Type_S
Members-
Δημοσιεύσεις
15 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About Type_S
- Ημ. Γέννησης Μάρτιος 26
Type_S's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Φίλε ο Παπράς είναι πανάκριβος και μένα τόσο μου είχε πει και το έκανα στη Χαλκίδα με 55e. Άσε που μια φορά που το άφησα για να μου φτιάξει μία γρατσουνιά στον προφυλακτήρα, δεν μου έκανε καλή δουλειά και από ότι είδα στις αποδείξεις χρέωσε την ασφαλιστική 280e!!
-
Καλημέρα Επειδή ζω,κινούμαι,παρκάρω μέσα στην Αθήνα το αγαπημένο μου αμάξι έχει γεμίσει γρατζουνιές (το πήρα και κοκκινο, μη μεταλλικό).Ξέρετε μήπως τι τιμές παίζουν π.χ για το βάψιμο μιας πόρτας και αν θα πρέπει να το βάψω σε εξουσιοδοτημένο Honda ή μπορώ να πάω και σε άλλο φαναρτζή (δεν πιστεύω να τίθεται θέμα εγγυησης;) Thanks
-
Πιστεύω οτι οι ποιο πολλοι οδηγοί των άλλων αυτοκινήτων συγχεουν το Type S με το Type R και γιαυτο μας κολλάνε για κόντρα
-
Σύμφωνα με την προσωπική μου εκτίμηση και χρήση, η κατανάλωση είναι πολύ καλή για τα κυβικά του αυτοκινήτου, κυμαίνεται σε επίπεδα ενώς 1500 -1600cc ;
-
Στο internet έχω δει και εγώ διάφορα χρώματα όπως πορτοκαλί, ασπρο,πρασινο, κιτρινο...Αυτό όμως δε σημαίνει ότι τα εισάγει και ο Σαρακάκης με αυτά τα χρώματα(έκτος και αν υπάρχει καμιά νεότερη πληροφορία)., Βέβαια υπάρχει και η εναλλακτική να το βάψει κάποιος μόνος του σε κάποιο φανοποιείο
-
Δεν νομίζω ότι βγαίνει σε τέτοιο χρώμα
-
Παιδιά όπως θα προσέξατε και στο εγχειριδιο χρησης, στο νέο Honda Civic δεν μπάίνουν οι κλασσικές μεταλίκές αλυσίδες χονιού. Γιαυτό ψάχνω να πάρω τις πάνινες που είναι σαν δίχτυ που αγκαλιάζει τον τροχό. Έχει κανείς εμπειρία από τέτοιες αλυσίδες και πόσο αποτελεσματικές είναι. Αν ναι κάποια μάρκα και τιμές που τις έχετε αγοράσει.Ρώτησα στην Autoplus και μου είπαν για τις Autosock 225/45/17 στα 90ε. Ευχαριστώ
-
Εγώ έχω το type S σε κόκκινο και πραγματικά είναι μαγνήτης...
-
Εγώ παιδιά έκανα το κλασσικό service των 10.000χλμ (λάδια ,φίλτρο) στη Χαλκίδα και μου πήρε σύνολο 54 ευρώ.
-
Παιδιά μήπως μπορείτε να μου περιγράψετε πως λειτουργεί αυτό το cut off του κινητήρα? Έχω ακούσει ότι όταν είσαι σταματημένος στο ρελαντί πάνω απο 30δ είναι ποιο οικονομικό να κλεισεις την μηχανή και να ξαναναψεις όταν θες να ξεκινησεις πχ το κάνω σε ένα φαναρι που περιμενω πάνω απο 3 λεπτα να ανάψει πρασινο. Μήπως τελικα το cut off που λετε κάνει την ίδια δουλειά και μειώνεται η κατανάλωση? Ευχαριστώ
-
Μόλις έστειλα email στο Autotriti και μου απάντησαν το εξής: 'Σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία οι μικρές αισθητικές αλλαγές δεν επιβαρύνουν την τιμή του αυτιοκινήτου.' Οπότε μέσα σε 7 μήνες από την παρουσίαση του 3θυρου κάνουν δώρο 500 ευρώ τουλάχιστον, κρίμα για εμάς που δεν προλάβαμε
-
Ρε παιδιά καλά καλά δεν πρόλαβα να πάρω το Type S και ήδη η Ηοντα προχώρησε σε ανανέωση http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=72&NEWS_DATA_ID=66160 Με τα ίδια λεφτα παίρνεις και αεροτομή καινούργιο λεβιε ταχυτητητων και Type R look ... κρίμα που δεν τα είχε από την αρχή
-
Παιδιά έχω διαβάσει οτι το i-Vtec(αλλαγή στο χρονισμό στις βαλβίδες) ενεργοποιήται κάπου μεταξύ 5.200-5.500 στροφών. Έχω πίασει μέχρι και 6.000 με 5η αλλά δεν έχω παρατηρήσει κάποια αισθητή διαφορά.Εσείς έχετε αντίληφθεί κάποια αλλαγή στην ροπή/στον ήχο του κινητήρα?
-
Σε ποιο συνεργειο έκανες το service?
-
Παιδιά καλημέρα και από μένα και συγχαρητηρια για το πολύ ενδιαφέρον blog για τα Ηοnda μας!! Είμαι και εγώ κάτοχος ενώς εντυπωσιακού κόκκινου Τype_S και είμαι μέχρι στιγμης αρκετά ικανοποιημένος. Στα + η πολυ χαμηλή κατανάλωση για την κατηγορία του ( 7,6 μέση - Αθήνα) , η εμφάνιση , η σπορ ανάρτηση , τα κορυφαία pilot sport, τα alcantara καθισματα με τις ασπρες ραφές και γενικά όλο το στυλ του αυτοκινήτου. Στα - αν και πλήρωσα 1500 παραπάνω απο το 5πορτο είχα φτωχότερο εξοπλισμό (δεν έχει cruise control , προβολείς ομίχλης - ευτυχώς μου τους κάναν δώρο) και η κακή ορατότητα πίσω που όμως λύνεται με αισθητήρες παρκαρίσματος που έβαλα με 200ευρώ. Γενικά θα έλεγα πως είναι μία άριστη επιλογή για την κατηγορία του για άτομα που θέλουν να ξεχωρίζουν!! Αυτά τα λίγα και συνεχίστε την σωστη ενημέρωση!!