊόντα "εγγύηση κατασκευαστή".

 

Και για να έρθουμε πίσω στο θέμα μας, όλα τα λάπτοπ έχουν ειδικό πορτάκι για αλλαγή του σκληρού δίσκου. Όλα όμως. Δεν ανοίγεις όλο το καπάκι του λάπτοπ για να τον αλλάξεις. Αλλάζεις δίσκο και τελείωσες. Και δε φαίνεται πουθενά. Σε καμιά βίδα.

 

Βάση Ευρωπαικής αλλά ΚΑΙ Ελληνικής νομοθεσίας τα καταστήματα είναι υπεύθυνα για παροχή εγγύησης 2έτη σε οποιαδήποτε συσκευή ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ απο την εγγύηση που δίνει ο κατασκευαστής του προιόντος . Αν δεν το πιστεύεις. Κατεβασε την νομοθεσία με τα δικαιώματα του καταναλωτή ή πάρε τηλέφωνο στον συνήγορο του καταναλωτή .

Ναι αν το πρόγραμμα δείχνει bad sectors (και επιβεβαιωθεί και απο το αντίστοιχο πρόγραμμα που έχει το service ) σου αλλάζουν κανονικότατα τον δίσκο . Δεν χρειάζεται να κολλάει καποιο πρόγραμμα ή γενικά να αργεί ο δίσκος .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...