Καλημέρα σε όλους, παράγγειλα και εγώ ένα pipo s2 από το pantawill την προηγούμενη Πέμπτη, πληρωμή με paypal, αλλά δεν είχα κάνει login στην ιστοσελίδα και έτσι δεν είχα κανένα ενημερωτικό μήνυμα. Τους έστειλα email και μου απάντησαν μετά από δύο μέρες ότι δεν έχουν διαθέσιμη μια δερμάτινη θήκη που είχα παραγγείλει μαζί και να περιμένω 5-7 μέρες. Τελικά τους απάντησα προτείνοντας κάποια άλλη ή αν δεν υπάρχει και αυτή να ακυρώσουν την παραγγελία της θήκης και να στείλουν μόνο το tablet . Περιμένω απάντηση τους. Επειδή δεν έχω λογαριασμό στο site τους , Θα πάρω κανένα κωδικό της παραγγελίας??? να ξέρω την εξέλιξη ? υπάρχει άλλος τρόπος να βλέπω τι γίνεται? ή απλά περιμένω τον ταχυδρόμο? :wacko: Ευχαριστώ