Κύριοι,
Η πρόσφατη εμπειρία μου από την εταιρία σας, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την μέχρι πρότινος εικόνα και εξυπηρέτηση που είχα από εσάς.
Είμαι κάτοχος 3 συνδέσεων (όσα και τα μέλη της οικογένειάς μου) που αποτελούν οικογενειακό πακέτο.
Επιδότηση συσκευής έχω από το 6977******, 70 ευρώ .
Την προηγούμενη εβδομάδα χάλασε η συσκευή που είχε η σύζυγός μου.
Πήγαμε σε κατάστημα Πλαίσιο να πάρουμε το ΝOKIA 6600 FOLD PURPLE.
Στο μεταξύ ενημερώθηκα ότι θα μπορούσα να ζητήσω μέσω του 1212 υψηλότερη επιδότηση, πράγμα το οποίο έκανα. Εγκρίθηκε επιδότηση 30 ευρώ επιπλέον. Εκ των υστέρων έμαθα ότι αυτήν θα μπορούσα να την χρησιμοποιήσω μόνο σε κατάστημα cosmote. Πήγα λοιπόν σε κατάστημα cosmote να πάρω την παραπάνω συσκευή. Με ενημέρωσαν ότι σε όλο το δίκτυο των καταστημάτων cosmote δεν είναι διαθέσιμη.
Τους είπα λοιπόν ότι εγώ θέλω την συγκεκριμένη συσκευή και γι αυτό θα πάω στο πλαίσιο, έστω με μικρότερη επιδότηση.
Σημειώνω ότι ήδη η σύζυγος είναι χωρίς συσκευή 4 ημέρες.
Ενημερώνομαι ότι δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω την αρχική επιδότηση γιατί θα πρέπει και αυτό να περάσει πάλι διαδικασία έγκρισης. Παρακαλώ λοιπόν την υπάλληλο στο 1212, να μην περιμένω άλλες τόσες ημέρες για να χρησιμοποιήσω ένα δικαίωμα που έτσι και αλλιώς το είχα από πρίν.
Σήμερα Τρίτη 14/4, έχω παρακαλέσει αρκετές φορές στο 1212, η σύζυγος μου δεν έχει για πάνω από 1 εβδομάδα πλέον τηλέφωνο και εγώ έχω μείνει να περιμένω την αδικαιολόγητη γραφειοκρατία σας, να επανεγκρίνεται την ακύρωση μιας έγκρισης. Εβδομάδα των Παθών.
Λυπάμαι πολύ για την συμπεριφορά που μου επιφυλάξατε.
Θεσσαλονίκη 14-4-2009