Jump to content

LAKISSS

Members
  • Δημοσιεύσεις

    40
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About LAKISSS

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 14

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

LAKISSS's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Διαβαζω τις τελευταιες σελιδες που εχουν γραφτει, και πραγματικα απορω με το σκεπτικο καποιων.......αλλα ας γινω λιγο ποιο αναλυτικος. Προφανως ειστε σχεδον ολοι σε μια κλιμακα ηλικιας 17-23, και ισως για πολλους ενα παπι αποτελει το πρωτο σας μηχανακι. Ενα παπι σωστα αποκαλειται μηχανακι και οχι μηχανη, αφου εξυπηρετει καποιον συγκεκριμενο σκοπο, αυτον της αστικης μετακινησης. Ενα παπι βγαινει απο το εργοστασιο με χαμηλο κοστος (για να μπορειτε να το αγορασετε), αλλα αυτο εχει και τα μειονεκτηματα του. Ενα παπι οτι και να γινει ΠΑΠΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ, γι' αυτο θα πρεπει να ειστε συνειδητοποιημενοι, οταν πετατε τα λεφτα σας σ' αυτο. Δεν λεω...ωραιες οι εξατμισεις, οι μαργαριτες, μπανικες, μουρατες.... αλλα εχει κανεις σκεφτει αν κανει καλο οταν τοποθετει τετοια αξεσουαρ? Για παραδειγμα οι μαργαριτες. Βαζεις σε ενα παπι ενα φρενο τερας, αμφιβολου ποιοτητας μονο για μουρη. Εχει ζυγισει κανεις τον μαμα δισκο, σε συγκριση με μια μαργαριτα, και να δει ποσο πιο βαρυς ειναι? Ξερετε οτι ετσι αυξανετε το ''αναρτωμενο βαρος'' και χαλατε το κρατημα του ηδη κακου μπροστινου πηρουνιου??? Ειναι προοδευτικο η ''δαγκωνει'' αποτομα το φρενο???? Διαβαζω για φιλτρο απορροφητηρα????? Ειναι δυνατον???????? Παμε στο ''μαγικο κουτι''.....το nitro x fuel commander. Εταιριες που φτιαχνουν κινητηρες, φτιαχνουν πολυπλοκους εγκεφαλους διαχειρησης καυσιμου, και ερχεται το κουτακι να τους ξεφτιλισει ολους? Καποιος κινεζος (κινεζικο ειναι) εβγαλε μια ******* που υποσχεται 20% παραπανω δυναμη, 15% παραπανω ροπη, και το σκεφτεστε κιολας? απορω.... Ξερει κατι που οι κατασκευαστες δεν ξερουν????? Τι ειναι τα αλογα....παρε κοσμε??? Πως αυτο το κουτακι κανει για τα παντα? Για ολες τις μαρκες. Το ιδιο ειναι!!! http://stores.shop.ebay.co.uk/BK-Racing-Parts__W0QQ_armrsZ1QQ_fsubZ681301015 Μηπως ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ??? (λεω εγω).... Στο link που δωσατε (http://mototrade.gr/osCommerce/produ...oducts_id=1253 )γραφει ακριβως: ''ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ CHIP ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ.'' ''Επισης λογικα δουλευει και σε susuki adress 125,θα δοκιμασουμε συντομα.'' Και ρωταω εγω τωρα....''Ειναι σοβαρο το παραπανω μαγαζι?????'' Για να μην παρεξηγηθω δεν ειμαι κατα του ''φτιαξιματος''. Οτι θελει κανει ο καθενας αναλογα με τα γουστα του. Απλα μην παραμυθιαζουν μερικοι τον κοσμο που εχει το μερακι της βελτιωσης.... Εχω και εγω address με yoshi επανω, αλλα την πηρα συνειδητοποιημενα γιατι μου αρεσε και ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΠΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΓΙΑ SUZUKI. Δεν περιμενω ουτε +2 αλογα απο εξατμιση, ουτε +1 αλογο απο το κινεζικο τσιπακι, ουτε να γινει hayabusa στην τελικη.... Δεν γινονται αυτα! Ουτε μαργαριτα βαζω.....ο Ιαπωνας κατι ξερει περισσοτερο απο εμενα! Εν ολιγοις μην αγοραζετε οτι σας σερβιρουν.... Φιλικα.
