πριν περίπου 1 μήνα και κάτι μέρες, έκανα μια καινούργια σύνδεση στη vodafone με την προυπόθεση να κάνω διακοπή στην παλιά σύνδεση που είχα. Απο το κατάστημα που έκανα αυτη την διαδικασία, μου έγινε πρόταση να μπώ στο πακέτο vodafone2gether. Δέχτηκα.
Το μεγάλο μου πρόβλημα είναι οτι ακόμα και σήμερα δεν μου έχουν ενεργοποιήσει το πρόγραμμα 2gether. Επικοινώνησα με το κατάστημα και μου είπαν ότι αυτον τον καιρό υπάρχει πρόβλημα στην εταιρία στο συγκεκριμένο πρόγραμμα αλλα το περίεργο είναι ότι στους λογαριασμούς πληρώνω το πάγιο της υπηρεσίας.
Σας παρακαλώ δώστε μου μια σχετική λύση αν φυσικά υπάρχει ....:worry: