Jump to content

kazant

Members
  • Δημοσιεύσεις

    10
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About kazant

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 26

kazant's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Παράγγειλα την Παρασκευή απο banggood το χρυσό και με ένα κουπόνι που είχε λόγω της μέρας έβγαινε πάλι 172 ΕΥΡΩ (μόνο για το χρυσό)... Σήμερα που είδα ότι ξαναγύρισαν στην ίδια τιμή σε flash sale και το γκρι ήταν πλέον στα 5 δολλάρια παραπάνω είπα μήπως το αλλάξω πληρώνοντας τη διαφορά μιας και δεν το είχαν στείλει ακόμα (είχαν σε back order μέχρι σήμερα τη παραγγελια μου) Οπότε μίλησα (αρκετή ώρα με το αρκετά εξυπηρετικό support μέσω chat) και μου είπα ότι μπορούν να το κάνουν αλλά δεν έχουν στοκ καθόλου γκρι ...Σήμερα όμως τους ήρθαν σε στοκ όλα τα gold και εαν δεν το άλλαζα θα μπορούσαν να το κάνουν ship άμεσα ... Ενώ για το γκρι ούτε ξέρουν να μου πουν εάν θα το έχουν σε 5, 10 ή 15+ μέρες (και στη σελίδα δεν τα δείχνουν σε στοκ). Δεν ξέρω εάν μου το παν για να διώξουν τα gold αλλά τελικά είπα να το κρατήσω όπως το χα παραγγείλει αρχικά (καθαρά αισθητικό είναι το θέμα και μείζονος σημασίας) και όντως μέσα σε μία μόλις ώρα απο τη συνομιλία μου ρθε μνμ ότι έγινε shipped με trach number κλπ. Οπότε να ξέρετε ότι όντως έχουν σε στοκ το gold αυτή τη στιγμή και δείχνει ότι το στέλνουν και άμεσα. Η τιμή νομίζω η καλύτερη που έχει παίξει εβερ νομίζω γιατί το παρακολουθούσα (το 64άρι με τον πιο δυνατό επεξεργαστή) πάνω απο μήνα
  2. +31! ..και το ύφος του και τα επιχειρήματα του παραπέμπουν σε πιτσιρικά που μιλάει στη διάλειμμα ...και μας λέει και βλάκες από πάνω. Μια χαρά αντέδρασε ο Pontios. Προσέξτε λίγο λοιπόν, όποιος ενδιαφέρεται. Αρκετά αυτοκίνητα στη Γερμανία έχουν προβλήματα σκουριάς και αρκετά έχουν και κακή συντήρηση λόγω της κακής συνήθειας ορισμένων Γερμανών (και μή Γερμανών) επειδή τα αλλάζουν γρήγορα, πολλές φορές να αποφεύγουν τα service. Τα χειρότερα δε από αυτά τα ξεφορτώνονται στο εξωτερικό... και η Ελλάδα δεν είναι εξαίρεση στις προτιμήσεις τους καθώς υπάρχουν πολλοί Τούρκοι και Έλληνες μαντράδες που κάνουν απευθείας μπίζνες με εδώ... Εμπιστευθείτε ΜΟΝΟ απόλυτα γνωστό σας έμπορο... ειδάλως καλύτερα κάντε μόνοι σας τη δουλειά εάν είστε αποφασισμένοι και σοβαροί (αρκεί να έχετε κάποιες λίγες γνώσεις ή να διαβάσετε ΚΑΛΑ στο internet τι ακριβώς πρέπει να κοιτάξετε κατά την αγορά). Οι αντιπροσωπείες έχουν 99% καλύτερα κομμάτια αλλά είναι και ακριβοτέρες. Εάν μπορείτε ωστόσο αγοράστε από εκεί. Αποφύγετε τους Τούρκους, τους Έλληνες και τους Σέρβους.... Συνήθως κυκλοφορούν τη σαπίλα και δε λογαριάζουν πατρίδες... Πολλοί ενδιαφερόμενοι που ρωτάνε διάφορα εδώ μέσα δεν είναι σοβαρά υποψήφιοι αγοραστές ...Απλά πιστεύουν πως είναι απλό να πουλήσουν εδώ το ibiza 3 γενιάς που έχουν και να πάνε στη Γερμανία για να φέρουν εδώ μια Πόρσε με 3000 EUR (...με γερμανικές μάλιστε πινακίδες στην ιδανική περίπτωση). Αυτό δυστυχώς ξεχάστε το... Ούτε τη πόρσε θα βρούνε, ούτε εδώ φέρνεις ότι σου καπνίσει...
