odi
Members-
Δημοσιεύσεις
9 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About odi
- Ημ. Γέννησης 07/05/1974
Κινητή τηλεφωνία
-
Δίκτυο κινητής
Wind - Ελλάδα
odi's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Ρίξε μια ματιά εδώ. http://www.ebay.com/itm/Xiaomi-Redmi-3S-5-0-inch-Snapdragon-430-Octa-Core-4100mAh-4G-Smartphone-/291938859503?var=&hash=item43f8e979ef:m:m28HVHFkDGt4aJHq7PboncA Εγώ που αγόρασα international από ebay δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα.
-
Το είχα γράψει και παλαιότερα αλλά με χαρά διαπίστωσα και πάλι σήμερα ότι η εξυπηρέτηση του καταστήματος Καρδίτσας παραμένει εξαιρετική. Έχω επιδότηση από τη Wind αλλά η τηλεφωνική εξυπηρέτηση δεν δίνει στοιχεία (τι ποσό δικαιούμαι, τι μπορώ να αγοράσω κτλ.). Αντ' αυτού σε παραπέμπουν σε κατάστημα Wind για να κάνεις τις ενέργειες. Και άντε καλά αν είσαι σε μεγάλη πόλη. Εγώ που αυτή την περίοδο βρίσκομαι στο Σουφλί γιατί να κάνω 20 χιλιόμετρα απλώς για να ρωτήσω κάτι; Ας είναι καλά η Λένα και ο Θανάσης από το κατάστημα της Καρδίτσας που είναι πάντα χαμογελαστοί και εξυπηρετικοί και λυθήκαν όλα μου τα προβλήματα-απορίες λόγω αποστάσεως. Μπράβο παιδιά συνεχίστε έτσι!!! :):):):)
-
Είμαι ένας από τους παλαιότερους χρήστες της κινητής τηλεφωνίας και πάρα πολύ απαιτητικός πελάτης ("την ψάχνω" :shifty: όπως λέμε, στην πολύ απλή δημοτική). Ξεκίνησα σαν συνδρομητής της τότε TELESTET και άλλαξα και τις τρεις εταιρείες του χώρου. Ξαναγύρισα στην WIND πριν από λίγο καιρό και αυτό οφείλεται αποκλειστικά στο κατάστημα WIND της Καρδίτσας, το οποίο απ΄ ότι διαπιστώνω μέρα με τη μέρα καλυτερεύει τις παρεχόμενες προς τον πελάτη υπηρεσίες (ενημέρωση, ευκολίες "γραφειοκρατίας"). Αντιμετωπίζω ακόμα κάποια προβλήματα με το δίκτυο και ειδικότερο με το ασύρματο Internet (ADSM) στην περιοχή που μένω (Καλαμαριά , Θεσ/νίκης). Όμως σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται αυτό να με οδηγήσει, τη δεδομένη στιγμή τουλάχιστον, σε αλλαγή εταιρείας. Μάλιστα έχω «τιμήσει» και αρκετές προσφορές της εταιρίας (WIND) για τις οποίες το παράπονό μου είναι ότι ενημερώθηκα μόνο από το κατάστημα της Καρδίτσας και όχι από e-mail , αν και μάλιστα είμαι εταιρικός πελάτης. Τα γράφω όλα αυτά γιατί δεν πρέπει μόνο να παραπονούμαστε για τα κακώς κείμενα, αλλά να επιβραβεύουμε και τα καλά.
-
Με το sp3 στα xp δεν δουλεύει το software που περιέχει το CD (τουλάχιστον σε εμένα). Έχει κανένας καμμία λύση ή άλλη πρόταση για software?:!:
-
Πριν λίγες ημέρες αγόρασα το Silver LG KE850 . Καλό τηλέφωνο, εντυπωσιακό (ως προς την εμφάνιση μόνο). Με πολλά bugs στο firmware που φοράει. Δύο ερωτήσεις έχω και ας απαντήσει όποιος γνωρίζει. α. Υπάρχει περίπτωση να ενημερώσω το firmware μόνος μου; (μέσω Internet) β. Όταν θέλω να στείλω τόνοuς DTMF πως γίνεται; Ενεργοποίησα ήδη την επιλογή DTMF αλλά δεν εμφανίζει με τίποτα το πληκτρολόγιο κατά τη διάρκεια της κλήσης.
-
To E900 γενικά είναι καλή συσκευή. Για τα λεφτά του είναι ότι καλύτερο υπάρχει και πιστεύω ότι όχι απλώς είοναι μία καλή αγορά αλλά και σε κάποια πράγματα έιναι μονόδρομος. Διάβασα όλα αυτά που γράφονται περι πληκτρολογίου, φόντου, επαφών τηλεφώνου κ.τ.λ. και σας πληροφορώ ότι όλα είναι μια συνήθεια. Από το 2000 αγοράζω μόνο Siemens (Sl45, S55, S65) και το μόνο που με δυσκόλεψε στο Ε900 είναι η σύνταξη SMS (αναφερόμενος φυσικά στη συνήθεια). Τελικό συμπέρασμα...αγοράστε το ανεπιφύλακτα (α για να μην το ξεχάσω, για αυτούς που ζητάνε το τέλειο, δεν ψήνει καφέ!!!!)
-
Παρακάτω θα σας αφηγηθώ μια μικρή περιπέτεια την οποία έζησα γιατί απλώς ήθελα ο καημένος να αλλάξω τη συσκευή του κινητού τηλεφώνου μου. Αποφάσισα λοιπόν μετά από πολύ καιρό να αποχωριστώ την παλιά μου συσκευή (η οποία την δουλειά της την κάνει ακόμα και με το παραπάνω) και να κοιτάξω για κάτι νέο. Εκμεταλλευόμενος μία επιδότηση από νέα σύνδεση, λέω στον εαυτό μου ας βάλω και κάτι παραπάνω και ας αγοράσω μια ομολογουμένως ψαγμένη συσκευή την Samsung E900 (Οι μυημένοι ξέρουν). Έτσι και έγινε. Παίρνω φόρα και στις 7 Φεβρουαρίου 2007 (ημέρα Τετάρτη) αγοράζω 2 συσκευές Ε900 (η μία για δώρο). Στις 9 Φεβρουαρίου αγοράζω και μία κάρτα μνήμης 1Gb , τη βάζω στο κινητό και….τίποτα. Τη βάζω στο άλλο κινητό όλα μια χαρά. Συμπεραίνω και εγώ λοιπόν ότι φταίει το κινητό. Μεσολαβεί Σαβ/κο και τη Δευτέρα το πρωί επικοινωνώ με το Service της Samsung. Μια συμπαθέστατη κυρία μου λέει «απαπαπαπα, το κινητό αυτό δεν υποστηρίζει πάνω από 256Mb κάρτα». Το link που δίνω παρακάτω είναι σε απάντησή της. http://erms.samsungelectronics.com/customer/uk/jsp/faqs/faqs_view.jsp?SITE_ID=31&PG_ID=2&AT_ID=76551&PROD_SUB_ID=35 Φυσικά της το έθεσα εκ νέου και η απάντηση που έλαβα είναι ότι αυτά συμβαίνουν σε κινητά άλλων χωρών και όχι στα Ελληνικά (ακούει η «μαμά» Samsung;). Επίσης μου είπε, αφού της απάντησα επιπλέον ότι στο manual της συσκευής αλλά και στο samsung.com/gr δεν αναγράφεται ο ισχυρισμός της, ότι η αντιπροσωπεία λέει στους πωλητές να προειδοποιούν τους υποψήφιους αγοραστές για την ποσότητα της memory card που δέχεται το τηλέφωνο. Ξέρει κανένας αγοραστής τίποτα τέτοιο; (μάλλον φιλοσοφικό το ερώτημα) Απογοητευμένος αλλά και δυσαρεστημένος (να μην πω τσατισμένος) την άκουγα να μου λέει όλα αυτά. Τελικά (ουφ κουράστηκα) η λύση ήρθε από το κατάστημα που αγόρασα τη συσκευή (κατάστημα ΤΙΜ της Λάρισας ,οδού Κύπρου) στο οποίο εν ολίγης μου είπαν «μην στεναχωριέσαι για τέτοια πράγματα» και αφού τους πήγα την προβληματική συσκευή ,διαπιστώσανε και οι ίδιοι το πρόβλημα και μου την αλλάξανε άμεσα με νέα (στην οποία έτρεχε κανονικά η μνήμη). Το σίγουρο είναι ότι δεν αξίζει να στεναχωριέσαι για μία συσκευή (άσχετα αν δαπανάς και ένα καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό για την απόκτησή της, ούτε αν ακόμα πιστεύεις ότι εξαπατήθηκες πριν την αγορά της). Από τέτοιες περιπέτειες όμως καταλαβαίνεις ποιους επαγγελματίες αξίζει να επιβραβεύεις και να συστήνεις και σε άλλους υποψηφίους αγοραστές και ποιους απλώς να τους αποφεύγεις. Υ.Γ. Σήμερα η νέα συσκευή μου χάλασε και αυτή (όχι δεν τις τρώω και πρβλ. στο ηχείο αυτή τη φορά). Λέτε να μου τη ξανά αλλάξουν η θα τρέχω για κανένα Service; (7 ημέρες την έχω στα χέρια μου ακόμα δεν τη χάρηκα).
-
Παρακάτω θα σας αφηγηθώ μια μικρή περιπέτεια την οποία έζησα γιατί απλώς ήθελα ο καημένος να αλλάξω τη συσκευή του κινητού τηλεφώνου μου. Αποφάσισα λοιπόν μετά από πολύ καιρό να αποχωριστώ την παλιά μου συσκευή (η οποία την δουλειά της την κάνει ακόμα και με το παραπάνω) και να κοιτάξω για κάτι νέο. Εκμεταλλευόμενος μία επιδότηση από νέα σύνδεση, λέω στον εαυτό μου ας βάλω και κάτι παραπάνω και ας αγοράσω μια ομολογουμένως ψαγμένη συσκευή την Samsung E900 (Οι μυημένοι ξέρουν). Έτσι και έγινε. Παίρνω φόρα και στις 7 Φεβρουαρίου 2007 (ημέρα Τετάρτη) αγοράζω 2 συσκευές Ε900 (η μία για δώρο). Στις 9 Φεβρουαρίου αγοράζω και μία κάρτα μνήμης 1Gb , τη βάζω στο κινητό και….τίποτα. Τη βάζω στο άλλο κινητό όλα μια χαρά. Συμπεραίνω και εγώ λοιπόν ότι φταίει το κινητό. Μεσολαβεί Σαβ/κο και τη Δευτέρα το πρωί επικοινωνώ με το Service της Samsung. Μια συμπαθέστατη κυρία μου λέει «απαπαπαπα, το κινητό αυτό δεν υποστηρίζει πάνω από 256Mb κάρτα». Το link που δίνω παρακάτω είναι σε απάντησή της. http://erms.samsungelectronics.com/customer/uk/jsp/faqs/faqs_view.jsp?SITE_ID=31&PG_ID=2&AT_ID=76551&PROD_SUB_ID=35 Φυσικά της το έθεσα εκ νέου και η απάντηση που έλαβα είναι ότι αυτά συμβαίνουν σε κινητά άλλων χωρών και όχι στα Ελληνικά (ακούει η «μαμά» Samsung;). Επίσης μου είπε, αφού της απάντησα επιπλέον ότι στο manual της συσκευής αλλά και στο samsung.com/gr δεν αναγράφεται ο ισχυρισμός της, ότι η αντιπροσωπεία λέει στους πωλητές να προειδοποιούν τους υποψήφιους αγοραστές για την ποσότητα της memory card που δέχεται το τηλέφωνο. Ξέρει κανένας αγοραστής τίποτα τέτοιο; (μάλλον φιλοσοφικό το ερώτημα) Απογοητευμένος αλλά και δυσαρεστημένος (να μην πω τσατισμένος) την άκουγα να μου λέει όλα αυτά. Τελικά (ουφ κουράστηκα) η λύση ήρθε από το κατάστημα που αγόρασα τη συσκευή (κατάστημα ΤΙΜ της Λάρισας ,οδού Κύπρου) στο οποίο εν ολίγης μου είπαν «μην στεναχωριέσαι για τέτοια πράγματα» και αφού τους πήγα την προβληματική συσκευή ,διαπιστώσανε και οι ίδιοι το πρόβλημα και μου την αλλάξανε άμεσα με νέα (στην οποία έτρεχε κανονικά η μνήμη). Το σίγουρο είναι ότι δεν αξίζει να στεναχωριέσαι για μία συσκευή (άσχετα αν δαπανάς και ένα καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό για την απόκτησή της, ούτε αν ακόμα πιστεύεις ότι εξαπατήθηκες πριν την αγορά της). Από τέτοιες περιπέτειες όμως καταλαβαίνεις ποιους επαγγελματίες αξίζει να επιβραβεύεις και να συστήνεις και σε άλλους υποψηφίους αγοραστές και ποιους απλώς να τους αποφεύγεις. Υ.Γ. Σήμερα η νέα συσκευή μου χάλασε και αυτή (όχι δεν τις τρώω και πρβλ. στο ηχείο αυτή τη φορά). Λέτε να μου τη ξανά αλλάξουν η θα τρέχω για κανένα Service; (7 ημέρες την έχω στα χέρια μου ακόμα δεν τη χάρηκα).
