Jump to content

stefanos_m539

Members
  • Δημοσιεύσεις

    16
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About stefanos_m539

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 26

stefanos_m539's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Λοιπόν μίλησα πριν λίγο με τον φίλο που μου γνώρισε τον εκτελωνιστή. Τον πήρε σήμερα τηλέφωνο για το αμάξι και είπε ακριβώς τα ίδια πράγματα. Είπε ότι δεν εφαρμόζονται ακόμη τα νέα μέτρα γιατί δεν τους έχει πάει κανένα χαρτί από το Υπ.Οικονομικών! Επίσης μου είπε οτι θα μου δώσει μια ημερομηνία που θα είναι με έναν συνάδελφό του να πάω το αμάξι στο Τελωνείο Πειραία.Το αμάξι θα περάσει στο 50%! Παιδιά ή είναι τρελός ο τύπος ή έχουμε πέσει έξω.... Φίλε thoumas δώσε μου στοιχεία για το audi που έχεις φέρει μήπως σου το περάσει αυτός.Στείλε μου pm με όλα τα στοιχεία να δούμε τι μπορεί να γίνει με την περίπτωσή σου...
  2. Γίνεται και μάλιστα αρκετά εύκολα.Το κόστος είναι 300-500 ευρώ ανάλογα με τον κυβισμό.Νομίζω πως προστίθεται ένας εγκέφαλος που διαχειρίζεται τα καυσαέρια. Στην άδεια εκτός από την οδηγία αναγράφεται και το euro3,euro4 κλπ και δίπλα το κλειδί των καυσαερίων...έχω 5 άδειες στα χέρια μου.Οταν γίνεται η αλλαγή στους ρύπους,αλλάζει και το κλειδί και η ονομασία και η οδηγία στην άδεια.Απλά οι αλητήριοι προφανώς δεν το δέχονται... Ακόμη περιμένω νέα από τον εκτελωνιστή...
  3. Το βάζεις σε μια νταλίκα και το διώχνεις χωρίς προβλήματα. Διαφορετικά το δίνεις για ανταλλακτικά εδώ
  4. rallis μάλλον δε το γνωρίζεις αυτο... γίνεται στη Γερμανία σε μεγάλο βαθμό για να μειωθεί το κόστος της εφορίας. Στο αμάξι γίνονται οι απαραίτητες αλλαγές και περνάει κτέο. Οι αλλαγές αναγράφονται στην άδεια του αυτοκινήτου από το Γερμανικό Υπουργείο.Γίνεται umsclusselung δηλαδή αλλάζει και το κλειδί στην άδεια.Απο euro3 44 se euro4 62.Ολα αυτά είναι ΕΠΙΣΗΜΑ ,αλλά απ'οτι λέει ο thoumas ούτε αυτό δέχονται οι κρατικοδίαιτοι. Μάλιστα έχω βρει 3 αυτοκίνητα σαν αυτό που θέλω τα οποία έχουν γίνει euro 4 και αποδεικνύεται από την άδεια τους.Πάνω σε αυτό εξέφρασα την απορία μου πώς είναι δυνατον να μην το δέχονται!
  5. Είναι παράτυπο κατά την γνώμη μου...στην επίσημη σελίδα του υπ.οικονομικών δεν υπάρχει καμία ενημέρωση.Θα μπορούσα πολύ εύκολα να έχω φέρει το αμάξι βασιζόμενος σε αυτήν.Είναι καθαρή εξαπάτηση.Κάτι πρέπει να γίνει γι'αυτό! Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν θα δέχονταν ένα αμάξι που γράφει στην άδεια ευρω4.Κανονικά πρέπει να παίρνει έγκριση τύπου.Ειλικρινά είναι σκέτη αηδία αυτό το κράτος...
  6. thoumas ελπίζω την Δευτέρα να μάθω τί μπορεί να γίνει...ευτύχως που από ένστικτο δεν έφερα το αμάξι εκ των προτέρων... παιδιά να ρωτήσω κάτι που μπορεί να αποτελεί λύση: τί γίνεται αν προτού έρθει στην Ελλάδα ένα αμάξι, μετατραπεί από ευρώ3 σε ευρω4? κάτι που είναι δυνατό να γίνει και φυσικά αναγράφεται και στα χαρτια του αυτοκινήτου. αν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει... απ'οτι έμαθα δεν απασχολεί η χρονολογία του αυτοκινήτου αλλά να πληρεί την 102/Β οδηγία...κι ας είναι 2002 μοντέλο
  7. rallis καλά κάνεις και τα λες γιατί με υποψίασες και θα το ψάξω...το Μ5 θα το αγόραζα γύρω στα 17 χιλιάρικα.. thoumas τί πρόκειται να γίνει τώρα με το audi??? υπάρχει τρόπος???
  8. Η απίστευτη σιγουριά σου για την euro 4 με προβληματίζει...είναι δυνατόν 20 ολόκληρες μέρες να μην υπάρχει στην επίσημη τελωνειακή ενημέρωση??? Κάτι δεν κάθεται καλά εδώ... Επίσης είναι δυνατόν εκτελωνιστής ο οποίος πνίγεται στη δουλειά να μου λέει ότι με euro 3 θα πάει στο 50% και να μου δίνει κ το ακριβές ποσό? Και συνεχίζει να κάνει ακόμη αυτή τη δουλειά??? Τί να πω...αν γίνει κι αυτό...