  3. Λοιπόν εάν διαβάζει κανείς καλός εκτελωνιστής εδώ ας μου στείλει pm για να αναλάβει τον εκτελωνισμό ενός ford του 2001 από Γερμανία? Δύο γνωστούς που έχω μάλλον δεν είναι και πολύ σχετικοί τελικα και αντί να μου απαντήσουν με σαφήνεια τελικά πήγαν να με μπερδέψουν περισσότερο. Στη δε υπηρεσία αξιών (και επειδή το αμάξι δεν ήρθε ποτέ από την αντιπροσωπεία επίσημα εδώ) μάλλον το κοστολογούν οτι τους κάτσει βάσει "διαίσθησης" αλλά και γερμανικών περιοδικών όπως μου είπαν για τα οποία προσωπικά έχω αφιβολίες και για την εγκυρότητα τους αλλά κυρίως για την σωστή ανάγνωση τους εάν πράγματι ποτέ ελέχθηκαν.... Έχει κανείς τις NADA τιμές για FORD του 2001 ώστε να τις καταθέσουμε και να πάμε βάσει αυτών....? Στην αμερικη το αμάξι είχε όπως βρίσκω στο internet 16000$ ΛΙΑΝΙΚΗ ...τίποτα ιδιαίτερο δηλαδή και άρα μείον τα taxes που είχαν μπει στη λιανική και μείον το 46% για τα 6-7 χρόνια η τιμή θα έπρεπε να ήταν αρκετά χαμηλή ...4000 με 5500 πάνω στα οποία θα εκτελωνίσω ....εδώ όμως οι της υπηρεσίας αξιών σε ανεπίσημη απάντηση και μετά από ΠΟΛΥ μουρμούρα μου για να μου δώσουν κάτι μου ανέφεραν για 22000-24000€ λιανική στην Γερμανία το 2001 και ψιλοέφριξα (το αποκλείω κιόλας να ναι έτσι ....τόσο μεγάλη διαφορά ....μάλλον στη τύχη βαράνε) !!!! Επίσης γνωρίζει να μου απαντήσει υπεύθυνα σε ποια οδηγία ανήκει. Και εδω φοβάμαι πως μάλλον στη τύχη βαράνε και οι εκτελωνιστές ...Πες μας το κουτάκι δεξία και εάν ο αριθμός είναι πάνω από τόσο ή κάτω από τόσο ...Όμως τι γίνεται όταν η άδεια δεν γράφει EURO3 ή EURO2 αλλά D4 .....κανείς δε βρέθηκε να μου απαντήσει ....Από γερμανικά forums βρίσκω ότι το D4 είναι η τελευταία Γερμανική οδηγία περί αντιρρυπαντικών κινητήρων (το αμάξι μάλιστα νομίζω πως πληρώνει στη Γερμανία πολύ λιγότερα τέλη κυκλοφορίας για τα κυβικά του ακριβώς λόγου του D4) και άρα το βρίσκω λίγο εώς πολύ παράξενο να είναι EURO-2 όπως μου είπε ότι μάλλον είναι ο ένας εκτελωνιστής.... (μιλάμε για αυτοκίνητο πρώτη κυκλοφορία 5.4.2001 -- Κατασκευή 2000) Υπάρχει λοιπόν κανένας εκτελωνιστής που να ξέρει πράγματι τη δουλειά του, να ξέρει τις αντιστοιχίες των γερμανικών D4 με τις ευρωπαϊκές οδηγίες (η να ξέρει πως να βρεί την οδηγία στην οποία ανήκει το αυτοκίνητο) και να ξέρει και πως να βρει την εργοστασιακή τιμή του αυτοκινήτου από το NADA και να μπορεί να μου απαντήσει υπέυθυνα και όχι στα κουτουρού????