-
Παρακάτω θα σας αφηγηθώ μια μικρή περιπέτεια την οποία έζησα γιατί απλώς ήθελα ο καημένος να αλλάξω τη συσκευή του κινητού τηλεφώνου μου. Αποφάσισα λοιπόν μετά από πολύ καιρό να αποχωριστώ την παλιά μου συσκευή (η οποία την δουλειά της την κάνει ακόμα και με το παραπάνω) και να κοιτάξω για κάτι νέο. Εκμεταλλευόμενος μία επιδότηση από νέα σύνδεση, λέω στον εαυτό μου ας βάλω και κάτι παραπάνω και ας αγοράσω μια ομολογουμένως ψαγμένη συσκευή την Samsung E900 (Οι μυημένοι ξέρουν). Έτσι και έγινε. Παίρνω φόρα και στις 7 Φεβρουαρίου 2007 (ημέρα Τετάρτη) αγοράζω 2 συσκευές Ε900 (η μία για δώρο). Στις 9 Φεβρουαρίου αγοράζω και μία κάρτα μνήμης 1Gb , τη βάζω στο κινητό και….τίποτα. Τη βάζω στο άλλο κινητό όλα μια χαρά. Συμπεραίνω και εγώ λοιπόν ότι φταίει το κινητό. Μεσολαβεί Σαβ/κο και τη Δευτέρα το πρωί επικοινωνώ με το Service της Samsung. Μια συμπαθέστατη κυρία μου λέει «απαπαπαπα, το κινητό αυτό δεν υποστηρίζει πάνω από 256Mb κάρτα». Το link που δίνω παρακάτω είναι σε απάντησή της. http://erms.samsungelectronics.com/customer/uk/jsp/faqs/faqs_view.jsp?SITE_ID=31&PG_ID=2&AT_ID=76551&PROD_SUB_ID=35 Φυσικά της το έθεσα εκ νέου και η απάντηση που έλαβα είναι ότι αυτά συμβαίνουν σε κινητά άλλων χωρών και όχι στα Ελληνικά (ακούει η «μαμά» Samsung;). Επίσης μου είπε, αφού της απάντησα επιπλέον ότι στο manual της συσκευής αλλά και στο samsung.com/gr δεν αναγράφεται ο ισχυρισμός της, ότι η αντιπροσωπεία λέει στους πωλητές να προειδοποιούν τους υποψήφιους αγοραστές για την ποσότητα της memory card που δέχεται το τηλέφωνο. Ξέρει κανένας αγοραστής τίποτα τέτοιο; (μάλλον φιλοσοφικό το ερώτημα) Απογοητευμένος αλλά και δυσαρεστημένος (να μην πω τσατισμένος) την άκουγα να μου λέει όλα αυτά. Τελικά (ουφ κουράστηκα) η λύση ήρθε από το κατάστημα που αγόρασα τη συσκευή (κατάστημα ΤΙΜ της Λάρισας ,οδού Κύπρου) στο οποίο εν ολίγης μου είπαν «μην στεναχωριέσαι για τέτοια πράγματα» και αφού τους πήγα την προβληματική συσκευή ,διαπιστώσανε και οι ίδιοι το πρόβλημα και μου την αλλάξανε άμεσα με νέα (στην οποία έτρεχε κανονικά η μνήμη). Το σίγουρο είναι ότι δεν αξίζει να στεναχωριέσαι για μία συσκευή (άσχετα αν δαπανάς και ένα καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό για την απόκτησή της, ούτε αν ακόμα πιστεύεις ότι εξαπατήθηκες πριν την αγορά της). Από τέτοιες περιπέτειες όμως καταλαβαίνεις ποιους επαγγελματίες αξίζει να επιβραβεύεις και να συστήνεις και σε άλλους υποψηφίους αγοραστές και ποιους απλώς να τους αποφεύγεις. Υ.Γ. Σήμερα η νέα συσκευή μου χάλασε και αυτή (όχι δεν τις τρώω και πρβλ. στο ηχείο αυτή τη φορά). Λέτε να μου τη ξανά αλλάξουν η θα τρέχω για κανένα Service; (7 ημέρες την έχω στα χέρια μου ακόμα δεν τη χάρηκα).