Και εγώ τα ίδια έπαθα μου είπαν στην αρχή 2-3 μέρες οπου έγινε μήνας!!!!΄χωρίς να καταλάβω τελικά τι βλάβη είχε το κινητό μου κάτι μου είπαν οτι ήθελε αναβάθμιση. Τι αναβάθμιση ήταν αυτή σε καινούργιο κινητό έχω το Ν 93i; Το μόνο πρόβλημα που είχα ήταν ότι ξαφνικά δεν άνοιγε το κινητό. Η συνηθισμένες δικαιολογίες που λένε οτι το κινητό σου θα έπεσε κλπ, η οτι το έστειλαν στα κεντρικά για επισκευή !!!!! Τότε γιατί έχουν τότε τα customers service σε διάφορες πόλεις για να τα στέλνουν αλλού;:p:lol:
Πάλι καλά που το πήρα τελικά έστω και αργά αλλά ξανά ΝΟΚΙΑ δεν παίρνω. Το έψαξα και εγώ να στείλω email στα κεντρικά της Φιλλανδίας αλλά δεν βρήκα κάτι θα σου πρότεινα να στείλεις στο customercare εκτός αν σου δώσουν κάποιο email αν πάρεις τους τλφ στα γραφεία της Φιλλανδίας.