Jump to content

SpeedUnlimited

Members
  • Δημοσιεύσεις

    98
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About SpeedUnlimited

  • Ημ. Γέννησης 17/08/1983

SpeedUnlimited's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Παιδια τις προαλλες εθνικη ειδα 230 χιλ/ωρα στο κοντερ με 6η στις 5700 στροφες...καλα δεν ειναι?? ειχα φτασει 210 χωρις να το καταλαβω καν κι ειπα να το πατησω λιγο ακομα να δω πως παει οταν κοιταξα το κοντερ και τα ειδα. Βενζινη 100σταρα και Θπεριβαλλοντος περιπου 22 βαθμοι. που ακριβως σταματαει η 6η? στις 6000 στροφες η λιγο πιο πανω??
  2. Golf GT 170ps στα 7000 km μου εκαψε περιπου μισο λιτρο και λιγο παραπανω λαδακι... Μεχρι τα 5000 km ειχε καψει μολις 250 ml , αλλα μετα απο μερικα παρατεταμενα ανοιγματα σε ανοικτο δρομο(Εθνικη) μεχρι και 180-190 km/h , ειδα την καταναλωση λαδιου να αυξανεται σημαντικα , εχοντας καψει παραπανω απο το μισο λαδακι που ειχε μεσα οταν το πηρα. Τελικα συμπληρωσα με 5-30 Longlife της Castrol και λεω να τα αλλαξω τελειως τα λαδια μαζι με φιλτρο στα 10.000 km περιπου.
  3. Μετα απο 3 μηνες και 5000 χιλιομετρα με το GT, οι εντυπωσεις ειναι αρκετα εως πολυ καλες. 1)Καταναλωση βενζινης πολυ καλη- μεση συνολικη με κυκλοφορια του αμαξιου σε πολη ειναι 9,3 L/100km 2)Καταναλωση λαδιου φυσιολογικη εως μικρη, μεχρι τα 3000km που εστρωνα και πηγαινα πιο χαλαρα ειχε καψει περιπου 3 γραμμουλες απο πανω. τωρα μετα απο 2000km ακομα και μερικα σκισιματακια/ ανοιγματα σε πολυ πιο εντονους ρυθμους, το κοιταξα σημερα και δεν εχει καψει παραπανω...εχει μεινει στα ιδια και ισως εχει καψει μια γραμμουλα ακομα. μου εκανε εντυπωση, γιατι αν και το τρεχω τωρα δεν καιει λαδι, ενω στα πρωτα χιλιομετρα που πηγαινα χαλαρα ειχε καψει λιγο, εκτος κιολας αν μου ειχαν βαλει εξαρχης λιγοτερο λαδι κ δεν το ειχαν γεμισει καλα. 3)Ενοχλητικο για μενα στο αμαξι στοιχειο ειναι οι τριγμοι απο πολλα και διαφορα σημεια στο αμαξι...αλλα με τετοιους κωλοδρομους που εχουμε , πως να μη συμβουν κι αυτοι...η αναρτηση ειναι σκληρη και δε βοηθαει στην καλη αποσβεση. Οι τριγμοι δεν ειναι σταθεροι, αλλα ερχονται και φευγουν κατα διαστηματα. 4)Τα κρατηματα θα τα ηθελα λιγο καλυτερα...σε στροφες με πολλα χιλιομετρα γερνει αρκετα το αμαξι και δεν σε εμπνεει για γερο πατημα και ακομα περισσοτερο γκαζι. φυσικα το κρατημα ειναι πολυ καλο κι ο ελεγχος δεν χανεται ευκολα, δε λεω, αλλα η αισθηση που σου αφηνει δε σου δινει τη δυνατοτητα να το λιωσεις κυριολεκτικα. 5)Ως αμαξι εργαλειο και γενικης χρησεως ειναι οτι καλυτερο νομιζω, λογω καταναλωσης και χαμηλου κοστους χρησης. συνδυαζει τα παντα και συμφερει. δεν ειναι αμαξι για σπορ οδηγηση μονο ουτε για να κινεισαι στη πολη μονο. 6)Το σημα GT προκαλει οσο δε παει....σε καθε φαναρι τις βραδυνες ωρες μου κολλαει ο καθενας, ακομα και αμαξια αρκετα μικροτερης ιπποδυναμης που δε τους παιρνει...τσαγια εχω κερασει πολλα ως τωρα, αλλα εχω κεραστει κιολας...:p ετσι ειναι αυτα. σε γενικες γραμμες πολυ ευχαριστημενος απο την ροπη που εμφανιζει το αμαξι εν κινησει ειδικα.με 6η και 3000 στροφες βγαζει 120 km/h 7)Μετα τον πρωτο μηνα που ειχα το αμαξι μου εβγαλε μια σοβαρη βλαβη στις κλειδαριες...