Jump to content

Pappous78

Members
  • Δημοσιεύσεις

    58
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Pappous78

  • Ημ. Γέννησης 05/06/1978

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

Pappous78's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Καλησπερα φιλε μ τι εκανες τελικα με το αμαξι σ το εφτιαξες?Αν οχι κ ενδιαφερεσαι εχω προς διαθεση μασκα κομπλε απο tsi με μετωπες κτλ ολη την φατσα δηλ θα σ βγει πολυ πιο φθηνα απο οτι καινουργια.
  2. Μετά από 15.000 χλμ χωρίς προβλήματα αποφάσισα να κάνω "ανακαίνηση" :)στο Golfακι μου. Η λύση που βρήκα ήταν να πέσω πάνω σε άλλον :cry:. Το αποτέλεσμα ήταν να θέλουν αλλαγή τα εξής, 1. ΚΑΠΟ 2. ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑΣ ΕΜΠΡΟΣ 3. ΒΑΣΕΙΣ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ, 2 ΤΕΜΑΧΙΑ 4. ΒΑΣΕΙΣ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ ΦΑΝΟΥ, 2 ΤΕΜΑΧΙΑ 5. ΚΑΠΑΚΙ ΠΡΟΒΟΛΕΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ 6. ΜΑΣΚΑ ΚΟΜΠΛΕ 7. ΜΕΤΟΠΗ 8. ΦΡΙΔΗ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ 9. ΦΑΝΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ 10. ΚΛΙΠΣ 11. ΨΥΓΕΙΟ ΝΕΡΟΥ 12. ΑΦΡΟΛΕΞ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ σύμφωνα με μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Το πήγα εκεί αρχικά διότι το έχει ένας φίλος που τον εμπιστεύομαι χρόνια τώρα. Ο φίλος μου είπε να υπολογίζω γύρω στα 2000 τα ανταλλακτικά. Έχει κάποιος τους κωδικούς από αυτα τα μέρη? Μιλάμε για Golf V Tsi 140hp. Επίσης, εσείς τι προτείνεται, να το αφήσω στον φίλο ή να το πάω σε εξουσιοτημένο? Κοντά στο σπίτι μου είναι η VW Φιλιππαίος, από τον οποίο το πήρα. Δεν έχει φανοποιείο εκεί αλλά έχει στην Audi Φιλιππαίος.
  3. Σήμερα το απόγευμα, επιστρέφοντας από τη δουλειά μου έπεσα σε μιά λακούβα με 60 χ/ω περίπου :(. Από τη στιγμή εκείνη όταν πάω με 100 χ/ω τρεμει όλο το αμαξι. Τρέμει το τιμόνι, ακούγονται τριγμοί απο την κεντρική κονσόλα και γενικά από όλο το αυτοκίνητο. Άφησα ελεύθερο το τιμόνι να δω αν με παίρνει δεξιά ή αριστερά, μα δεν παρατήρησα κάτι τέτοι. Ούτε το ένιωσα ασταθές σε γρήγορες στροφες. Αύριο πρωί, πρωί το πάω στο συνεργείο, να δω τι θα μου πουν. :cry: Μπορεί κανείς να δώσει καμιά ιδέα τι μπορεί να έχει γίνει? Το αμάξι μου ειναι ένα Golf TSI.
  4. Το παρακάτω κείμενο βρίσκεται στο web-site του DRIVE magazine. Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ο 3λιτρος 6κύλινδρος της BMW με τα δύο turbo, που εφοδιάζει μεταξύ άλλων την 335i και την 135i, κέρδισε το διεθνές βραβείο για τον καλύτερο κινητήρα της χρονιάς (2008 International Engine of the Year). H BMW σάρωσε και στις υποκατηγορίες βραβείων, κερδίζοντας ακόμα πέντε βραβεία, μεταξύ των οποίων τον τίτλο για το καλύτερο πρωτοεμφανιζόμενο μοτέρ της χρονιάς με τον 2λιτρο turbodiesel των 204 ίππων της 123d, καθώς και για τον καλύτερο κινητήρα στα 3,0-4,0 λίτρα με τον 4.0 V8 της Μ3. Στις υπόλοιπες κατηγορίες, η Toyota απέσπασε και πάλι τον τίτλο για τον «πράσινο» κινητήρα της χρονιάς με το υβριδικό σύστημα κίνησης του Prius, ενώ κέρδισε και βραβείο για το καλύτερο μοτέρ χωρητικότητας κάτω του ενός λίτρου με τον 1.0 του Aygo. Ο όμιλος VW απέσπασε την πρώτη θέση στα μοτέρ χωρητικότητας 1,0 – 1,4 λίτρων με τον 1.4 ΤSI