Καλησπέρα σε όλους...
Θέλω να μιλήσω για την αντιμετώπιση της εταιρείας NOKIA αλλά και της εταιρείας Cosmote για τα τηλέφωνα που πωλούν.!!! Πριν απο το Πάσχα, αγόρασα την συσκεύη της NOKIA LUMIA 710. Ημέρα Παρασκευή ήταν οπότε και μέχρι την Κυριακή δεν την είχα χρησιμοποιήσει για να φορτίσει κανονικά όπως κάνω σε όλες μου τις συσκευές εδώ και χρόνια (σημ. ΜΟΝΟ Νokia είχα πάντα).
Την Δευτέρα, άνοιξα την συσκευή για να κάνω το set-άρισμα, και διαπίστωσα πως η μπαταρία σε λιγότερο απο 12 ώρες ήταν τελειωμένη.....!!!! Μετά απο το πρώτο κρούσμα με την μπαταρία, είδα πως το φώς όταν η συσκευή ήταν σε σελίδα του internet, και ήταν ανοιχτόχρωμο το φόντο (λευκό), τρεμόπαιζε!!!!!
Ημέρα Τετάρτη την επέστρεψα στο κατάστημα να την δουν και να μου πουν τι να γίνει όπου και μου ζήτησαν την επόμενη μέρα (Πέμπτη) να τους την επιστρέψω με το κουτί....Να φανταστείτε πως ούτε καν τα χαρτιά της δεν είχα προλάβει να βγάλω απο επάνω!!!!
Τελικά με ενημέρωσαν πως δεν γίνεται αλλαγή της συσκευής, καθώς λέει, έλειπε μια ενημέρωση λογισμικού η οποία και έφταιγε για τον τρόπο λειτουργίας. Φυσικά εγώ αρνήθηκα να την παραλάβω και δεν πρόκειται να την πάρω ποτέ των ποτών εάν δεν μου την αντικαταστήσουν, καθώς η NOKIA μου είπε πως έχω 2 χρόνια δικαίωμα service...ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΗΜΑΡΤΟΝ...καινούργια την αγόρασα, θα πρέπει να την τρέχω κάθε λίγο για φτιάξιμο;;;;; Έχω απογοητευτεί, καθώς ούτε το νόμο περί αγοράς μέσα σε 7 ημέρες και επιστροφής του προϊόντος δεν "γνωρίζουν".....
Λέω να κινηθώ πλέον νομικά, καθώς η υπεύθυνη του καταστήματος μου είπε: πάρτην και άν ξανα χαλάσει εδώ είμαστε....Ε, όχι της λέω, αυτό το θέλω εγγράφως πως μετά θα την αντικαταστήσετε όπως λέτε....Αλλά το αρνήθηκε ΚΑΙ αυτό....
Τι λέτε ;;; να συνεχίσω δια της νομικής οδού;;;;
5 mpxls camera....εμένα πάντως ακόμα και η κάμερα έβγαζε φώτος απλά χάλια.....και μου κάνει εντύπωση, γιατί το NOKIA X6 που έχω και έχουν την ίδια κάμερα, βγάζει φανταστικές φωτογραφίες.!!!