  2. Αισθητήρας λ. Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια. Ο αισθητήρας λ (ή αισθητήρας οξυγόνου) είναι ηλεκτρονική διάταξη που προσδιορίζει την περιεκτικότητα σε οξυγόνο ενός αερίου ή υγρού σε εξέταση. Η εφαρμογή του αισθητήρα λ ξεκίνησε το 1970 με κατασκευάστρια εταιρία την Robert Bosch. Σήμερα βρίσκεται τεχνολογικά στην 3η γενιά, που είναι η γενιά του θερμαινόμενου λήπτη λ. Εφαρμογές του συναντώνται στην αυτοκίνηση, για τον προσδιορισμό των ρύπων στα καυσαέρια και την αποστολή ανάλογων πληροφοριών στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του συστήματος ψεκασμού, για διόρθωση της αναλογίας του καυσίμου μείγματος στη στοιχειομετρική. Link. http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B1%CF%82_%CE%BB
  3. Μα τι ρωτατε ρε παιδια, συγνωμη κιολας.......... Καντε και μια αναζητηση στο net, τα παντα υπαρχουν!!!!!!!!! Βαριεστε???????? 1) Λαμπα HS1 = H4 2) Η λαμπα xenon δουλευει με 20.000volts. 3) Δεν υπαρχει ''μουφα'' xenon, η ειναι η δεν ειναι. 4) Η Yoshi ειναι μονο τελικο. 5) Γιατι να βγει ο ''λ'' , υπαρχει κανενας λογος?
  4. Φιλε μου χωρις παρεξηγηση και παντα με σεβασμο, το πιστευεις πραγματικα αυτο???????????? Το κοντερ στα παπια εαν δεν ειναι ηλεκτρονικο, συνδεεται με τον τροχο με μια απλη ντιζα χωρις να παρεμβαλεται ο εγκεφαλος. Ο εγκεφαλος ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ με ποσα χλμ. πας!!!!!!!! Ο εγκεφαλος ξερει με ποσα πας ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ μετραει απο το σασμαν το κοντερ, πραγμα που συμβαινει στα ηλεκτρονικα κοντερ και οχι σε ολα!!! Αν ισχυει το δικο σου σκεπτικο λοιπον, να αγορασω το παπι, να ξεβιδωσω την ντιζα του κοντερ στην ροδα και να την συνδεσω σε ενα DREMEL που γυρναει με 45.000 σαλ. Σε 10 ωρες το κοντερ μου θα δειχνει 30.000Κm, το μοτερ θα εχει στρωσει, ο εγκεφαλος θα εχει ξεκλειδωσει τα ''αφηνιασμενα αλογα'', και εγω ο πονηρος Ελληναρας θα εχω κοροιδευσει ολοκληρη Suzuki. Υ.Γ. Γραφετε στα ελληνικα σας παρακαλω. Γραφετε τεκμηριωμενα.
  5. Τα εργοστασιακα xenon δεν συγκρινονται στην οδηγηση, καμια σχεση.... πρεπει να το δεις για να καταλαβεις!!! Μπορει να τα χρεωνουν βαπορι, αλλα αξιζουν και με το παραπανω. Δες και αυτο http://www.safedriver.gr/index.php?productID=69
  6. Φιλε μου πιστευω οτι ειμαι αρκετα σαφης σε αυτα που γραφω, και πιστεψε με δεν τα γραφω τυχαια!!! Η λαμπα που βλεπεις αριστερα επανω στην photo που εβαλες (το 1ο φως οπως λες) ειναι και αυτη xenon (γραφει 4300k)!!! Τα xenon ξεκινανε απο τα 4300k το οποιο αποδιδει και την μεγιστη φωτεινοτητα σε lumin, ισοδυναμα με το φως το ηλιου μετρημενο το μεσημερι. Απλα στα 4300k τα xenon κιτρινιζουν, και για να πουλανε ολοι οι ασχετοι μουρη βαζουν τα μπλε... Εχεις δει κανα Mercedes η M3 η Cayenne με γνησια xenon να βγαζει μπλε φως? Αυτα που βλεπεις εσυ ''στην πραξη και στον δρομο'', εγω τα εχω μετρησει με επαγγελματικο φωτογραφικο ''ΦΩΤΟΜΕΤΡΟ'', τα εχω επαλληθευσει ΠΡΙΝ ΤΑ ΓΡΑΨΩ και θα μου επιτρεψεις να διαφωνισω μαζι σου.
  7. Σε παραπεμπω σε ενα μονο απο τα δεκαδες site που το αναφερουν. Κοιταξε εδω http://www.xenonlights.gr/index_files/FAQ.htm στην παραγραφο '' Τι ειναι θερμοκρασια σωματος''
  8. Πεστα βρε φιλε....ετσι οπως παμε θα ξεχασουμε και τα ελληνικα μας!!!
  9. Τα aftermarket xenon ειναι ΟΛΑ παρανομα. Τα εργοστασιακα xenon στα αυτοκινητα εχουν και διαφορετικα φαναρια με πιο κλειστα κατοπτρα, που δεν στραβωνουν τους απεναντι. Για να εισαι νομιμος πρεπει να αγορασεις και τα αντιστοιχα μαμισια φαναρια, αν φυσικα εβγαινε το μοντελο με xenon. Στα μηχανακια ειναι full παρανομα, αλλωστε δεν υπαρχει μηχανη με εργοστασιακα xenon!!!!