καθώς και στα μοτέρ 1,8-2,0 λίτρων με τον 2.0 TFSI. Η Porsche πήρε βραβείο για το καλύτερο μοτέρ επιδόσεων με τον 3.6 Turbo της 911, ενώ η Subaru κατέκτησε την πρώτη θέση στα μοτέρ 2,0-2,5 λίτρων με τον νέο 2.5 Τurbo. Αναλυτικά οι νικητές: International Engine of the Year Awards 2008 International Engine of the Year 2008: BMW 3-litre Twin-Turbo (135, 335, X6) Καλύτερο πρωτοεμφανιζόμενο νέο μοτέρ: BMW 2.0 Diesel Twin-Turbo (123d) Πράσινος κινητήρας της χρονιάς: Toyota 1.5 Hybrid Synergy Drive (Prius) Καλύτερο μοτέρ επιδόσεων: Porsche 3.6 Turbo (911 Turbo, 911 GT2) Έως 1,0 λίτρων: Toyota 1.0 (Aygo, Yaris, Peugeot 107, Citroen C1, Subaru Justy) Από 1,0 έως 1,4 λίτρων: Volkswagen 1.4 TSI Twincharger (Golf, Touran, Tiguan, Jetta) Από 1,6 έως 1,8 λίτρα: BMW-PSA 1.6 Turbo (MINI Cooper S, Clubman, Peugeot 207, 308 Από 1,8 έως 2,0 λίτρα: Volkswagen/Audi 2.0 TFSI (A3, A4 Cabrio, A6, TT, Eos, Jetta, Golf GTi, Seat Altea, Leon, Skoda Octavia) Από 2,0 έως 2,5 λίτρα: Subaru 2.5 Turbo (Forester, Impreza, Outback, Legacy) Από 2,5 έως 3,0 λίτρα: BMW 3.0 Twin-Turbo (135, 335, X6) Από 3,0 έως 4,0 λίτρα: BMW 4.0 V8 (M3) Πάνω από 4,0 λίτρα: BMW 5.0 V10 (M5, M6)
  5. Είμαι κάτοχος ενός Golf GT Sport 140 και σήμερα παρατήρησα το εξής: Όταν ανάβω τα εσωτερικά φώτα στην πίσω πλαφονιέρα ανάβουν 3 διαφορετικά φώτα (δύο σποτ διαβάσματος και ένα τρίτο φως ανάμεσα τους), ενώ αντίθετα στην εμπρός πλαφονιέρα ανάβουν μόνο δύο φώτα (τα δύο σποτ διαβάσματος). Επειδή δεν έχω προσέξει τι γινόταν πριν, μπορεί κάποιος να μου πει αν στην μπροστά πλαφονιέρα υπάρχουν 2 ή 3 φώτα.
  6. Στην διάθεση του Golf, με το νέο TSI κινητήρα των 1,4 λίτρων και 122 ίππων, προχώρησε η αντιπροσωπεία της VW. Το γερμανικό χάτσμπακ θα διατίθεται σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις με τιμές που ξεκινούν από τα 17.350 ευρώ. O κινητήρας θα τοποθετείται και στα Golf Plus, Jetta και Golf Variant. Ο νέος κινητήρας 1.4 TSI διαθέτει ένα στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων και αποδίδει 122 ίππους με μέγιστη ροπή 200 Nm μεταξύ 1.500–4.000 σ.α.λ. Επιταχύνει από στάση έως τα 100χλμ./ώρα το Golf σε 9,4 δεύτερα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα του είναι 197 χλμ./ώρα. Επιπλέον εξασφαλίζει 6% χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη των 115 ίππων, που αντικαθιστά (6,3 λίτρα/100χλμ. μικτής διαδρομής), παρουσιάζοντας και χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2), ήτοι 149 g/km, έναντι 168 g/km του 1.6 FSI. Η βασική έκδοση Trendline περιλαμβάνει στον εξοπλισμό της ABS, αερόσακους οδηγού και συνοδηγού, πλευρικούς, οροφής, υποβοηθούμενο τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά παράθυρα (και πίσω στη 5θυρη έκδοση) και καθρέπτες, air conditioning και ραδιο-cd. Η έκδοση Highline διαθέτει επιπλέον υπολογιστή ταξιδιού, cruise control και ζάντες αλουμινίου. Τέλος, η έκδοση GT Sport φέρει επιπλέον της προηγούμενης κλιματισμό και σπορ καθίσματα. Αναλυτικά οι τιμές του μοντέλου: Golf 1.4 TSI 122 PS Τrendline 3d: 17.350 ευρώ Τrendline5d: 18.180 ευρώ Ηighline 3d: 18.380 ευρώ Ηighline 5d: 19.210 ευρώ GT Sport 3d: 19.510 ευρώ GT Sport 5d: 20.340 ευρώ Από το http://www.autotriti.gr
