Jump to content

pants

Members
  • Δημοσιεύσεις

    41
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About pants

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 26

pants's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Φίλτατε bored, πριν λίγα χρόνια είχε γίνει η ίδια ιστορία με τη kintec και τη wind τότε στη wind όμως υπήρχε σωματείο, που πρόβαλε αντίσταση με αποτέλεσμα η kintec να πάρει μερικές δουλειές και ένα μικρό κομμάτι του maintenance (και από ότι ξέρω έχει τώρα μόνο το power) Τέλος πάντων μην χτυπιόμαστε άδικα στην αλλαγή του χρόνου προβλέπονται μεγάλες ανατροπές…
  2. bored Σε παλιότερο post χρωστάω μια εξήγηση για τα μαγειρεμένα στατιστικά..., δυστυχώς δεν έχω στοιχεία, αλλά αν το ψάξει κάποιος (ένας απλός έλεγχος) είναι πολύ εύκολο να εξακριβωθεί, άλλωστε είναι κάτι που φαίνετε στην πράξη... Αυτό έγινε από κάποιους μέσα από την vodafone (με διάφορα τεχνάσματα...), από τότε που ανέλαβε η kintec (όχι ότι δεν γινόταν και πιο παλιά), ώστε να φανεί ότι γίνεται δουλειά... Petro... αν θέλετε μπορείτε να το σβήσετε… αλλά δυστυχώς "κάποιοι" έκαναν την kintec “εταιρία”
  3. Σταθερό αριθμό και προνομιακές χρεώσεις για κλήσεις από το σπίτι ή το γραφείο προσφέρει η Cosmote με τα νέα οικονομικά προγράμματα Cosmote At Home και Cosmote At Office. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, με τα νέα προγράμματα της Cosmote οι πελάτες μπορούν να έχουν σταθερό γεωγραφικό αριθμό για να δέχονται κλήσεις στο σταθερό τους, όταν βρίσκονται εντός μιας προκαθορισμένης γεωγραφικής ζώνης (home zone), ενώ επίσης μπορούν να πραγματοποιούν κλήσεις τόσο προς σταθερά, όσο και προς κινητά τηλέφωνα, με ιδιαίτερα χαμηλές χρεώσεις, απολαμβάνοντας το χαμηλότερο πάγιο της αγοράς. ........ perisotera: http://www.capital.gr/news.asp?Details=542628 η ενημέρωση υπολοίπου???
  4. Μετά από μια καταιγίδα επέρχεται ηρεμία… Μετά από την ηρεμία επέρχεται ξανά καταιγίδα … Νόμοι της φύσης …
  5. Ευχαριστώ καταρχήν για την απάντηση (αλλά φαγούρα…πάλι OFF), Πως βλέπεις το ενδεχόμενο να πουλήσει η Voda μόνο το δίκτυο της και να κρατήσει το εμπορικό κομμάτι (το έχουμε δει έξω από δω αυτό το μοντέλο…) ακόμα, είναι έτοιμη η Ελλάδα και η Voda για κάτι τέτοιο στη κατάσταση της???
  6. Θα βγω λίγο out, αλλά με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σου, για την κίνηση της voda (ένα χρόνο μετά) να καταργήσει τους τοπικούς συνεργάτες και να δώσει τη συντήρηση του δίκτυο σε έναν πανελλαδικό, και αν αυτή η κίνηση συνδέετε με τη σημερινή κατάσταση (πολιτική της Voda για μείωση του προσωπικού)???
  7. http://www.protothema.gr/content.php?id=11890 http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_2_15/07/2008_277609
