Jump to content

Χρεωση 130,01 ΕΥΡΩ


konlakos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπερα ειμαι χρονια πελατης στην forthnet και παντα πληρωνα τους λογαρισμους μου πριν ληξουν (3 φορες πελατης, σπιτι , εργασια δικη μου εργασια συζηγου)

 

Αφου μου εκανε ο ΟΤΕ καποια καλη προσφορα ζητησα να αλλαξω τηλ παροχο.

Η Φορθνετ αφου περασανε λιγες μερες εκανα καποια προσφορα απο μερια της, την οποια αποδεχτηκα τηλεφωνικος.

Μου δωσανε ενα αριθμο φαξ 2130393191 οπου θα στειλω την ακηρωση αιτησης φορητοτητας, κατι το οποιο εκανα.

 

Αφου περασαν περιπου 1 εβδομαδα ενα καλο πρωινο με καλεσαν απο ΟΤΕ τεχνικος να μου πει οτι θα κανει την αλλαγη στον ΟΤΕ.

ΜΑ αφου ακηρωσα την αιτηση του απαντησα. Εκεινος μου ειπε πως δε θα εκανε την αλλαγη.

Αμεσως καλεσα στην Φορθνετ οπου μου ειπανε οτι μαλλον δεν προλαβανε το χρονικο οριο και ο ΟΤΕ θα αλλαξει την γραμμη.

Τοτε καλεσα στον ΟΤΕ να μην κανει την αλλαγη διοτι εχω στειλει ΦΑΞ ακηρωσης.

Ο ΟΤΕ τοτε μου ειπε πως δεν εχει λαβει τιποτα και πως δεν γνωριζει αυτον τον αριθμο ΦΑΞ και μου εδωσαν τον σωστο αριθμο στον οποια αμεσα εστειλα και την ακηρωση.

 

Παρολο αυτα δεχτηκα τηλεφωνημα απο τον ΟΤΕ οτι εχει περασει η προθεσμια και πως δεν μπορω να ακηρωσω την φορητοτητα.

 

Εγω τωρα καλουμε σε λογαρισμο που ελαβα σημερα να πληρωσω 130,01 Ευρω.

Μετα απο τηλεφωνμα στη φορθνετ μου λενε οτι ειμαι υποχρεωμενος να πληρωσω αφου δεχτηκα την νεα προσφορα.

Μπορειτε να μου πειτε εαν αυτο ειναι δικαιο?

Πως κερδιζετε ετσι του πελατες σας πισω?

 

Ευχαριστω εκ των προτερων

Περιμενω απαντηση σας

Edited by Mythozz
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα konlakos,

 

Ευχαριστούμε αρχικά που επικοινώνησες μαζί μας.

 

Κατανοούμε την δυσαρέσκιά σου σχετικά με αυτά που μας αναφέρεις.

Για να μπορέσουμε όμως να ελέγξουμε τι έχει συμβεί θα χρειαστεί να μας στείλεις τα στοιχεία σου (αριθμός σταθερού τηλεφώνου), με ένα προσωπικό μήνυμα εδώ.

 

Κώστας, Forthnet Support

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα έχει περάσει μια εβδομάδα και απάντηση δεν έλαβα καμία απο τη Φορθνετ.

 

Μπορείτε να μου πείτε για ποιο λόγω χρεώθηκα τα 130.01 ευρώ ;

 

Ευχαριστώ πολύ

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα konlakos,

 

Κατανοούμε την ανησυχία σου και ζητούμε συγγνώμη για την καθυστέρηση που έχει προκύψει.

Ζητούμε την κατανόηση και την υπομονή σου, έως ότου ολοκληρωθούν οι ενέργειες που απαιτούνται.

 

Για οτιδήποτε νεότερο θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

 

Κώστας, Forthnet Support

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...