Στις 14/6/07 έκανα την αίτηση σε ένα Multirama shop.
Την ίδια μέρα την έστειλα με fax στην Forthnet.
Στις 15/6/07 πήρα τηλέφωνο στην Forthnet και μου είπαν ότι ήδη την έχουν παραλάβει την αίτηση.
Στις 20/6/07 την πέρασαν την αίτηση στα αρχεία τους.
Στις 23/7/07 τους έκανα τηλέφωνο για να ρωτήσω την πορεία της αίτησης.Απάντηση:Τεχνικό πρόβλημα στην περιοχή σας (μένω στο κέντρο της Αθήνας).
Στις 24/7/07 τους έκανα τηλέφωνο για να ρωτήσω την πορεία της αίτησης.Απάντηση:Τεχνικό πρόβλημα στην περιοχή σας.
Στις 31/7/07 τους έκανα τηλέφωνο για να ρωτήσω την πορεία της αίτησης.Απάντηση:Τεχνικό πρόβλημα στην περιοχή σας.
Και στις 3 παραπάνω φορές που τους πήραν τηλέφωνο,ζήτησα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο-προιστάμενο-αρχηγό της κοροιδίας και μου είπαν ότι δεν υπάρχει εύκαιρος (γιατί δεν μου φταίνε σε τίποτα οι κοπέλες που είναι απλές υπάλληλοι να τα ακούσουν).
Και τις 3 φορές μου είπαν ότι κάποιος προιστάμενος θα με πάρει στο κινητό μου για να μου πει κι αυτός,για το τι ακριβώς γίνεται.
Όσο πήραν εσάς,πήραν κι εμένα !!!.:mad:
Την ίδια μέρα πήρα τηλέφωνο την Ε.Ε.Τ.Τ (Τηλ.210-6151000,Fax:210-6105049) και μου είπαν να στείλω μια επιστολή διαμαρτυρίας στην Forthnet με Fax (210-9559399) `η ταχυδρομικώς,αναφέροντας το πρόβλημα μου και ζητώντας να μου απαντήσουν για την πορεία της υπηρεσίας 2play που έχω κάνει αίτηση.
Έτσι και έκανα.
Aπέστειλα την επώνυμη καταγγελία μου στην Forthnet την ίδια μέρα (31/7/07) μέσω Fax.
Αυτοί ήταν υποχρεωμένοι να μου απαντήσουν μέσα σε 20 ημέρες (όσο δηλαδή είναι και το μέγιστο χρονικό όριο που έχουν στην διάθεση τους,βάση νομοθεσίας).
Σε περίπτωση που μου απαντούσαν είτε αρνητικά (δηλαδή ότι δεν προχωράει η σύνδεση),είτε θετικά (δηλαδή ότι τότε θα έχετε την υπηρεσία για την οποία έχετε κάνει αίτηση,τότε),είτε δεν μου απαντούσαν καθόλου,θα έπρεπε να αποστείλω την καταγγελία μου (που έστειλα με Fax στην Forthnet) και στην Ε.Ε.Τ.Τ επισυνάπτωντας και την απάντηση της Forthnet μαζί με την αρχική καταγγελία μου.
Μέχρι σήμερα 21/7/07 δεν έχουν μπει ούτε καν στην διαδικασία να με ενημερώσουν,ούτε γραπτώς όπως θα όφειλαν εντός 20ημέρου (βάση νομοθεσίας) ούτε καν τηλεφωνικός (έτσι,για τα μάτια του κόσμου ρε αδερφέ).
Τελικά πριν από λίγο απέστειλα την τελεσίδικη καταγγελία μου στην Ε.Ε.Τ.Τ μεσω Fax (μόνο με το δικό μου Fax και άλλη μια επιστολή όπου εξηγώ στην Ε.Ε.Τ.Τ ότι δεν μου έστειλαν απάντηση-μιας και η Forthnet δεν μου έστειλε απάντηση) και περιμένω νέα τους.
Ότι νέα έχω από την Ε.Ε.Τ.Τ,θα σας ενημερώσω.
Υ.Γ1 Κοινώς,εκεί στην Forthnet μας κοροιδεύουν συστηματικά και καταπατούν ασύστολα την κείμενη νομοθεσία !!!.Μας έχουν γραμμένους κα-νο-νι-κά όπως έχουν και την Ελληνική & Ευρωπαική νομοθεσία γραμμένη !!!.
Υ.Γ2 Μετά από 67 μέρες αναμονής & κοροιδίας έκανα μόλις τώρα τρία τηλέφωνα: στο 13831,στο 211-1008000 και στο 211-1001000.
Φυσικά και τα 3 τηλέφωνα της Forthnet είναι υπερφορτωμένα-μπλοκαρισμένα με αποτέλεσμα να μην μπορέσω να μιλήσω μαζί τους.
Υ.Γ3 Το μόνο καλό της υπόθεσης είναι ότι έχω 2 τηλεφωνικούς αριθμούς κι έτσι δεν κρέμομαι στα @@@@ της Forthnet.
Οπότε,όταν με το καλό με πάρουν τηλέφωνο για να πάω να παραλάβω το μόντεμ,θα πάρουν τα @@@ μου,οι απατεώνες !!!.
Έχω την σύνδεση της ΟΤΕΝΕΤ και δεν πρόκειται να την αφήσω.
Ώπ ............. έπιασα γραμμή στην Forthnet,επιτέλους !!!!.
Συνεχίζετε σε λίγο ......
Τι μου είπαν πάλι ;;;;.
Επιτέλους,το τεχνικό πρόβλημα της Forthnet στην περιοχή μου,λύθηκε μόλις σήμερα ( 21/7/07) !!!!.
http://www.forthnet.gr/templates/portalhome.aspx?c=1
ΣΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΜΠΑΡΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ "ΕΡΓΑΛΕΙΑ" κάνουμε κλικ στο Broadband Wizard.
Εκεί βάζουμε τον τηλεφωνικό μας αριθμό και μας λέει εάν υπάρχουν πόρτες στην περιοχή μας.
Επιτέλους έχουν πόρτες για νέους πελάτες στην περιοχή μου!!!!.
Με την μόνη προυπόθεση ότι οι πόρτες μπορεί να είναι π.χ 500 τον αριθμό και εγώ να είμαι Νο 501 στους νέους πελάτες σε αναμονή (βάση ημερομηνίας κατάθεσης της αίτησης μου),οπότε να φάω ΠΟΡΤΑ !!!!.
Μου είπαν ότι για να μάθω τελικά αν έφαγα πόρτα `η όχι,να τους πάρω τηλέφωνο την επομένη εβδομάδα.
Ακούς εκεί πράγματα !!!!.:mad:
Να παίρνει ο πελάτης τηλέφωνο για να του πουν,αν τελικά θέλουν να τον εξυπηρετήσουν κάνοντας τον πελάτη τους!!!!.:mad:
Τι λέτε ρε μάγκες,εμείς θα σας παίρνουμε τηλέφωνο για να μας πείτε αν θέλετε τα φράγκα μας ή όχι ;;;;.:mad:
Ρε ουστ από`δω!!!!.
Υ.Γ4 ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Δεν χάρηκαν και ιδιαίτερα όταν άκουσαν ότι τους έκανα καταγγελία στην Ε.Τ.Τ.Τ οπότε παιδιά,ΟΡΜΑΤΕ για καταγγελίες αβέρτα !!!!!.