Jump to content

smarp

Members
  • Δημοσιεύσεις

    2
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About smarp

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 26

smarp's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Και εγώ τα ίδια έπαθα μου είπαν στην αρχή 2-3 μέρες οπου έγινε μήνας!!!!΄χωρίς να καταλάβω τελικά τι βλάβη είχε το κινητό μου κάτι μου είπαν οτι ήθελε αναβάθμιση. Τι αναβάθμιση ήταν αυτή σε καινούργιο κινητό έχω το Ν 93i; Το μόνο πρόβλημα που είχα ήταν ότι ξαφνικά δεν άνοιγε το κινητό. Η συνηθισμένες δικαιολογίες που λένε οτι το κινητό σου θα έπεσε κλπ, η οτι το έστειλαν στα κεντρικά για επισκευή !!!!! Τότε γιατί έχουν τότε τα customers service σε διάφορες πόλεις για να τα στέλνουν αλλού;:p:lol: Πάλι καλά που το πήρα τελικά έστω και αργά αλλά ξανά ΝΟΚΙΑ δεν παίρνω. Το έψαξα και εγώ να στείλω email στα κεντρικά της Φιλλανδίας αλλά δεν βρήκα κάτι θα σου πρότεινα να στείλεις στο customercare εκτός αν σου δώσουν κάποιο email αν πάρεις τους τλφ στα γραφεία της Φιλλανδίας.
  2. Συγχαρητήρια παιδιά για το θέμα σας δεν έχω δεί κάτι ανάλογο σε άλλα φόρουμ. Είμαι νέο μέλος και θα ήθελα να πώ και εγώ την άποψη μου για ότι αφορά το σέρβις της ΝΟΚΙΑ. Εχω την ΝΟΚΙΑ Ν93i και μου παρουσιάστηκε ξαφνικά πρόβλημα δεν μπορούσα να την ανοίξω για να δώσω το pin μου έβγαζε το μήνυμα της ΝΟΚΙΑ στην εξωτερική οθόνη και για να το κλείσω έπρεπε να βγάλω την μπαταρία. Το πήγα για επισκευή στο συγκεκριμένο κατάστημα που ανέφερε μέλος στην Θεσσαλονίκη. Ενώ στην αρχή μου είπαν οτι θα το πάρω σε 2 μέρες οταν πήγα απο εκεί μου είπαν σε ένα μήνα!!!! χωρίς να μου πούν τι ακριβώς έχει και που το έστειλαν.. Είναι δυνατόν να κάνουν τόσο πολύ καιρό για ένα σέρβις; Επίσης τους είπα οτι δεν έχω χρησιμοποιήσει την εγγύηση και μου είπαν οτι δεν ξέρουν αν στην πορεία αλλάξει κάτι, αυτό μου έλειπε κιόλας δεν φτάνει που θα περιμένω τόσο καιρό να πληρώσω κιόλας στο τέλος!!!! Εχει παρουσιαστεί σε εσάς κάτι παρόμοιο με την συγκεκριμένη συσκευή; Οποιαδήποτε βοήθεια σας θα μου ήταν πολύτιμη. Χαιρετίζω όλα τα μέλοι του φόρουμ
×
×
  • Create New...