

johnjik
Banned-
Δημοσιεύσεις
71 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About johnjik
- Ημ. Γέννησης Μάρτιος 26
johnjik's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Καλημέρα σας! Όποιος φίλος ξέρει πως γίνεται από το clima να δούμε διάφορες πληροφορίες (θερμοκρασία νερού - λαδιού, κ.τ.λ.) ας μας πει τον τρόπο.Ξέρω, είχε αναφερθεί πολύ παλιά αλλά δεν βρίσκω τη σελίδα :thanks:
-
Αντί για πολυλειτουργικό και ηλιοροφή βάλε τους bi-xenon και θα με θυμηθείς! :D Θεωρώ πως δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ αυτών των extras. Τα πρώτα προσφέρουν άνεση και τυχόν τριξίματα με τον καιρό από την ηλιοροφή ενώ οι bi-xenon άνεση και ΑΣΦΑΛΕΙΑ. ;) Γνώμη μου. :)
-
Μήπως ξέρει κάποιος καμία διεύθυνση παραγγελίας εξαρτημάτων ανταλλακτικών για το service (φίλτρα λαδιού/καμπίνας/αέρος, μπουζί, κ.τ.λ.) και τους κωδικούς από το καθένα (για Golf TSI 140hp). Μπας και γλιτώσουμε κανένα € :lol: Ευχαριστώ εκ των προτέρων! ;)
-
Γιατί, πρέπει να ακούγεται κάτι οπωσδήποτε; :) Σε αρκετά αμάξια δεν ακούγεται κάτι. Μόνο τα φλας αναβοσβήνουν. Κάτι είναι κι αυτό :lol: Καλοτάξιδο! ;)
-
Το ότι έκανε 350 σελίδες δεν οφείλεται στο γεγονός ότι λένε κάποιοι ότι μπήκαν σ' ένα συνεργείο και είδαν σπασμένα μοτέρ του GT στη σειρά λες και έπεσε επιδημία και οι υπόλοιποι να διαφωνούμε ή να ρωτάμε που, πότε, ποιος. Οι σελίδες γίναν για να πληροφορούμαστε σχετικά με το αυτοκίνητό μας. Πρέπει να υπάρχει και κριτική αλλά όχι να είμαστε καθολικοί και να γενικεύουμε τέτοιες πληροφορίες ατεκμηρίωτες. Εκτός και αν είμαι άτυχος - τυχερός και να μην έχει τύχει να δω τέτοια σπασμένα μοτέρ γιατί έχω επαφή με συνεργεία στη Λάρισα - Χαλκίδα - 1 στην Αθήνα (μένω Εύβοια). Ξαναλέω, η κριτική είναι θεμιτή. :)
-
Αφήστε τους κακοπροαίρετους και τους ανίδεους να λένε βρε παιδιά!Ας απολαμβάνουμε το αυτοκίνητό μας. ;) Όποιος ξέρει, ξέρει. Τώρα, αν θα βγάλει πρόβλημα στη συνέχεια, αυτό θα το δείξει ο χρόνος. :) Δεν είναι τυχαίο, πάντως, που και οι μηχανικοί (τα παιδιά του service) της VW αγοράζουν αυτοκίνητα με τον TSI (Golf, Jetta, Tiguan). Ρίξτε μια ματιά στις άλλες μάρκες που ρίχνουν άρον-άρον τις τιμές των αυτοκινήτων τους ή δίνουν με άτοκες δόσεις και δώρα μπας και συγκινηθεί κανένας και πάει προς τα εκεί! :lol: Αυτό συμβαίνει ιδίως με το Tiguan αλλά όχι μόνο!!