πρωτακουστη και για Γκολφ. μπλοκαραν οι κλειδαριες στις μπροστινες πορτες και δεν ανοιγαν με τιποτα. το πηγα αντιπροσωπεια, ανοιχτηκαν οι πορτες με πριονι :wacko: , οπου κοπηκε η εξωτερικη λαμαρινα για να υπαρξει προσβαση στις κλειδαριες. αλλαχτηκαν οι κλειδαριες, οι οποιες ηταν ελαττωματικες και φυσικα μπηκαν νεα εξωτερικα φυλλα λαμαρινας βαμμενα. ολα καλα εκτοτε... 8)Απο το ηχοσυστημα αν και ακουω οτι δεν αξιζει παραδοξως ειμαι πολυ ικανοποιημενος. βαραει καλα αν και δεν διαθετει καμια κορυφαια ποιοτητα , σε σημειο ικανοποιητικο κ αν βαλεις κ λιγο μπασο ολο το αμαξι τρεμει καπως.:cool: 9)Τελευταιο ειναι κατι που ηθελα να ρωτησω. το ρελαντι μου τον πρωτο καιρο ηταν στις 600 στροφες...ενω το τελευταιο εναμιση μηνα παρατηρω οτι εχει ανεβει στις 700 με 650 καμια φορα. Γιατι συμβαινει αυτο???? Βενζινη χρησιμοποιω παντα την ιδια - 100σταρα απο συγκεκριμενη εταιρια κ βενζιναδικο.
  4. Kαταρχας να ευχηθω κι εγω με τη σειρα μου, επειδη δεν ειχα γραψει για καποιο διαστημα...καλη χρονια σε ολους κ οτι επιθυμειτε για το 2009. ;) οσο για τους ηχους που ακους...απο τετοιους και τριξιματακια αλλο τιποτα... εγω ακουω... 1)καταρχας ο κλασσικος ηχος απο το μηχανισμο της ζωνης... 2)ηχος απο το πισω μερος του αμαξιου σε σχετικα ανωμαλο δρομο η σε λακουβες...ιδιαιτερα αισθητος σε δρομο με χαλικακι 3)τριξιματα απο τον κεντρικο αεραγωγο και τους πλαινους, οι οποιοι αν πεσει το αμαξι σε λακουβες ξεκολλανε απο τη θεση τους κι αρχιζουν να τριζουν μετα :p απλα τους πιεζεις λιγο κ εληξε το θεμα... παντως για μενα οι πιο εκνευριστικοι τριγμοι ειναι απο το πισω μερος... Η λυση ειναι απλη...απλα δυναμωνεις λιγο το ραδιο κι ολα καλα :D
  5. Oτι κανει αντιθεση κανει.....αν και πιστευω οτι το ασπρο ειναι καταλληλο για ακομα πιο σπορ αμαξια οπως και το Scirocco. Το λευκο παει σε αμαξια οπου δε θες να τονισεις τοσο το χρωμα οσο το αμαξωμα...δηλαδη σε ομορφο αεροδυναμικο αμαξωμα. Δηλαδη πιστευω οτι αν και δινει μια ωραια αισθηση το λευκο, δεν δινει μια σπορ χροια στο αμαξωμα του Γκολφ το οποιο δεν ειναι ιδιαιτερως αεροδυναμικο. Πιστευω οτι το καλυτερο χρωμα για το Golf 5 ειναι το κοκκινο για τα GT sport/GTI και μπλε για R32. Το κοκκινο κανει ωραια αντιθεση με τα μαυρα της μασκας, τα φιμε τζαμια και τα ασημι αυτοκολλητα Golf κτλ στο πισω μερος. παραλληλα δινει μια νεανικοτητα, ζωντανια και σπορ χαρακτηρα στο σχετικα συντηρητικο αμαξωμα του. Σκεπαζει δηλαδη το αμαξωμα και μιλαει το χρωμα απο μονο του... Για σπορτιφ εμφανιση ειναι το καλυτερο για μενα. ;) Τωρα για πιο κλασσικη αλλα παραλληλα ομορφη εμφανιση παμε σε λευκο και μαυρο περλα κατα εμενα. :)
  6. +1 :D Πες τα ρε φιλε....γιατι καποιοι νομιζουν οτι τους δουλευουμε... Μα ειναι δυνατον ακομα και με βαση τη λογικη να κανει ενα κερωμα 80 ευρω??? ειναι παραλογο. θυματα ψαχνουν και εμεις πρεπει να φροντιζουμε να μην τους κανουμε τη χαρη.
  7. Εγω καταλαβα το παιδι για ποιο λογο μιλησε ετσι. Προφανως οταν εχεις πολυ πιο σοβαρα πραγματα οπως ενα τρακαρισμα, τετοια θεματα σου φαινονται αστεια.... Οσο για το κερωμα, οχι τα αμαξια δεν ερχονται ακερωτα. ποιος το λεει αυτο? κερωμα ειναι καλο να γινεται καθε 4-6 μηνες αν θες να διατηρηθει το χρωμα οπως ειναι στην αρχη. ασπρο δεν εχεις?? δεν χρειαζεσαι τοσο συχνο ισως, γιατι δεν ειναι τοσο ευαισθητο χρωμα. Τα 80 ευρω που λες για να στο κερωσουν ειναι ληστεια...σαν να κλεβεις παγωτο απο παιδακι. ειναι κατι που μπορεις να κανεις απο μονος σου αρκει να ξερεις να το κανεις σωστα. αγορασε τα καταλληλα προιοντα και κερωσε το απο μονη σου οποτε θελεις αφου σου δειξει καποιος καλος ανθρωπος πως γινεται.
