Jump to content

VICTORIA

Members
  • Δημοσιεύσεις

    4
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About VICTORIA

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 14

VICTORIA's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Επικοινώνησα με VODAFONE και WIND.Οι απαιτήσεις ή οι προυποθέσεις της WIND είναι εξοντωτικές! Δεν ξέρω αν μπορώ να γράψω λεπτομέρειες αλλά το συμπέρασμα είναι οτι βάζεις ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ κεφάλαιο που λίγοι το διαθέτουν (εγώ το διαθέτω, δεν είναι εκεί το πρόβλημα) αφεντικό δεν είσαι σε καμία περίπτωση, ένας σκλάβος της WIND γίνεσαι, και όποτε θέλει αν δεν πας τόσο καλά όσο θέλει η εταιρεία να πάς σε πετάει έξω και σου παίρνει το μαγαζί που ΕΣΥ έχεις ΠΛΗΡΩΣΕΙ και το δίνει σε άλλον χωρίς καμία αποζημίωση ή απολαβή. Αυτή αποφασίζει τι εμπόρευμα θα έχεις μέσα και σε τι ποσότητα.Και όλα πρέπει να πληρωθούν προκαταβολικά συν κάποιες εγγυητικές επιστολές συν αέρα για το μαγαζί που εκείνοι θα επιλέξουν, το συμβόλαιο με τον ιδιοκτήτη το κάνουν αυτόι και σου το υπομισθώνουν και σε πετάνε έξω όποτε θέλουν. συν ,σύν ,συν.Ενω η VODAFON καμία σχέση και οι άνθρωποι ήρθαν οι ίδιοι να με βρούν. Αυτά!
  2. Έκανα μια πρώτη -τηλεφωνκή-επαφή, έχω ραντεβού την Δευτέρα, και με ρώτησαν ποιά περιοχή με ενδιαφέρει, απάντησα, όποια ενδιαφέρει και εσάς. Δεν έχω πρόβλημα περιοχής και νομίζω οτι σωστό είναι να ακολουθείτε η πρόταση της εταιρείας που σίγουρα ξέρει καλύτερα την αγορά. Οπότε είμαι ανοικτή:)
  3. Eυχαριστώ πολύ για την απάντηση και περιμένω περισσότερες. Και εγώ πιο πολύ για wind προσανατολίζομαι γιατί τώρα που φεύγει από το Γερμανό νομίζω οτι θα δώσει περισσότερες παροχές στους συνεργάτες. Λογικά έτσι? Ίσως και όχι! Ξέχασα να σας ρωτήσω, έχετε να προτείνετε κάποια περιοχή όπου υπάρχει έλλειψη καταστήματος? εντός νομού ΑΤΤΙΚΉς??? Και πάλι ευχαριστώ!:)
  4. Καλησπέρα σας, Επειδή σκέφτομαι να ανοίξω ένα κατάστημα με αντικείμενο την κινητή τηλεφωνία, αλλά δεν έχω καταλήξει σε εταιρεία που θα συνεργαστώ, και επειδή με ενδιαφέρει πάνω από όλα να παρέχω εξυπηρέτηση και σωστές υπηρεσίες, αλλά δεν φτάνει μόνο η δική μου διάθεση θα πρέπει και η εταιρεία που θα συνεργαστείς να μπορεί να σε στηρίξει σε αυτό, θα ήθελα πολύ την γνώμη σας, τις προτάσεις σας και τις επισημάνσεις σας. Όπως ίσως καταλάβατε δεν με ενδιαφέρει μόνο το κέρδος αλλά να έχω ευχαριστημένους πελάτες, να με βλέπουν στο δρόμο και να μου χαμογελάνε όχι να με βρίζουν! Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας, και ελπίζω να φανώ αντάξια των προσδοκιών του καταναλωτή, με την πολύτιμη βοήθεια σας.
×
×
  • Create New...