-
Καλημέρα και χρόνια πολλά! Την Τρίτη 27/4/08 έκανα το service των 15000km. Πλήρωσα 42€ εργασία+φίλτρο λαδιού και 54€ λάδια που τους πήγα (Castrol Edge 5-30). Σύνολο 96€. Ικανοποιητικότατη τιμή (για μένα) σε σχέση με άλλες αντιπροσωπείες που ξέρω (Volvo, Opel, Toyota). Τους τηλεφώνησα να δω πόσο χρεώνουν το service (αν δεν τους πήγαινα τα λάδια) και μου είπαν 138€!! Ψάχνω να βρω από που να παίρνω και το φίλτρο λαδιού, αν ξέρει κάποιος ας μου πει (+κωδικό). Τα λάδια τα πήρα από trade-wind. Τις 2 εβδομάδες του Πάσχα έκανα 1700km. Το αυτοκίνητο (140PS) απλά κορυφαίο. Υ.Γ. Δεν έτυχε να δω στο συνεργείο κανένα σπασμένο μοτέρ. :)
-
Τι γνώμη έχετε βρε παιδιά, αν μετά από το πρώτο service λάδια/φίλτρο στα 15000km, να αλλάζω ανά 7500km (δηλαδή στα 22500km) τα λάδια μόνο ή και πρέπει απαραιτήτως και το φίλτρο.
-
Υποθέτω ότι μπαίνει και μετά αλλά επιβάλλεται (επίσης υποθέτω) να αλλαχθεί το καντράν επειδή η plus έχει όλο το πλαίσιό της ηλεκτρονικό και όχι το μισό όπως της απλής (ξέρεις, αυτό το κοκκινωπό φόντο). Μπορείς να την παραγγείλεις μόνη της (χωρίς πολυλειτουργικό δηλαδή) και το κόστος (τότε) ήταν 58€, μπορείς όμως να παραγγείλεις το πολυλειτουργικό τιμόνι (περί τα 350€)και μαζί με αυτό υπάρχει (συνοδεύεται) και η οθόνη plus.
-
Ναι, το ίδιο λέμε KIRRA ή έστω το είπα με διαφορετικά λόγια.
-
Απλός: μισή οθόνη ενδείξεων στο πλαίσιο, μικρά γράμματα. Plus: ολόκληρη οθόνη στο πλαίσιο, μεγαλύτερα και ευανάγνωστα γράμματα, όλες οι ενδείξεις και τα μηνύματα εμφανίζονται με ηλεκτρονικό τρόπο και όχι με αναμμένες λυχνίες στο πάνω μισό του πλαισίου. Η ένδειξη για ανοιχτές πόρτες εμφανίζει πανοραμικά το αυτοκίνητο και δείχνει ποια πόρτα είναι ακριβώς. Τέλος, από τον μοχλό των υαλοκαθαριστήρων μπορείς να κάνεις αρκετές αλλαγές στις ρυθμίσεις άνεσης του αυτοκινήτου. Πραγματικά αξίζει η τοποθέτησή της γιατί δεν χρειάζεται να πάρεις τα μάτια, αρκετή ώρα, από το δρόμο για να δεις κάποια ένδειξη και να μικρύνει η "κόρη" του ματιού προσπαθώντας να δεις τα μικρά γράμματα. Άσε που το κόστος είναι μικρό. :)
-
Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας πιστεύω. ;) Το έχω παρατηρήσει και εγώ και το έχω αναφέρει πριν καιρό. Με βάση αυτά που γνωρίζω αλλά και διαπίστωσα, όταν πηγαίνεις χαλαρά με τις αλλαγές να γίνονται αργά στις 2000 - 3000 στροφές ο compressor δεν επεμβαίνει για λόγους οικονομίας και συντήρησης, αν όμως (μετά από ένα ξαφνικό πάτημα του γκαζιού) καταλάβει ότι χρειαζόμαστε να επέμβει, το κάνει. Δοκιμάστε να αρχίσετε να πατάτε το γκάζι αμέσως μετά από κάθε αλλαγή ταχύτητας και θα δείτε διαφορά. Κάντε το μετά από χαλαρή οδήγηση. Όσον αφορά την καθυστέρηση απόκρισης του γκαζιού, ειδικά μετά τη χαλαρή οδήγηση και όταν πατηθεί βαθειά και απότομα το γκάζι, μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχει ότι είναι ηλεκτρικό. Έχει αναφερθεί σε προηγούμενα posts.