  8. Ελλαδα το παιρνεις 800-1000 απο αντιπροσωπεια. ebay Γερμανια 200 - 300 χωρις εγγυηση ομως. διαλεγεις και παιρνεις...κανενας μας δε το πηρε απο εδω....θες να εισαι ο πρωτος?? :D Πριν κανα δυο σελιδες εχω δωσει διευθυνση....το θεμα αυτο δε θα μπορουσαμε να το εχουμε αναφερει εκτενεστερα... αν ψαξεις λιγο θα βρεις τα παντα. Πολυλειτουργικο δε θα δουλευει ομως αν εχεις aftermarket πηγη.
  9. Σημερα ημουν αντιπροσωπεια και ειδα το cc που εφτασε... ο κωδικος του τελειωνει σε 513 G κι οχι F που αναφερθηκε...ειναι ακομα πιο νεο μοντελο αυτο?? ο εξοπλισμος περιλαμβανει μονο τον διακοπτη?? γιατι σε εμενα ειχαν μονο το διακοπτη μεσα στο κουτι κι οχι καλωδιωσεις η τιποτα αλλο. ευχαριστω
  10. Καταλαβα....αρα καμια σχεση εν ολιγοις το συστημα που βαζουν στα δικα μας ως εξτρα με αυτο που υπαρχει στο GTI...
  11. Aν καταλαβα καλα μιλας για aftermarket TPMS , σωστα? Για μαμα TPMS οπως ειδα στο TM TUNING δεν ειναι και πολυ ψηλες οι τιμες....κατω απο 100 ευρω πρεπει να ερχεται ο συνολικος εξοπλισμος για ενα αυτοκινητο. Αν γινει καποια μαζικη παραγγελια εγω ειμαι μεσα παντως.
  12. Θα το διερευνησω οσο μπορω το θεμα Μαστρο-Κωστα και αφου μαζεψω πληροφοριες αρκετες, θα σου πω εν καιρω τι εχω βρει και αν αξιζει η οχι :) Θα κραταμε ενημερα και τα παιδια εδω περα.
  13. Τα υλικα κοστιζουν περιπου 75 ευρω. απο οτι ειδα τις τιμες στο TM TUNING. περιλαμβανουν τους σενσορες της πιεσης μαζι με την καλωδιωση και τα κουμπακια της κεντρικης κονσολας. Οτι αξιζει σαν αξεσουαρ...αξιζει. Απο οσο γνωριζω κανεις ακομα δεν εχει την τεχνογνωσια στην Ελλαδα να το βαλει και φυσικα καμια αντιπροσωπεια (απιθανο σχεδον να στο βαζει καποια, θα σου πουν αδυνατο) δεν το βαζει. Ομως...στο εξωτερικο το τοποθετουν επιτυχως το συστημα, βλεποντας μερικα ξενα φορουμ.... Αρα αφου μπορουν αυτοι...μπορουμε κι εμεις....θα προμηθευτουμε αφθονα manuals, θα διαβασουμε...και μετα θα το βαλουμε. ποιος διαθετει το αμαξι του για πειραματοζωο λοιπον να βαλουμε το συστημα TPMS???? :D :D :D
  14. Η τιμη αυτη ειναι για τοποθετηση εξαρχης με τη παραγγελια. για ν ατο παρεις μετα πληρωνεις κατι παραπανω, αλλα δεν ειναι εκει το θεμα. Η τοποθετηση ειναι δυσκολη υποθεση.
  15. Για τους γνωριζοντες.... Παιδια το RCD 510 βγαζει τελικα καλυτερο ηχο απο το 300??? απο εμφανιση φυσικα καμια σχεση δε το συζητω...απλα σκεφτομουν πως θα ηταν η διαφορα σε ποιοτητα ηχου στο Γκολφακι. επισης Κωστα πως σου φαινεται το project TPMS (ελεγχος πιεσης ελαστικων) ?? Στο TM Tuning ειδα πως πουλανε τα απαραιτητα εξαρτηματα για αυτο, σενσορες, καλωδια και κουμπακια. επομενως , βλεποντας και μερικα φορουμ του εξωτερικου ειδα οτι δεν ειναι ακατορθωτο. απλα σιγουρα δεν ειναι απλη υποθεση. για να δουμε ομως ποιος θα ειναι ο πρωτος στην Ελλαδα που θα βαλει και αυτο....:D :D :D (αφου πλεον μετατρεψαμε σε ρουτινα τη τοποθετηση τιμονιων και cc :p)
×
×
  • Create New...