Επειδη ειμαι μηχανολογος...
Σας λεω οτι ο συνδιασμος κομπρεσορα και τουρμπο δε λεει...
Ο κομπρεσορας συνδεεται με την πολλαπλη εισαγωγης και με τον στροφαλοφόρο αξονα αφαιροντας του στρεπτικη ισχυ,αφου παιρνει κίνηση απο αυτον, σε αντιθεση με το τουρμπο που συνδέεται με την πολλαπλή εξαγωγήςαφου η φτερωτή του παιρνει κίνηση απο τα καυσαέρια της καυσης,και με την πολλαπλη εισαγωγης όπου συμπιέζει τον αέρα εκεί.
Αυτο το κάνουν οι γερμανικές εταιρίες επειδη ειναι πίσω τεχνολογικα σε σχέση με την Subaru και την Mitsubishi, επειδη δεν έχουν την επαρκή τεχνολογια να εξαλείψουν το turbo lag.
Στο Impreza, και Evo το turblo lag ειναι μηδενικό χωρίς την προσθήκη κομπρέσορα.
Αυτα!