Γεια σας και πάλι.
Σήμερα έγινε το 1ο σέρβις με 9660 χιλ στο χιλιομετρητή
Χωρις ραντεβού γιατί ήταν το ενδιάμεσο και οχι το προγραμματισμένο του έτους
Λάδια Honda 4 λίτρα 52,52 ΕΥΡΩ
Φίλτρου Λαδιού 8,95 ΕΥΡΩ
Σύνολο 73.15 ΕΥΡΩ
Σε μισή ώρα είχα τελειώσει και ας μην ήμουνα σε λίστα ραντεβού πήγα όμως 9 το πρωί
Μου έδωσαν δύο αποδείξεις αποδείξεις μια για τα αναλωσιμα (λαδια, φίλτρο) και μια
παροχής υπηρεσιών μηδενική.
Αυτό που μου άρεσε ήταν το γέγονος ότι διατηρηται ηλεκτρονική βαση δεδομένων
για όλους του πελάτες. Και επίσης ότι όλοι σε αντιμετωπίζουνε με ευγένιια και είναι πρόθυμοι να σε απαντήσουν σε οποια απορία και αν έχεις χώρις να δείχνουν ότι το κάνουν σαν αγγαρία και χωρις να προβάλουν δικαιολογίες για να σε αποφύγουν.
Ο χόρος αναμονής είναι φιλικά διαμορφωμένος μπροστά απο το συνεργείο και πίσω από την έκθεση με τζαμαρία για να έχεις τη δυνατοτητα να πρακολουθείς το αυτοκίνητό σου την ώρα του σερβις.
Σε συζητηση με τον διευθυντή αναφερθηκα στο θέμα της πρόσβασης εντος του χώρου του συνεργειου. Μου είπε ότι κανονικά και αυτοι δεν επιτρέπουνε διοτι σε
περιπτωση τραυματισμου, οσο απιθανο και αν ακουγεται για μερικους, η αντιπροσωπεια δεν παρέχει καμια κάληψη και επισης για να μην απασχολείται το προσωπικο και κυριος σε περιοδους μεγαλου φόρτου. Εντουτις εαν ο πελάτης θέλει
κατι ιδιαιτερο να ζητήσει έχει τη δυνατοτητα να μπει εντος του συνεργείου με συνοδεια καποιο υπαλλήλου απο τον χώρο υποδοχής του συνεργείου.
Αυτά προς το παρων καλες διακοπες σε ολους.