  4. Ρε φιλάρα είσαι απίστευτος... Δεν συνηθίζω να γίνομαι κακός αλλά εσύ τελικά είσαι επικίνδυνος για τους υπόλοιπους. Δε φτάνει που αραδιάζεις ότι ανακρίβεια σου κατέβει στο κεφάλι προσπαθείς να ειρωνευτείς κιόλας 2-3 εδω μέσα που προφανώς γνωρίζουν καλύτερα και προσπαθησαν να σε διορθώσουν με ευγένικό τρόπο. Ημιμάθεια (επιεικώς) και εξυπνακισμοί σε όλο τους το μεγαλείο ....Να σαι καλά.....Κουβέντα ταμάμ όμως δεν θα κάνουμε ... Anyway ...για τους υπόλοιπους το τηλέφωνο έχει αναφερθεί άπειρες φορές εδώ και υπάρχει και στο πινακάκι που παρέθεσε ο μυστικιστής και Α) φυσικά υπάρχει κάποιος να σας απαντήσει (ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ) τις εργάσιμες (κατά δημοσίους υπαλλήλους φυσικά ;) ) ώρες ....έστω και βαριεστημένα πολλές φορές Β) Εάν ξέρετε την ακριβή χρονολογία του μοντέλου που σας ενδιαφέρει και σας έχει σταλεί με κάποιο τρόπο φωτοτυπία της άδειας (εάν ενδιαφέρεστε σοβαρά για κάποιο αυτοκίνητο και ο πωλητής είναι εξίσου σοβαρός μπορείτε να τη ζητήσετε) όπου αναγράφετε η οδηγία στην οποία υπάγεται το αυτοκίνητο μπορείτε να προσδιορίσετε με σχετική ακρίβεια την "εργοστασιακή" αξία....Ωστόσο να έχετε υπόψιν σας πως αφορά αυτοκίνητο με το ίδιο ακριβώς εξοπλισμό με τον οποίο εισαγόταν στην Ελλάδα εκείνη την εποχή ...Εάν το δικό σας έχει ιδιαίτερα extras (δερμάτινα που δεν υπήρχαν στο ελληνικό, xenon κλπ) θα υπολογιστούν και αυτά ως έξτρα ..Πάντως ότι μπορείτε να βγάλετε από το αυτοκίνητο (navigators κλπ) θα το βγάλετε (θα σας τα πει και ο εκτελωνιστής συνήθως) ....Οι αξίες ΔΕΝ είναι απόρρητες για το κοινό (δεν μπορείτε ωστόσο δυστυχώς να τις βρείτε κάπου συγκεντρωμένες) και ΔΕΝ μεταβάλλονται (*αυτό ήταν από τα πλέον κουφά που έχω ακούσει ...-- να βάλει αύξηση η εταιρεία εκ των υστέρων μετά από καμίά δεκαετία :) :) :) ) Όσοι ενδιαφέρονται ΣΟΒΑΡΑ λοιπόν μπορούν να βρουν τις άκρες και μπορούν να ρωτήσουν επίσης ΣΟΒΑΡΑ και κάποιον εκτελωνιστή που κάνει ΑΥΤΗ τη δουλειά... Ωστόσο εάν το σκεπτικό σας είναι βρήκα μια πορσε του 88 με 2000-3000 και είναι Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ να αλλάξω το ίμπιζα μου κλπ συνήθως δεν έχει νόημα
  5. Αγαπητέ Νίκο είσαι 14 χρόνια εκτελωνιστής και έδωσες αυτή την απάντηση?¨ Σου έιπε κάποιος ότι θα αγοράσει ένα BMW που βρήκε εκεί με 6000 EUR ....και εσύ του έβγαλες έτσι απλά το φόρο 1276? anyway.... Προσέξτε guys να γνωρίζετε τι κάνετε όταν φέρνετε αμάξι από έξω.... ΠΑΝΤΑ και ΠΡΙΝ από όλα τηλέφωνο ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΞΙΩΝ για να μάθετε την ΑΚΡΙΒΗ εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου της χρονολογίας που σας ενδιαφέρει ....Επίσης όταν πρόκειται για κρίσιμες ημερομηνίες 2000-2001 θα πρέπει να πιστοποίήσετε και σε ποια οδηγία υπάγεται το αυτοκίνητο (δεν είναι σιγουρα όλα με τη νέα οδηγία) ....Αυτό το τσεκάρετε από την γερμανικη άδεια του αυτοκινήτου.... Μην βασιστείτε απλά σε ότι πιθανόν διαβάσετε σε ένα forum
