Μόλις μίλησα με το τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης της ΜΙΟ στην Ελλάδα. Είπαν ότι το πρόβλημα αυτό (Θυμίζω: Χάνεται η σύνδεση του ΜΙΟ P550 με το PC μέσω του Active Sync μετά από κάποιο διάστημα που είσαι συνδεδεμένος) είναι γνωστό και λύνεται ως εξής:
1. Hard Reset (με τον γνωστό τρόπο, δηλ. κρατώντας πατημένο πάνω το Joystick και ανοίγοντας το PDA από το ON στην βάση του). Αν δεν πιάσει και αυτό τότε:
2. Με "ταξιδάκι" (όπως είπαν κατά λέξη) του μηχανήματος στα κεντρικά στο Βέλγιο για επισκευή μέσω του εδώ αντιπροσώπου.