  9. Επίσημα υπάρχει αυτό http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/efk/efk5.htm τώρα...ελλάδα είμαστε...μπορεί και να μας δουλεύουν
  10. Εννοούσα ότι ο εκτελωνιστής καθόρισε ημερομηνία που θα βρίσκεται και ο ίδιος στο Τελωνείο.Μπορεί και να με δουλεύει...αλλά δεν είναι και τόσο πιθανό. Δεν υπάρχει ούτε σαν εγκύκλιος στα τελωνεία η αλλαγή.Μάλιστα όταν ψηφίστηκε η αλλαγη στον τρόπο απομείωσης της αξίας του αυτοκινήτου αναφέρθηκε στο ίδιο κείμενο ότι θα ισχύσει από την δημοσίευση στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως.Αν το ψάξετε θα το δείτε. Επίσης ακόμη κι αν πάτε στην http://www.gsis.gr δε θα βρείτε καμία αλλαγή...
  11. Δεν είναι δυνατόν να ισχύει κάτι σαν νόμος του κράτους χωρίς να έχει δημοσιευτεί στην εφημερίδα της κυβερνήσεως. Μέχρι στιγμής δεν έχει δημοσιευτεί τίποτα για αλλαγή της οδηγίας. Εξάλλου πως είναι δυνατόν να πήρα ημερομηνία εκτελωνισμού ευρώ3 αρχεσ φεβρουαριου?
  12. Μην αγχώνεσαι χωρίς λόγο...δεν ισχύουν τα νέα κόλπα για άγνωστο χρόνο ακόμη. Θα επικοινωνήσω αύριο πάλι. Αλλά επειδή θα φέρω κι εγώ με διαβεβαίωσαν ότι ισχύουν οι παλιές οδηγίες. Να προσθέσω ότι έστειλα και την γερμανική άδεια του αυτοκινήτου στον εκτελωνιστή και μου είπε και την επιβάρυνση.
  13. Schadstoffcodes/Emissionsklassen 00 Geschlossen 01 Geschlossen schadstoffarm 02 Bed. schadstoffarm C/XXIII 03 Fahrzeuge zwischen 1,4 l und 2 l Hubraum müssen im Kfz-Schein den Eintrag "G-Kat" haben. 04 Im Kfz-Schein muss in der Rubrik "Antriebsart" der Zusatz "G-Kat 51" eingetragen sein. 05 Bedingt Schadstoffarm A 06 Anl. XXIV 07 Bedingt Schadstoffarm B 08 Anl. XXIV B 09 Bedingt Schadstoffarm C 10 Anl. XXIV C 11 Schadstoffarm E1 12 Bes. schadstoffarm 0,08 13 Bes. schadstoffarm E1 0,08 14 Schadstoffarm E2 15 91/441/EWG; Anh. I 8.1 16 Schadstoffarm E2, 8.1 17 91/441/EWG; Anh. I 8.3 18 Schadstoffarm 93/59/EWG I 19 Schadstoffarm 93/59/EWG II 20 Schadstoffarm 93/59/EWG III 21 Schadstoffarm E2, G:92/97 EWG 22 Schadstoffarm 93/59/I, G:92/97 EWG 23 Schadstoffarm 93/59/II, G:92/97 EWG 24 Schadstoffarm 93/59/III, G:92/97 EWG 25 Schadstoffarm EURO 2 26 Schadstoffarm EURO 2, G:92/97/EWG 27 96/69/EG I 28 96/69/EG II 29 96/69/EG III 30 Schadstoffarm D3 31 Schadstoffarm D3 I 32 Schadstoffarm D4 33 Schadstoffarm D4 I 34 Schadstoffarm E2, 5 Liter 35 Schadstofffarm EURO 2, 5 Liter 36 Schadstoffarm D3, 5 Liter 37 Schadstoffarm D3 I, 5 Liter 41 Schadstoffarm EURO 2, 3 Liter 42 Schadstoffarm D3, 3 Liter 43 Schadstoffarm D4, 3 Liter 44 EURO 3 45 EURO 3, 5 Liter 46 EURO 3, 3 Liter 47 96/69/EG I, A 48 98/69/EG I, A, 5 Liter 49 98/69/EG II, A 50 98/69/EG II, A, 5 Liter 51 98/69/EG III, A 52 98/69/EG III, A, 5 Liter 53 EURO 3 und D4 54 EURO 3, 5 Liter und D4 55 EURO 3, 3 Liter und D4 56 98/69/EG I, A und D4I 57 98/69/EG I, A, 5 Liter und D4I 58 98/69/EG II, A und D4I 59 98/69/EG II, A 5 Liter und D4I 60 98/69/EG III, A und D4I 61 98/69/EG III, A, 5 Liter und D4I 62 EURO 4 63 EURO 4, 5 Liter 64 EURO 4, 3 Liter 65 98/69/EG I, B 66 98/69/EG I, B, 5 Liter 67 98/69/EG II, B 68 98/69/EG II, B, 5 Liter 69 98/69/EG III, B 70 98/69/EG III, B, 5 Liter 71 91/542/EWG, B (EURO 2) 72 1999/96/EG, A (EURO 4) 73 1999/96/EG, B1 (EURO 4) 74 1999/96/EG, B2 (EURO 4) 75 1999/96/EG, C, EEV (EURO 4) 77 Schadstoffarm E2/Nachgerüstet 88 Emissionsklasse unbekannt 98 Historische Fahrzeug
  14. Παιδιά 100% δεν έχει αλλάξει τίποτα στις οδηγίες. Θα πάρω ημερομηνία αρχές φεβρουαρίου για Μ5 11/2000 euro3 στο 50%. Σήμερα μίλησα με εκτελωνιστή και μου είπε και την επιβάρυνση που θα έχω.
  15. Επιβεβαιώνονται όσα έγραψα παραπάνω...όσοι θέλετε να εισάγετε αυτοκίνητο μέχρι 2004 καλύτερα να βιαστείτε...
×
×
  • Create New...