Jump to content

giannhsgar1

Banned
  • Δημοσιεύσεις

    136
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About giannhsgar1

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 26

giannhsgar1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. δεν γινεται λεμε.........το δυνατοτερο πουντο ειναι βρετανικο με 440 αλογα και τετρακινηση και δουλευει στα 1.8 και αλλαζει στροφαλο ανα δυο περασματα.... Punto GT1 1994 Specs:1.3bar Ct-1.5bar overboost
  2. p=0.6b ug=2.7317 m3/kg p=1.5b ug=2.3697 m3/kg p=2.50 ug=2.5844 m3/kg αυτο ειναι σωστο:p:lol:
  3. http://www.max-boost.co.uk/max-boost/images/big_turbo.jpg βρηκα την τουρμπινα του κακου εδω.. ρε παιδια η ατμοσφαιρικη σαφως και δεν την αναφερουμε οταν μιλαμε για πιεσεις τουρμπο γιατι θα μας πεσουν τα μαλλια λεμε με τα νουμερα που βαζετε..
  4. ΔΕΝ γινεται αυτο τελειωσε........ 2.5 +1 το ελαχιστο του τουρμπο παμε στρα 3.5 +1 η ατμοσφαιρα παμε στα 4.5 δεν υπαρχει μοτερ στον κοσμο που να δουλευει αυτη την πιεση:rolleyes:
  5. αυτο δεν γινεται που να βαλεις 3 τουρμπινες επανω... οσο για το gt λογικο ειναι να εχει καλυτερη τεχνολογια απο το punto.....
  6. στο cup πας μονο με ενυσχηση στο μπλοκ και αλλαγμενη τουρμπινα φυσικα για 60 ps παραπανω λογο θερμοκρασιας...... κανενα αμαξι δεν αντεχει σε cup με νορμαλ μοτερ..(ενημερωτικα)
  7. μα καλα τι λετε? τι βαζετε βασικα στο ιδιο κουτι?..... τα γσν με τις μοναδες? δηλαδη θα μου πεσουν τα λιγα μαλλια που δεν κουρεψα μιλαμε! τραβα σαν νοσοκομος σε αμφιβια μοιρα να δω ποσο θα αντεξεις εκει που λογο οτι δεν υπαρχουν πολλοι καθεσαι μεσα και πας σε ΟΛΕΣ τις ασκησεις.......μια χαρα περνανε :D
  8. αυτο ελειπε να ειχε κιολας....δεν ειναι χυμα απλως δεν εχεις απολυτως τιποτα να κανεις σε σημειο που θα λες καλυτερα σπιτι μου απο την βαρεμαρα (εαν πας παντως τραβα σε καραβι)
  9. οι πωλησεις αλλα λενε ομως.. οπως και το επιπεδο θνησιμοτητας...μην κοιτας που στο ελλαντα ακομη και το hilux θα το δωσουν σε λιγο σαν υπεραυτοκινητο..:rolleyes: φυσικα και ειναι ενα καλο αμαξι αλλα φυσικα στην κατηγορια του υπαρχουν πολυ καλυτερα πλεον δεν εισταστε οι μονοι με δυο τουρμπινες που ειναι και το πρωτο αμαξι με αυτο το συστημα(χαχαχαχαχαχαχα)
  10. βασικα για να λεμε και την πικρη αληθεια το πισω ειναι ενα impala αμαξι σχετικα σπανιοτατο σε ολες τις χωρες.......... επρεπε να κατσεις εκει να δεις εναν 6κυλινδρο γιαπωνεζικο 1jz τι να την κανεις την φερραρι...
  11. δεν ξερετε κιολας τι εχουν κανει οι συγκεκριμενοι με τα τουρμπακια τους.... αμα ειναι χαζος ο αλλος και απο την πρωτη μερα χτυπαει κοφτη λογικο ακουγεται να σκασει το μοτερ πολυ πριν την ωρα του.. οσο για το πιστονι εαν το ειχε τρυπησει θα ειχε κανει τα λαδια ιπταμενα(προσοχη τρυπα οχι ραγισμα..)το μοτερ θα ηταν αχρηστο και ισως να επιανε φωτια απο τα λαδια.. οποτε πιστευω πως ειτε ειναι ραδιο αρβυλα ειτε ενα περιστατικο σπανιο
  12. http://www.motorauthority.com/wp-content/uploads/Ferrari/F430/Novitec/TuNero/tunero_430_03.jpg The end result is peak output of 707hp (520kW) at a staggering 8,350rpm and maximum torque of 712Nm at 6,300rpm. When combined with Novitec’s modified gearbox, the F430 TuNero is claimed to reach a top speed of 348km/h and should complete the 0-100km/h dash in just 3.5 seconds. :blink::wacko::shock::food:
  13. δεν ειναι ιδια διαδικασια σαν τα εποπια? αν ναι λογικα το υπ.δημοσιας ταξης λογικα πρεπει να το εχουν
  14. ξερεις ποσα καλα αμαξια υπαρχουν εξω απο δευτερο χερι και δεν μπορουν να τα φερουν εδω?..
  15. ετσι ακουσα και στον αντ1 οτι μας επεβαλλε η ε.ε να μην εχουμε τελη στο τελωνειο..
×
×
  • Create New...