ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣ NOKIA CARE.
9/9/2010
Είχα αγοράσει (29/4/2010) από γνωστή αλυσίδα κινητής τηλεφωνίας το κινητό τηλέφωνο NOKIA X6-00.
Έπαθε βλάβη τέλη Ιουλίου ,και το παρέδωσα στη Nokia Care στις Αχαρναί(Μενίδι).
Μου έκαναν αντικατάσταση μπαταρίας,και το κινητό δούλεψε μέχρι να τελειώσει η μπαταρία του.
Το παρέδωσα στις 2/8/2010 πάλι στη Nokia Care,στο ιδιο υποκατάστημα,και μου το επέστρεψαν στις 28/8/2010 ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ!!!
Ζήτησα φορτιστή μηπως έφταιγε αυτο,και πάλι τίποτα.
Το ξαναεπέστρεψα,και ζήτησα αντικατάσταση (2/9/2010).
Την ίδια μερα πήρα τηλέφωνο στα Κεντρικα της Nokia Care (τηλ:0080044144300),
εξήγησα το θεμα,ζήτησα αντικατασταση μεχρι τις 8/9/2010 και προειδοποίησα ότι σε αντίθετη περίπτωση θα προέβαινα σε καταγγελία.
ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ.
Πήρα παλι τηλεφωνο στα κεντρικα και συμφωνήσαμε στις 9/9 να συνεννοηθούμε τηλεφωνικώς σχετικά με το ποτε θα γινόταν η αντικατασταση.
Παρόλα αυτά ΔΕΝ έλαβα κανένα τηλεφώνημα.!!
Τελικη επικοινωνια στις 10/9,και η απαντηση ηταν:
“Ετσι δουλευουμε στη NOKIA,δεν μπορω να κανω κατι,το τηλεφωνο θα το παρετε οταν το παρετε”
Ετσι ως πελατης,εχω να καταγγείλω την Nokia Care:
για στερηση προπληρωμένων υπηρεσιών,(στερηση κινητου για διάστημα 1,5 μηνα).
Για ΑΘΛΙΑ μη εξυπηρέτηση
Για το μη αξιόλογο service. Η συσκευη επιστραφηκε απο το service χαλασμενη.Σημ:Η αναφορα για την επισκευη του κινητου γραφει <ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΚ>.
Για την πλήρη απουσίά επικοινωνίας
Για την μη χορηγηση κινητου τηλεφωνου κατα τη διαρκεια της επισκευης.
Γιανναράς Νικόλαος