  10. Να σας δωσω και μερικες συμβουλες για αγορα και τοποθετηση xenon, μιας και τα εχω βαλει μονος μου. 1) Αγοραστε xenon με slim ballast γιατι χωρανε πιο ευκολα σε περιορισμενο χωρο. 2) Βιδωστε οπωσδηποτε σταθερα το ballast καπου, γιατι αν κουνιεται συνεχεια μπορει να καει. 3) Επιλεξτε λαμπα 6000 η 5000 kelvin. Η 8000 μπλεδιζει πολυ και φωτιζει λιγοτερο απο την 6000. Οσο χαμηλωνουν τα kelvin, ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ η φωτεινοτητα!!! 4) Μην ακουμπησετε κατα την τοποθετηση την λαμπα! Σκουπιστε την με οινοπνευμα αν το κανετε κατα λαθος, αλλιως θα καει!!! 5) Αφου τα βαλετε ρυθμιστε ξανα τα φωτα σας, γιατι θα σταβωνετε τους απεναντι και θα χανεται το φως παντου.Πως θα το κανετε αυτο σωστα? Χρειαζεστε δυο ατομα. Ανεβειτε ο ενας στο παπι και ο δευτερος θα μετρησει την αποσταση λαμπας-εδαφος, εστω οτι ειναι 90 ποντους. Τραβηξτε μια γραμμη (η βαλτε μια μαυρη μονωτικη ταινια) σε εναν τοιχο στο ιδιο υψος (90 ποντους). Σταθειτε τωρα ακριβως 10 μετρα απο τον τοιχο με τα φωτα αναμμενα, και ρυθμιστε το φως απο την βιδα ωστε να μην ξεπερναει την γραμμη. Ειστε ετοιμοι! Κατι σημαντικο. Τα xenon ειναι ΠΑΡΑΝΟΜΑ!!! Μην παρετε λαμπα που μπλεδιζει πολυ, γιατι θα φαινοσαστε απο μακρια και θα σας σταματανε συνεχεια σε μπλοκο! Ελπιζω να βοηθησα καποιους...
  11. Η λαμπα κουμπωνει κανονικα. Αν δεις και την λαμπα στο link που εβαλα, παρατηρησε το μεταλλικο νικελ που δημιουργει Η4 πατουρα στην βαση της λαμπας, ειναι στην ουσια ανταπτορας. Ειμαι σιγουρος γιατι εχω βαλει σε Address το οποιο φοραει λαμπα HS1, δουλευει αψογα, αλλαζει σκαλα ακαριαια και κανει την νυχτα....μερα!
  12. Η λαμπα HS1 λεγεται αλλιως και H4. Προσεξε ομως... επειδη η λαμπα ειναι διπλη (μεγαλη/μικρη σκαλα), θα πρεπει να ψαξεις να βρεις bi-xenon kit. Σε αυτα τα kit οταν αλλαζεις σκαλα με τον διακοπτη, η λαμπα μετακινειται μεσα-εξω στην βαση της με ηλεκτρομαγνητικο μηχανισμο. http://www.xenonlink.com/product_info.php?products_id=92
  13. Ο σκληρος τελικα εγκατασταθηκε και δουλευει κανονικα. Ευχαριστω ολους για την βοηθεια σας!!:thanks:
  14. και εαν θελει παραπανω αερα βγαζεις τον πνηχτη πανω απο το καπακι του φιλτρο ειναι το ιδιο βεβαια πρεπει παντα να αφαιρεσεις μεσα στο φιλτροκουτι την εισοδο του αερα στο injection αυτο το σωληνα απο λαστιχο.ελπιζω να εγινα κατανοητος.για αυτους που ειναι απο κρητη η δουλεια με τον rapidbike πολυ καλα μια που εμεις εχουμε κανει ολες τις δοκιμες. Αυτο τον σωληνα που αναφερεις μεσα στο φιλτροκουτι, το εχει και το Address που εχω. Αξιζει να τον αφαιρεσω, θα δω διαφορα πιστευεις?
  15. Παρακαλω παρα πολυ θα ηθελα την βοηθεια σας! Εχω ηδη στον υπολογιστη εγκατεστημενο εναν σκληρο δισκο IDE 80GB. Εχθες τοποθετησα εναν δευτερο εσωτερικο σκληρο της Seagate 500gb sata ΙΙ με ανταπτορα για το ρευμα και καλωδιο sata στη υποδοχη του motherboard (εχει δυο). Το motherboard ειναι της ASrock P4V88 (ειναι παλιο), και εχω γνησια Windows xp. Ο νεος σκληρος φαινεται στο "υλικο μου" και δειχνει οτι λειτουργει κανονικα, αλλα δεν εμφανιζεται καθολου στο "ο υπολογιστης μου".Αφαντος!!!!! Φταιει το προγραμμα οδηγησης η χρειαζομαι νεο? Μπορουν να δουλεψουν και οι δυο αυτοι σκληροι μαζι, η τον πηρα τσαμπα??? Τι μπορω να κανω? Συγνωμη για την λιτη περιγραφη αλλα ειμαι ψιλοασχετος με Windows... (ειχα χρονια Mac).
×
×
  • Create New...