  6. για τη bmw σου φίλε ναι μπορεί να είναι το CIF 15000 και για το TT πιστεύω και αρκετά περισσότερο.... Πάνω εκεί να υπολογίζετε τις εκπτώσεις ....Το πόσο αγοράζετε το αυτοκίνητο εκεί συνήθως δε παίζει ρόλο (εκτος εάν το πάρετε σε μεγαλύτερη αξία από αυτή της τελικής CIF μείον την έκπτωση)
  7. ..δεν θέλω ούτε εγώ να έρθω σε αντιπαράθεση ...απλά σου είπα πως φάνηκε το ποστ σου ...ίσως να ήταν μόνο σε εμένα .....τεσπα Για το 2ο ...εννοώ ότι ο μέσος αγοραστής που θα απευθυνθεί σε έναν έμπορο (που θα τον καθοδηγήσει/αναλάβει όλες τις διαδικασίες) θα χρειαστεί το πολύ μια ημέρα για να πάρει το αμάξι του και να φύγει απο τη χώρα από τη στιγμή που θα αποφασίσει την αγορά ανάλογα φυσικά και με την ώρα που θα "κλείσει" τη συμφωνία.... Σε παρακαλώ όμως διευκρίνησε και εσύ αυτό που ανάφερες για το 15% έκπτωση για καθε χρόνο παλαιοτητος καθώς και για το 1.6.2001 ..... Υπάρχει κάποια νέα οδηγία....? p.s. επίσης με την ευκαιρία να συμβουλέψω και εγώ ...Αποφύγετε σα το διάολο αγορές από Τούρκους και Έλληνες...
  8. Γειά σου Κώστα και από εμένα, :) Έχω και εγώ απορίες για το τρόπο υπολογισμού που αναφέρεις ... Έχω αρκετά διαφορετικές αναφορές .... Από την άλλη προσυπογράφω αρκετές από τις πληροφορίες που αναφέρεις ειδικά σχετικά με τη διαδικασία στη Γερμανία με τη μόνη παρατήρηση μου ότι δεν είναι τόσο δύσκολα όσο πιθανόν να εμφανίζονται από το ποστ σου ...(κόκκινες πινακίδες παίρνεις σε 24 ώρες) Επίσης έχω την αίσθηση ότι έχεις στην άκρη του μυαλού σου πως θα βγάλεις και κανέναν πελάτη από εδώ (στην βάθος αυτό προτείνεις ..να απευθυνθεί κάποιος σε κάποιον σαν εσένα) ...κάτι που δεν είναι απαραίτητα κακό αλλά προσωπικά θα προτιμούσα να το έλεγες ξεκάθαρα....
  9. Το θέμα είναι ότι λογικά λειτουργούμε ακόμα βάσει της EURO-3, (αυτοκίνητητα 2000 + μετά) .... Γνωριζει κανείς εάν έχει ακουστεί εάν ενδέχεται να αλλάξει σύντομα αυτο? (το οποίο θα έχει και δραματικές επιπτώσεις στα αυτοκόνητα 2000-2004)
  10. Η EURO-3 δέν ειναι η 98/69/CE (στην ουσία αυτοκίνητα μετά το 2000/2001) ? και η EURO-4 ή 2001/100/CE (συνήθως αυτοκίνητα μετά το 2004/2005) ? Νομίζω ότι ακόμα λειτουργούμε με την EURO-3 ως αυτήν με τα μικρότερα ποσοστά (καθώς φυσικά και τις μεταγενέστερες) για τον υπολογισμό του φόρου..... ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΥΤΟ?
×
×
  • Create New...