Ναι, είναι.
Πριν 2-3 μήνες πήρα το Red Mi Note 8 pro για μένα και ήρθε σε μία μέρα.
Το έχω παραγγείλει και για την γυναίκα μου πριν 2 εβδομάδες και ακόμα φαίνεται να είναι στο πρώτο spot.
Καταλαβαίνω αυτό που έχει γίνει με τις online παραγγελίες εν μέσω κοροναϊού και τον όγκο που έχει προκύψει αλλά κάτι πρέπει να κάνουν για να βελτιωθεί όλο αυτό το σκηνικό.
Υ.Γ: Σε μία άλλη άσχετη παραγγελία που έκανα πριν 3 εβδομάδες από ένα eshop, για ένα αντικείμενο που κόστιζε 100 περίπου ευρώ +20 ευρώ μεταφορικά λόγω όγκου και βάρους, το δέμα δεν βρέθηκε ποτέ και ζήτησα από την εταιρία επιστροφή χρημάτων. Και ξαφνικά σήμερα το πρωί στις 9 η ώρα μου ήρθε sms ότι το δέμα μου θα παραδοθεί μέχρι τις 12. Εγώ τα χρήματα μου τα έχω πάρει πίσω από την εταιρία και έχω μιλήσει ήδη μαζί τους για το τι έχει γίνει. Η εταιρία μου κάνει έκπτωση κοντά στα 20 ευρώ (με άμεση μεταφορά των χρημάτων μέσω e-banking) για να το παραλάβω και να μην γίνει επιστροφή σε αυτούς. Λογικά δεν τους συμφέρει να πάει πίσω. Εγώ λόγω τις εταιρίας που η συμπεριφορά/συνεργασία τους ήταν άψογη σκέφτομαι να το κάνω. Άσχετα από το κέρδος των 20 ευρώ.