  8. απο το site της Vod:http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=1614 Πάθος για τους ανθρώπους μας Η μοναδική επιτυχία της Vodafone οφείλεται στην από κοινού εργασία εξαιρετικών ανθρώπων. Στόχος μας είναι να προσελκύουμε, να αναπτύσσουμε, να ανταμείβουμε και να κρατάμε κοντά μας εξαιρετικούς ανθρώπους. Απέναντι στους ανθρώπους αυτούς δεσμευόμαστε όχι μόνο να τους ανταμείβουμε και να τους αναπτύσσουμε, αλλά και να τους προσφέρουμε προκλητικές αρμοδιότητες και ευκαιρίες εξέλιξης. Από εκείνους αναμένουμε να συμμεριστούν τη βαθιά ριζωμένη στην κουλτούρα μας πίστη, ότι «μπορούμε να επιτύχουμε τα πάντα», και να επιδεικνύουν αξίες όπως επιμονή, αξιοπιστία, ενεργητικότητα και διάθεση αμφισβήτησης της κατεστημένης τάξης πραγμάτων προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι μας. Δεν θα δεχτούμε εφησυχασμό ή πολιτικούς χειρισμούς και σκοπιμότητες. Είμαστε απαιτητικοί, αλλά ταυτόχρονα ενεργούμε με αμοιβαίο σεβασμό. Στηρίζουμε τη διαφορετικότητα και πιστεύουμε στην ευρύτητα αντιλήψεων. Εργαζόμαστε σκληρά, επιδιώκουμε, όμως, να επιτυγχάνουμε την κατάλληλη ισορροπία στην επαγγελματική και ιδιωτική ζωή μας. Πιστεύουμε στην αυτονομία και την προσωπική υπευθυνότητα στην εργασία. Η προσωπική υπευθυνότητα αποτελεί βασική παράμετρο του τρόπου με τον οποίο εργαζόμαστε. Εξασφαλίζει ότι κινούμαστε γρήγορα και ότι οι αποφάσεις μας λαμβάνονται σε όσο το δυνατόν στενότερη σχέση με τον πελάτη. Ενισχύει την νοοτροπία μας ότι μπορούμε να επιτύχουμε τα πάντα. Οι προσωπικές προκλήσεις και οι ευκαιρίες που εμπεριέχουν έχουν θεμελιώδη σημασία για την ικανοποίηση και την απόλαυση που αντλούμε από την εργασία μας. Πιστεύουμε στη δύναμη των ομάδων μας. Πολλοί από τους στόχους μας υπερβαίνουν τις δυνατότητες ενός μόνο ατόμου. Η δύναμη και η επιτυχία μας πηγάζουν από τη συνδυασμό των επιμέρους ατομικών προσπαθειών στα πλαίσια ομάδων εργασίας ή λιγότερο επίσημων μορφών συνεργασίας. Η ομαδική εργασία, με την ευρύτερη έννοιά της, καθίσταται ολοένα σημαντικότερη. Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι εργαζόμαστε υπερβαίνοντας τους λειτουργικούς, περιφερειακούς και εταιρικούς περιορισμούς, ώστε να ενδυναμώσουμε την εστίασή μας στους πελάτες και στην επίτευξη αποτελεσμάτων. Πιστεύουμε στη λήψη αποφάσεων με ταχύτητα, αποτελεσματικότητα και αξιοποιώντας το ταλέντο όλων των ανθρώπων μας. Οι ομάδες μας εργάζονται με ισχυρή ηγεσία, αμοιβαία εμπιστοσύνη και σεβασμό και μια ομαδική διαδικασία που είναι δεκτική στη συνεισφορά όλων. Καθώς συνεργαζόμαστε τονίζουμε τη σημασία του να είμαστε προετοιμασμένοι να ακούμε τους άλλους. Από τη στιγμή που θα λάβουμε μια απόφαση, πιστεύουμε στη σπουδαιότητα της ταχείας εφαρμογής της. Αυτό προαπαιτεί ότι καθένας από εμάς υποστηρίζει ολόψυχα τις αποφάσεις της ομάδας. Απολαμβάνουμε όσα κάνουμε. Η Vodafone αποτελεί για εμάς κάτι πολύ περισσότερο από μία δουλειά. Όσα κάνουμε αποτελούν κίνητρο για μας. Απολαμβάνουμε την εργασία μας, απολαμβάνουμε τη συνεργασία με τους συναδέλφους μας και απολαμβάνουμε το γεγονός ότι ανήκουμε σε αυτή την εταιρεία. Και οι εργαζόμενοι της Voda αυτό πίστεψαν.....
  9. …πρόγραμμα ??? τι είναι αυτό??? Τα τελευταία χρόνια στη Vod GR παρατηρώ πολλά λάθη διαχείρισης σοβαρών θεμάτων-στρατηγικής (εδώ βλέπουμε ένα ζωντανό παράδειγμα) Η πολιτική της εταιρίας(gr) είναι “άψογη”… θέλουν να επιτύχουν ένα στόχο που σε νορμάλ συνθήκες θα έπαιρνε (a) χρόνο σε… (a/10) ή και άμεσα, με αποτέλεσμα να γίνεται σε (a x 100) Τέλος πάντων, πιστεύω ότι δεν είναι σωστή αυτή η μεταχείριση των εργαζομένων, οι οποίοι στήριξαν την εταιρία όλα αυτά τα χρόνια ΚΑΙ στις δύσκολες μέρες … ΟΧΙ ΕΤΣΙ…
