Φίλοι μου να είστε όλοι καλά , πολύ καλά.
Οι πίνακες που έδωσες είναι ,πιθανότατα ακριβείς . Ομως γιατί δεν μας γράφεις και τα αντίστοιχα έτη παραγωγής;
--------------
Απο την πλευρά μου θέλω να ρωτήσω μερικά πράγματα :
1. Πηγαίνεις Γερμανία και παίρνεις ( απο μάνδρα ή ιδιώτη ) ένα αυτοκίνητο (π.χ. BMW 325) . Το πληρώνεις και είναι δικό σου!
2. Πως το φέρνεις στην Ελλάδα ; Μπορείς οδικώς ; Τι πινακίδες θα έχεις ; Του προηγούμενου(Α) ιδιοκτήτη ή zoll(Β) ?
3.α . Φθάνεις στα σύνορα με πινακίδες του πρώην (Α) . Μπαίνεις κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα([μη σου πούν πως το έκλεψες αφου θα έχουμε Έλληνα οδηγό και γερμανικό αυτοκίνητο;] ,φθάνεις στην Αθήνα (π.χ) και εκεί το διαλύεις αναβαθμίζοντας το δικό σου σαράβαλο. Του ταχυδρομείς τις πινακίδες . Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΗΣ ; ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ; ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ; Μήπως μετά απο μερικές ημέρες σε ψάχνουν απο το τελωνείο να ταξινομίσεις το αυτοκίνητο που έφερες ;
3.β. Τα ίδια ερωτήματα αν έλθεις με πινακίδες zoll .Πιστεύω , δεν ξέρω , η λογική μου το υποστηρίζει , πως τώρα οπωσδήποτε θα σε καταγράψουν ( είσοδος αυτοκινήτου με zoll πινακίδες ) και θα έλθει η κλίση....
4. Είναι δυνατόν να έλθει το αυτοκίνητο φορτωμένο σε νταλίκα , χωρίς πινακίδες ή με πινακίδες(Α) ή με πινακίδες (Β) και να παραδοθεί στο συνεργείο σου ; Με τι στοιχεία θα γίνει η μεταφορά ; Με τα πραγματικά ή τυχαία ;
5. Μήπως ο μόνος τρόπος να φέρεις αυτοκίνητο για ανταλλακτικά και χωρίς τελωνείο είναι να έχεις κόψει το σασσί πρίν ;
Θα παρακαλούσα τον argyriskr ή όποιον γνωρίζει καλά να απαντήσει τεκμηριωμένα .
Σας ευχαριστώ πολύ