Jump to content

soundchaser

Members
  • Δημοσιεύσεις

    4
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About soundchaser

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 14

soundchaser's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Η αληθεια ειναι οτι αμελησα να το αναφερω και συγνωμη γι'αυτο. HONDA ΕΞΤΡΑ Α.Ε.Β.Ε. Θ' Υποκατάστημα Θεσ/νικης Π. Οδ. & Παρ Σοφ. Βενιζελου Ελ. Κορδελιο. Ο ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΣΤΗ Θεσσαλονικη. Επισης κατι που αμελησα να το αναφερω ως αναφορα για το λαδια. Το συγκεκριμενο συνεργειο χρησιμοποιει Λαδια Ηοnda 10-40 ημισυνθετικα Shell Helix Ultra το πρασινο μπουκαλι ημισυνθετικα και Ηonda 5-40 αν δεν κανω λαθος 100% συνθετικα τα οποια λογικα θα τα χρεωνει πιο πολλα. Επισης απο σηζητηση που ειχα μαζι τους μου ειπαν οτι χρησιμοποιουν τα πρωτα δυο. Τα 100% τα βαζουν μετα απο απαιτηση του πελατη και τα συνιστουν σε αυτους που παρατηρουν οτι οι κινητηρες τους καινε λαδι περισσοτερο απο το φυσιολογικο(ολοι οι κινητηρες καινε λιγο λαδι για να αναπνεουν το οποιο δεν γινεται αντιληπτο με τη μετρηση μεσω του δεικτη) το οποιο μπορει να οφειλεται και στο χειρισμο του αυτοκινητου αλλα εχουν ως συνεπεια την αυξηση καταναλωσης καυσιμου. Το μόνο που με ενοχλησε ωσ αναφορα τα λαδια εινα οτι δεν αναφερεται στην αποδειξη πια λαδια σου βαλανε πρεπει να τουσ παρατηρησεις την ωρα που στα βαζουν πια ειναι.
  2. Ως αναφορά τα τακάκια αυτό έχει να κανει με τον χειρισμο του αυτοκινητου και αν χρησιμοποιουνται μαλακα τακακια τα οποια εχουνε μεν μικροτερη διαρκεια ζωής αλλα φρεναρουν καλύτερα. Ως αναφορα τις δισκοπλακες που μάλλον ειναι οι μπροστινες τι να σου πω το θεωρω και εγώ το θεορώ αδικαιολογειτο. Ισως η αυλακωσεις να οφείλονται στα λαμακια των βασεων απο τα τακακια. Ελπιζω η αντικαταστασή τους γίνει χωρίς χρεωση.
  3. Γεια σας και πάλι. Σήμερα έγινε το 1ο σέρβις με 9660 χιλ στο χιλιομετρητή Χωρις ραντεβού γιατί ήταν το ενδιάμεσο και οχι το προγραμματισμένο του έτους Λάδια Honda 4 λίτρα 52,52 ΕΥΡΩ Φίλτρου Λαδιού 8,95 ΕΥΡΩ Σύνολο 73.15 ΕΥΡΩ Σε μισή ώρα είχα τελειώσει και ας μην ήμουνα σε λίστα ραντεβού πήγα όμως 9 το πρωί Μου έδωσαν δύο αποδείξεις αποδείξεις μια για τα αναλωσιμα (λαδια, φίλτρο) και μια παροχής υπηρεσιών μηδενική. Αυτό που μου άρεσε ήταν το γέγονος ότι διατηρηται ηλεκτρονική βαση δεδομένων για όλους του πελάτες. Και επίσης ότι όλοι σε αντιμετωπίζουνε με ευγένιια και είναι πρόθυμοι να σε απαντήσουν σε οποια απορία και αν έχεις χώρις να δείχνουν ότι το κάνουν σαν αγγαρία και χωρις να προβάλουν δικαιολογίες για να σε αποφύγουν. Ο χόρος αναμονής είναι φιλικά διαμορφωμένος μπροστά απο το συνεργείο και πίσω από την έκθεση με τζαμαρία για να έχεις τη δυνατοτητα να πρακολουθείς το αυτοκίνητό σου την ώρα του σερβις. Σε συζητηση με τον διευθυντή αναφερθηκα στο θέμα της πρόσβασης εντος του χώρου του συνεργειου. Μου είπε ότι κανονικά και αυτοι δεν επιτρέπουνε διοτι σε περιπτωση τραυματισμου, οσο απιθανο και αν ακουγεται για μερικους, η αντιπροσωπεια δεν παρέχει καμια κάληψη και επισης για να μην απασχολείται το προσωπικο και κυριος σε περιοδους μεγαλου φόρτου. Εντουτις εαν ο πελάτης θέλει κατι ιδιαιτερο να ζητήσει έχει τη δυνατοτητα να μπει εντος του συνεργείου με συνοδεια καποιο υπαλλήλου απο τον χώρο υποδοχής του συνεργείου. Αυτά προς το παρων καλες διακοπες σε ολους.
  4. Γεια σας και από εμένα. Γράφω για 1η φορά αλλά παρακολουθώ το forum εδώ και 4 μήνες. Είμαι και εγώ κάτοχος ενός civic 5θ 1.8 το οποίο την άλλη εβδομάδα θα κάνει το 1ο του σερβις με 9500 χιλ περίπου στο Σαρακακη στην περιφεριακη Ευοσμου - Θεσ/νικη οπου εγινε και η αγορα. Σε γενικες γραμμες ευχαριστημένος από το αμάξι. Από προβλήματα το μονό που έχω να αναφέρω ως καινουριο πιθανον ειναι οτι η πορτα του πορτπαγκαζ ηθελε (κοπανημα) για να κλεισει σωστα. Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι φταινε τα λαστιχα που ειναι σκληρα ακομη. Οταν θα μαλακωσουν θα κλεινει κανονικα. Περασαν 4 μηνες απο την αγορα και το ιδιο. Τελικά ήθελε ρυθμηση ο μηχανισμος και τωρα κλεινει μια χαρα όπως και οι πορτες. Και κατι αλλο που παρατηρησα το οποιο θα το φωτογραφισω και θα σας το δειξω το οποιο απο την αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι εινα φυσιολογικο. Αυτα προς το παρον παρατηρησεις απο το σερβις συντομα.-
×
×
  • Create New...