  10. Πιστεύω ότι πρέπει να γίνουμε άνθρωποι-συνδρομητές… Δηλαδή bored01 είσαι από εκείνους που αγοράζουν από τη γνωστή «μάρκα» που έχουν στη παραγωγή ανήλικα παιδάκια κάτω από αντίξοες συνθήκες… Σε ενδιαφέρει μόνο το προϊόν??? Να και ένα LINK για ακόμα μια άποψη…
  11. Καταρχήν να πω την άποψη μου… Η Vod GR όπως είναι σήμερα έχει καταντήσει χειρότερη και από δημόσιο… Πάρα πολλοί «καρεκλοκένταυροι» λίγα άτομα κάνουν τη δουλειά για τους «υπόλοιπους» και άλλοι αργόσχολοι … Για να βγει λοιπόν η Vod GR από τη "λακκούβα" που έχει πέσει αναγκαστικά πρέπει να κάνει και απολύσεις, πιο πολύ για να σπάσει τις κλίκες, να βάλλει άτομα με νέο αίμα δραστήρια, κ.α.… Βέβαια ποιος θα κάνει τις αξιολογήσεις??? Δυστυχώς η μπάλα θα πάρει και αθώους… Σε ένα πράγμα θα ρίξω ευθύνες στους εργαζόμενους της Vod GR… «Όταν στους άλλους συμβαίνει εμάς δεν μας αγγίζει είναι μακριά…» Δεν είδαν τότε σαν παράδειγμα τους εργαζόμενους της TIM… Φτιάξτε ένα πραγματικό σωματείο σταθείτε στα πόδια σας και μην περιμένετε τα ΜΜΕ να σας σώσουν (ποτέ δεν είναι αργά)…. Πάντως όπως και να έχει όταν ακούς για απολύσεις σου σφίγγετε η καρδιά… Παιδιά καλή δύναμη… Ζήστε τη δική σας στιγμή….
  12. Δεν με κατάλαβες ακριβώς… Ήταν κάπως άστοχη και η παράθεση μου… Θα σε βοηθήσω να καταλάβεις σε άλλη (χειροπιαστή ευκαιρία) παράθεση ή παράδειγμα μου…
  13. Ένα από τα προβλήματα της Vod GR είναι τα μαγειρεμένα στατιστικά ή η μη σωστή μέτρησή τους (κυρίως στο τεχνικό τμήμα)…. Αυτό οφείλεται κυρίως ότι μερικά τμήματα θέλουν να δείξουν ότι πλησίασαν τους «στόχους» τους και σε άλλα πολλά… Το άλλο μεγάλο κακό είναι ότι η εταιρία στη λειτουργία της έχει χάσει το “feedback” (κυρίως στο τεχνικό τμήμα) και αυτό πιστεύω σκόπιμα για να μην φαίνονται οι «ατέλειες»(όπως οι ποιο πάνω)…
  14. το όχημα κινείτε (δηλαδή δεν υπάρχει άμεσο πρόβλημα, δεν θα δεις μεγάλη διαφορά σαν συνδρομητής και κυρίως αστικά), αλλά σιγά-σιγά οι φθορές αυξάνονται κατακόρυφα και σε κάποια φάση θα έρθει η στιγμή που θα πληρώσεις περισσότερα από αυτά που έχεις κερδίσει από τη μείωση του κόστους… (χάνεις και την αξιοπιστία του δικτύου) Μην κοιτάς τις άλλες δύο κοίτα τα στατιστικά της voda μέχρι και 2006 Συμφωνώ αλλά ήταν μέρος της λάθος στρατηγικής(λάθος προτεραιότητες) για μείωση του κόστους, πάλι καλά που δεν έφτασαν να κατεβάζουν κεραίες με μικρή κίνηση για εξοικονόμηση... Ποτέ δεν είναι αργά αλλά τώρα είναι πολύ πιο δύσκολα και με ακόμα μεγαλύτερο κόστος (http://www.capital.gr/news.asp?Details=529688) και χωρίς την βοήθεια και υποστήριξη και σε αυτό το θέμα τον τοπικών συνεργατών στις «μικρές ελληνικές κοινωνίες». Τέλος πάντων ας κρατήσει πρώτα τις τρέχουσες κεραίες και μπορεί να προλάβει το τρένο… Μακάρι.. να ξεβρομίσει λίγο ο sofo-clean-ουστ :superman:(είναι μια πάρα πολύ δύσκολη δουλειά δεν ξέρω άμα αντέξει, αλλά κάτι θα ξέρει η μαμά-VODA)…
  15. http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=211168
×
×
  • Create New...