Jump to content

Πρόβλημα με το πληκτρολόγιο σε ACER ASPIRE ES1-311 μιας ημέρ


Ferni
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Eχω πρόβλημα στο πληκτρολόγιο σε laptop από eshop.Πιο συγκεκριμένα σε αυτό εδώ http://www.e-shop.gr/acer-aspire-es1-311-133-intel-dual-core-n2840-4gb-500gb-windows-81-p-PER.902931

Το πλήκτρο "Η" πατιόταν με πολύ μεγαλύτερη πίεση σε σχέση με τα υπόλοιπα από την πρώτη κιόλας μέρα.Το πακετάρω το στέλνω πίσω ελπίζοντας ότι θα γίνει αντικατασταση (τρομάρα μου...) μετά από συνομιλία με το service του eshop και λόγω αποχώρησης προς εξωτερικόν τους είπα αν γίνεται να μου το αντικαταστισουν ώστε να τελειώνει σύντομα η ιστορία η να μου δώσουν τα χρήματα μου να πάρω κάτι άλλο,η πιστωτικό τέλος πάντων.Τελικά τίποτα από όλα αυτά δεν ήταν εφικτό για το εν λόγω κατάστημα,η μονή λύση ήταν να δοθεί στο service της acer όπως και έγινε.Μέτα από μια περίπου εβδομάδα παρακολουθωντας στενά την εξελιξη του φλέγον ζητήματος ενημερώνομαι ότι το laptop σήμερα 9/12/14 βρίσκεται στο service του eshop να περάσει τεχνικό έλεγχο και να σταλεί πίσω σ'εμενα.Τελικά δεν περνάει τον έλεγχο λόγω άλλου προβλήματος στο πλήκτρο space και επιστρέφει και πάλι στο service της acer.

 

Θα σας παρακαλούσα πολύ να με συμβουλέψετε για το τι θα πρέπει να κάνω για να βάλω τέλος σε αυτή την γελοία υπόθεση,κουράστηκα να κάνουν βόλτα τα χρήματα μου στα διάφορα τεχνικά τμήματα service για ένα laptop που περισσότερο βρίσκεται εκεί παρά στα δικά μου χεριά.

Τους ζήτησα και πάλι να μου στείλουν ένα ακριβώς ίδιο καινούριο και αυτό να βρουν μαζί με την εταιρία που λέγεται acer το τι θα το κάνουν.Πράγμα που το θεωρώ πολύ πολύ λογικό μιας και πλησιάζουν μέρες εορτών και το βλέπω το laptopaki μου να κάνει Χριστούγεννα και πρωτοχρονιά στα service.

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον ισχυουν,αλλα φασκουν και αντιφασκουν στους ορους εγγυησης,

 

Απο την μια:

-Η βλάβη πρέπει να αφορά το υλικό (hardware) και όχι το λογισμικό (software) του υπολογιστή.

Και απο την αλλη:

-Σε περίπτωση βλάβης/φθοράς της μπαταρίας, του τροφοδοτικού, της μνήμης, του σκληρού δίσκου ή του πληκτρολογίου γίνεται αντικατάσταση του ελαττωματικού τμήματος και όχι ολόκληρου του φορητού υπολογιστή. Η αντικατάσταση αυτή ισχύει και για τα δύο χρόνια μετά την αγορά.

 

Δηλαδη θελουν να μας πουν οτι δεν ειναι hardware ο σκληρος,οι μνημες,το πληκτρολογιο,η οθονη κτλ κτλ...???Και τι ειναι τοτε???software???

Και αντε τα δεχομαστε σαν ζωα ολα αυτα και δεχομαστε ολοκαινουριο laptop να γινει επισκευη,ποσες φορες πρεπει να ανοιχτει απο την αρμοδια εταιρια για να αποκατασταθει η βλαβη???Θα ανοιγεται μεχρι να χαλασουν οι βιδες και τα κουμπωματα???Και η αναμονη μεχρις οτου αποκατασταθει η βλαβη???Και τα χρηματα μας που βρισκονται στον αερα???

 

Πολλα ερωτηματα και τα περισσοτερα δυστυχως ουτε οι υπευθυνοι του τμηματος service του eshop δεν μπορουν να απαντησουν με σαφηνεια..Λυπαμαι γιατι εχασα τελειως την εμπιστοσυνη μου προς αυτους και ο τζιρος που τους εκανα (τουλ 2000 ευρω/χρονο) παει στα σκουπιδια.Με απογοητευσαν παντελως.Παει το laptop 2η φορα για επισκευη και δεν με εχουν ενημερωσει καν,ουτε μια συγνωμη για την καθυστέρηση και την ολη ταλαιπωρια...που αν ηταν σωστοι θα επρεπε να μου πουνε συγνωμη το προβλημα δεν διωρθωθηκε σας στελνουμε ενα καινουριο.(και το ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ πλεον ας βρίσκανε με την acer τι θα το έκαναν)...ΚΡΙΜΑ ΚΡΙΜΑ ΚΡΙΜΑ...ΠΕΤΑΞΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.

Edited by Ferni
Link to comment
Share on other sites

το πληκτρολογιο είναι hardware οπως και να το κάνουμε, αλλα μάλλον επειδη είναι ενα αποσπομενο τμημα του Laptop (συνήθως ειναι ενα μονοκοματο πλαισιο που ειναι κουμπωτο γυρω γυρω και απο κάτω εχει μια καλωδιοταινια που πηγαινει στο εσωτερικο του Laptop-M/B) γιαυτο το θέμα ειναι μήπως προκειτε για παραπλανηση του καταναλωτη η προσφορα της αντικαταστασης και θα έπρεπε να απευθυνθείς σε καποιο αρμοδιο οργανο (ΙΝΚΑ, ΕΚΠΟΙΖΩ) για καποια συμβουλή τουλαχιστον να σωθουμε οι υπολοιποι.... :ninja:

[sIGPIC][/sIGPIC]

My Youtube Channel

GreekTechstruction

Link to comment
Share on other sites

Και η motherboard αποσπωμενη είναι!Ας μην πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες στον κόσμο,να αλλάξουν επιτελούς τους όρους εγγύησης γιατί καταντά γελοίο το θέμα.Να πάψουν πια να παίζουν με τα χρήματα μας σε τέτοιους καιρούς,μαζεύουμε απο το υστέρημα ενός χρόνου να πάρουμε ένα laptop των 300 ευρώ και αυτοί το παίζουν μπαλάκι στα service και μας αφήνουν και χωρίς laptop.

Μεγάλη προσοχή παιδιά από το που αγοράζεται.Ελπιζω να ειμαι ο τελευταιος που εφαγε μια τετοια κοροϊδία,ας μην υπαρξει ποτε ξανα αλλος

Link to comment
Share on other sites

Ήρθε το καινούριο σήμερα τελικά,μπήκε για φόρτιση και θα ελεγχθεί αύριο αν όλα είναι οκ.Από την μια νιώθω ότι τους πίεσα αρκετά ώστε να γίνει το αυτονόητο αλλά από την άλλη νιώθω κορόιδο γιατί από την πρώτη κιόλας στιγμή έπρεπε να γίνει αντικατασταση λόγω ούτε μιας ημέρας χρήσης.Τελικά αν ευθύνεται η acer η τα eshop γι'αυτό δεν το ξέρω.Το θέμα είναι όμως ότι στην τελική νιώθω δικαιωμένος παρ'όλη την πίεση και ταλαιπωρία και ίσως για ακόμη μια φορά το eshop δείχνει να ανταποκρινεται σωστά,ως προς έμενα τουλάχιστον.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...