-
Έχει αλλάξει ο θόρυβος της εξάτμισης από τη στιγμή που την άλλαξες ή όχι;
-
Είναι ολόκληρο το φανάρι και όχι μόνο οι γλόμποι;
-
Ο φίλος που το έγραψε το συγκεκριμένο άρθρο είτε μιλάει για τα aftermarket ή αναμασά λόγια τρίτων χωρίς δική του γνώμη. Οι εργοστασιακοί xenon ή bi-xenon ναι μεν δουλεύουν με τον τρόπο που είπε (ευγενές αέριο «ξένο») και ναι, έχουν υψηλή τάση (Volt) ενώ καίνε λιγότερα Watt και έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από τους κοινούς λαμπτήρες. Όμως, οι αυθεντικοί δεν παράγουν μπλε φως, παράγουν κατάλευκο φως και μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις, υπό ορισμένη γωνία και στιγμιαίως αλλάζει το χρώμα τους αλλά και πάλι δεν είναι ακριβώς μπλε. Όσον αφορά αυτά που λέει ότι υποστηρίζουν οι κατασκευαστές για κινδύνους αναιρούνται αυτομάτως αν δεν αναφέρει την πηγή και το πόσο αξιόπιστη είναι. Ίσα – ίσα, οι κατασκευαστές, τόσο των αυτοκινήτων όσο και των xenon, υποστηρίζουν την ωφελιμότητά τους και γι’ αυτό προχώρησαν και στους bi-xenon (και η μεγάλη σκάλα να έχει κατάλευκο φως). Σχολιάζω μερικές από τις οδηγίες: 1) Ποιος έχει ακούσει περίπτωση έκρηξης της λάμπας? 3, 4) Για να ακουμπήσεις τη λάμπα, πρέπει να ανοίξεις το καπό, να ξεβιδώσεις το γλόμπο και να το τραβήξεις από τη θήκη του φαναριού, πράγμα που δεν πρόκειται να κάνεις ποτέ για κανέναν λόγο. 1) Προστατευτικά προσώπου, όπως αντηλιακή κρέμα? Άντε, ποιος τη χάρη σας, ναι μεν σας καίμε τα μάτια αλλά σας μαυρίζουμε κιόλας! 2) Αν στρέψεις το βλέμμα σου στη λάμπα, όχι μόνο δεν θα θαμπωθείς αλλά θα δεις ένα φως να διαχέεται και όχι την εκτυφλωτική απλή δέσμη που βγαίνει από τα κάτοπτρα του φαναριού. Στους δε βιολόγους θα απαντήσω ότι όχι μόνο δεν κουράζομαι και εκνευρίζομαι εύκολα, όπως λένε, αλλά επίτηδες επιλέγω να μετακινούμαι βράδυ (4 ώρες ταξίδι) για να μην βρίσκω κίνηση έχοντας το προτέρημα να βλέπω καθαρά και ξάστερα (φαντάζομαι και σε άλλους κατόχους ισχύει) και να πηγαίνω κατευθείαν για δουλειά (εκπαιδευτικός). Όταν μπαίνω δε σ’ άλλο αυτοκίνητο με απλούς λαμπτήρες ή αλογόνου εκνευρίζομαι… γιατί νομίζω ότι ανάβουν κεριά ή ότι δεν άναψαν τα φώτα. Φώτα xenon ή bi-xenon θα πρέπει να βάζουμε, απ’ ότι έχω βιώσει, γιατί είναι ασφάλεια και ξεκούραση τη νύχτα. Το τελευταίο που θα πρέπει να σκεφτούμε είναι η ομορφιά. Αυθεντικοί xenon και bi-xenon = διαφορετικό φανάρι από τις απλές λυχνίες και τις αλογόνου, πλυστικό σύστημα και αυτόματη ρύθμιση ύψους δέσμης (ρητή εντολή Ε.Ε). Πηγή: Διευθύνων Σύμβουλος της Bosch, συνέντευξη περιοδικού AMS (αν θυμάμαι καλά. Θα ψάξω να βρω το άρθρο και το όνομά του) και εμπειρία δική μου. Υ.Γ. Η Bosch δεν συνεργάζεται, απ’ ότι είπε στο περιοδικό, με κάποια εταιρία αυτοκινήτου απλά φτιάχνει xenon για την περίπτωση ανταλλακτικού → μη άμεσο συμφέρον.