Ainu
Members-
Δημοσιεύσεις
24 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About Ainu
- Ημ. Γέννησης Μάρτιος 26
Ainu's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Μακάρι να μου τύχει γιατί το άλλο μου χάλασε!
-
Κερδίστε το Vodafone Smart platinum 7 από τη Vodafone!
Ainu replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Καλή τύχη σε εμένα! Καλό καλοκαίρι για τους υπόλοιπους! -
Μεγάλος διαγωνισμός: Κερδίστε το HUAWEI P9 από την COSMOTE!
Ainu replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Φανταστικό κινητό! -
εμενα δεν εχει mp3 αλλα γινεται το ιδιο πραγμα με τους σταθμους. πραγματικα σπαστικο. Οσο για το πολυλειτουργικο τιμονι που αναφερθηκε παραπανω, το μετανιωνω που δεν το εβαλα.σε ολα μου τα αμαξια ηταν πολυ μεγαλη ευκολια αλλα και ασφαλεια κατα την οδηγηση.
-
αν η θυρα που λες αποτελειται απο δυο στρογγυλα βυσματα σαν αυτα που εχουν για εξοδο ηχου οι tv και τα στερεοφωνικα αυτο που χρειαζεσαι ειναι ενα καλωδιο απο που απ' τη μια ακρη θα εχει καρφι σαν αυτο των ακουστικων και απ' την αλλη βυσματα rca. Αν τωρα εχει απλα υποδοχη για καρφι, τοτε αυτο που χρειαζεσαι ειναι καλωδιο απο καρφι σε καρφι. Παντος και με τις δυο αυτες θυρες ο ηχος εισαγεται μονο αναλογικα.
-
ευχαριστω για την απαντηση φιλε κυπριε, τα links ειναι διαφωτιστικα. Η πραγματικη ερρωτιση μου ηταν το γιατι ολοι οι κατασκευαστες προτεινουν διαφορετικου ιξωδες λαδι αναλογα με την εκαστοτε θερμοκρασια περιβαλοντος οπως και τονιζει σε πολλα σημεια το τελευταιο link ενω η VW δεν κανει καμια αναφορα (τουλαχιστον στο user manual) γι' αυτο το θεμα.
-
παιδια θα ηθελα να κανω μια πολυ σημαντικη κατα τη γνωμη μου ερρωτιση. Σε οσα αυτοκινητα ειχα μεχρι στιγμης αναφερεται το ιξωδες του λαδιου που προτεινει ο κατασκευαστης, ακομα τονιζεται οτι το ιξωδες πρεπει να ειναι αναλογο με την εκαστοτε θερμοκρασια περιβαλοντος. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι δεν μπορεις να προτεινεις το ιδιο λαδι οταν το αυτοκινητο ειναι στη Φιλανδια που η θερμοκρασια κυμενεται απο -20 εως 15 βαθμους ενω στην Ελλαδα η θερμοκρασια ειναι 0 εως 45 βαθμους.
-
να συμπλειρωσω κι εγω μιας και το GT δεν το εχω οδηγησει ποτε μες τη πολη παρα μονο σε εθνικη ή επαρχειακο, η καταναλωση του trip computer δεν αποκλεινει απο τη πραγματηκη. Μαλιστα οταν προσπαθησα να οδηγησω οικονομικα στο trip computer εδειχνε 5,5 λτ/100κμ ενω εγω ειχα κανει 500κμ με μισο ρεζερβουαρ βενζινη
-
Απο προσωπικη μου αποψη θα σου ελεγα οτι ειναι πολυ παραπανω απο αυτο που περιμενα,οσο απο πλευρας κινητηρα ειναι ενα διαμαντι απο μονος του. Αλλα απο οτι εχω συζητησει με φιλους που αγαπουν το γκαζι δεν θα το προτιμουσαν. Οχι οτι δεν εχει καλες επιδοσεις αλλα το οτι ειναι υπερβολικα ουδετερο και δεν σε εμπνεει για αγωνιστικη οδηγηση. Εμενα αντιθετα αυτο μου αρεσει η ουδετεροτητα στις στροφες και στις υψηλες ταχυτητες, οπως ακομη ο αθορηβος κινητηρας και η ροπη του στις χαμηλες.
-
φιλε junglist αν διαβασεις τις περισοτερες συγκρισεις του περιοδικου τυπου, για παραδειγμα του autocar που συγκρινει το GTi με το typeR, το ASTRA και το corola.Θα δεις οτι παντα το GTi μαζευει τη μεγαλητερη βαθμολογια.
-
φιλε μου η σκαστρα κλειστου τυπου που εχει το GT ειναι ζωτικης σημασιας για αυτη τη κατασκευη. Απο οτι ειχα διαβασει σε καποιο αρθρο παλαιοτερα για να ειναι εφηκτη η αλλαγη σκαστρας πρεπει οχι μονο να αλλαχτει το management αλλα πρεπει να αλλαχτει και η τουρμπινα.το προβλημα ειναι οτι δε θυμαμαι που ειχα διαβασει το αρθρο που εξηγει τους λογους αλλα μολις το βρω θα το παρουσιασω κατευθιαν.
-
παιδια ελειπα και κοιταξα το forum μολις τωρα και θα ηθελα να προσθεσω οσον αφορα την αναμονη για τα turbo.Επειδη και το δευτερο μου αυτοκινητο ειναι turbo, αναφερει αναλυτικα στο manual οτι αναλογα με το χρονο αλλα και τον τροπο χρησης πρεπει να μεινει στο ρελαντι απο 1 μεχρι 4 λεπτα
-
φιλε δεν εχει κοφτη τελικης αλλα εχει κοντη κλιμακωση το 6αρι. αυτο σημαινει οτι η 6η φανει το οριο στροφων δηλαδη κοφτη.
-
τα συμπτοματα που γραφονται παραπανω δειχνουν ανεπαρκεια ελαστικων και οχι φρενων,κατα τη γνωμη μου, αν δοκιμασετε καποιο ημι-σλικ οπως τα pirelli P zero rosso θα δειτε μεγαλη διαφορα στο φρεναρισμα αλλα και στις στροφες.
-
το GT φοραει τα ελατηρια του GTi. κατα τα αλλα το στησημο ειναι ιδιο με του TSI