  7. Θα ήθελα και γω με τη σειρά μου να εκφράσω τη θλίψη μου για τα όσα συνέβησαν και συμβαίνουν στην Ελλάδα από την Παρασκεύη. Θέλω επίσης να εκφράσω την οργή μου για όλους αυτούς που θέλουν να μας κυβερνάνε αλλά όταν έρχεται η ώρα να κάνουν την δουλεία τους είναι ΠΑΝΤΑ απών. Θέλω τέλος να ευχαριστήσω όλους τους πυροσβέστες, όλους τους εθελοντές και γενικά όλους όσους βοήθησαν και βοηθάνε να αντιμετωπιστούν οι φωτιές.
  8. Όχι. Η έκδοση Sportline άλλαξε όνομα και λέγεται GT Sport. Εκτός από το όνομα, στην έκδοση GT Sport έχει αλλάξει η εμπρός μάσκα, έχει γίνει στάνταρ το RCD300 mp3 και κάποιες ακόμα μικροαλλαγές στο εσωτερικό χώρο. Οι υπόλοιπες εκδόσεις Trendline & Highline δεν άλλαξαν σε κάτι. TSi 140PS GT Sport: 22838 με ESP, Υποβραχιόνιο, Οθόνη Plus και επέκταση εγγύησης +2 χρόνια.
  9. Φίλε VWRulez, 1. Πόσο σου κόστισε να βάλεις τον πίσω προφυλακτήρα και τις διπλές απολήξεις στην εξάτμιση? 2. Που τα έβαλες? Επίσης, Έχει βάλει κανείς στο TSI (140PS) μπαρόμετρο? Πόσο κοστίζει και τι εργασιές χρειάζονται για να μπει?
  10. Φίλε Morbidas, Πλήρωσα 420 ευρώ παραπάνω γιατί αυξήθηκε η εργοστασιακή τιμή του Golf και όχι επειδή πήρα GT Sport αντί για Sportline. Υ.Γ. Γιατί τόσο μένος εναντιόν του Παζαρόπουλου?
  11. Φιλε aris71, Το RCD 300 που έχει το δικό μου δεν θέλει κανένα κωδικό για να λειτουργεί. Όταν κατά την παραλαβή (2/8/07) ρώτησα τον πωλητή για κωδικό, μου είπε ότι έρχεται κλειδωμένο από Γερμανία, αλλά όταν του βάζουν αυτοί το μηχάνημα για τον έλεγχο PDI ξεκλιδώνει. Επίσης μου είπαν ότι ακόμα και αν μείνει από μπαταρία το αμάξι, μετά την αλλαγή μπαταρίας το RadioCD θα παίζει κανονικά και δεν χρειάζεται να βάλεις κάποιον κωδικό.
  12. Φίλε Morbidas, Σήμερα επέστρεψα από Ναύπλιο και έχω να πω ότι το αμάξι είναι υπέροχο. Έχει δύναμη σε όλες τις στροφές και δεν κολλάει πουθενά. Για τις αλλαγές σε GT Sport μόνο θετικά σχόλι έχω να κάνω. Η μάσκα του πάει πολύ, το χρώμα του δικού μου είναι μπλε ανθρακί, και το κάνει να ξεχωρίζει. Οι ζάντες παραμένουν 16". Σας ευχαριστώ για τα καλορίζικα και με τη σειρά μου εύχομαι σε όλους πολλά και καλά χιλιόμετρα, όποιο αυτοκίνητο και αν έχουν. Σύντομα θα ανεβάσω φωτογραφίες από το αμάξι, κυρίως από τη μπροστά μάσκα.
  13. Παιδιά, Χτες πήρα (επιτέλους) το Golf, και ένα έχω να πω, είναι καταπληκτικό. Ειλικρινά άξιζε την αναμονή τριών μηνών. Το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά, ειδικά μετά τις αλλαγές στη μάσκα. Έχει απίστευτη ροπή και με μεγάλη δυσκολία κρατιέμαι να μην πατήσω περισσότερο το γκάζι για να δω μέχρι που μπορεί να φτάσει. Οι χώροι πίσω είναι μεγάλοι και αρκετοί για να καθίσουν άνετα τρία ενήλικα άτομα άνετα.
  14. Φίλε, Εγώ που το αγόρασα από τον Φιλιππαίο, στις 16 Ιουλίου έφτσε στο τελωνείο, την επόμενη το εξόφλησα και σήμερα το παραλαμβάνω. Οπότε υπολόγισε πάνω, κάτω δέκα εργάσιμες από την ημέρα που θα δώσεις τα χρήματα. Εξαρτάται βέβαια και από το αν θα σου βάλουν κάποια έξτρα στην αντιπροσωπεία, συναγερμό για παράδειγμα. Στο δικό μου δεν θα βάλει κανένα έξτρα ο Φιλιππαίος.
  15. Ξέρει κανείς πόσος χρόνος χρειάζεται για να έρθει Ελλάδα το Golf από την εβδομάδα παραγωγής του? Για την ακρίβεια το δικό μου κατασκευάστηκε στις 26 Ιουνίου 2007, 26η εβδομάδα παραγωγής δηλαδή.
×
×
  • Create New...