Jump to content

fzp

Members
  • Δημοσιεύσεις

    5
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About fzp

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 10

fzp's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Στόν τύπο λάμπας Η4 η μεσαία σκάλα και η μεγάλη είναι στην ίδια λάμπα. Η αλλαγή γίνεται μέ ενα σύστημα ηλεκτρομαγνητικό όπου μετακινει εμπρός και πίσω την λάμπα σε σχέση με τον καθρέπτη του φαναριόυ και έτσι δημιουργεί την αλλαγή από μικρά σε μεγάλα. Σέ αυτή την περίπτωση το σινιάλο είναι ΑΜΕΣΟ. Μερικοί τύποι Η4 έχουν ΧΕΝΟΝ γιά την μεσαία και αλογόνου για την μικρή. Τι γίνεται όμωq όταν καεί η αλογόνου η οποία έχει πολύ λιγότερη διάρκεια ζωής ; Tώρα όταν τα μεσαία φώτα και τα μεγάλα έιναι σε διαφορετικές λάμπες (Η1 Η3 Η7 Η8 Η11 9004 9005 9006 9007 τύποι λάμπας )και θελήσουμε να κάνουμε σινιάλο, τα μεγάλα μας φώτα αν έιναι ΧΕΝΟΝ θα καθηστερίσουν να ανταποκριθούν. Σχετικά με το 2ο θέμα ίσως δεν έγινα κατανοητός. ο Φωτισμός είναι τόσο καλός πού θα τολμούσα να πω πως τα μεγάλα μου φώτα ( αλογόνου ) είναι άχρηστα. Υπερκαλύπτωμαι απο τα μεσαία. Πάντως καλό είναι η τοποθέτηση να γίνεται απο ηλεκτρολόγο για να ρίχνει και καμιά ματια στην ρύθμηση
  2. Προσοχή !!!! τα ΧΕΝΟΝ τοποθετούνται ΜΟΝΟ στην μεσαία σκάλα για δύο λόγους. 1)Απαγορέυεται από την ΕΕ τα μεγάλα φώτα να είναι ΧΕΝΟΝ ( βλέπε τα αυτοκίνητα που έχουν εργοστασιακά ΧΕΝΟΝ και η μεγάλη σκάλα είναι αλογόνου)...και 2) όπως πολύ σωστά είπε ο halfprice2 τα ΧΕΝΟΝ έχουν τέτοια διάχυση πού επισκιάζουν τα μεγάλα φώτα του αυτοκινήτου. Από τότε πού τα έβαλα δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει τα μεγάλα φώτα.
  3. Ισως σας έχω κουράσει με την πολυ-γραφία μου όμως θέλω να επισημάνω ένα τελευταίο.Σε πολά καινούρια αυτοκίνητα μέ το που ανάβουν οι ενδείξεις στο ταμπλό γίνεται αυτομάτος και έλεγχος για τα φώτα. Επειδή οι λάμπες ΧΕΝΟΝ δέν έχουν νήμα (γι΄αυτό και έχουν 3000-5000 ώρες ζωής έναντι 300 ωρών που έχουν οι αλογόνου) ο εγκέφαλος τις ¨βλέπει¨ σαν καμένες. Ενας ηλεκτρολόγος που γνωρίζει καλά την δουλειά του και έχει διαγνωστικά μηχανήματα κάνει μια ενημέρωση στον εγκέφαλο και καταργεί αυτή την διαδικασία πολύ απλά και ΧΩΡΙΣ παρενέργειες.
  4. Φίλε MarkTheo... Να επιλέξεις ΜΟΝΟ τα 6000Κ γιατί ειναι τα πιό λευκά στον χρωματισμό και κατά συνέπεια τα πιοαποδωτικά καί τα πιό ξεκούραστα στην οδήγηση. Οι λάμπες ΧΕΝΟΝ είναι 35 watt έναντι των λαμπτήρων αλογόνου (εργοστασιακές) που είναι 55 watt. H απόδωσή τους ειναι κατι το καταπλικτικό. Πως οδηγούσαμε τοσα χρόνια;;;;;;;;
  5. Κύριοι.... το θέμα XENON είναι κάτι πολύ μεγάλο. Η αρχή λειτουργείας του βασίζεται στον σπινθιρισμό (arc) των ηλεκτροδίων και στην αποφόρτιση (ΗΙDischarge ) του αερίου που βρίσκεται εντός της λάμπας σε μέγεθος φακής. Η θερμοκρασία η ορθότερα χρωματισμός του φωτός (temperature color) είναι σε βαθμούς Kelvin. Οι λάμπες με 6000Κ είναι οι πιο λευκές σε απόδοση. Όσο η τιμή ανεβαίνει 8000Κ 10000Κ 12000Κ το χρώμα γίνεται και πιο μπλε. Όσο η τιμή κατεβαίνει 5000Κ 4000Κ το φως κιτρινίζει. Προσεχουμε:1) ο πολλαπλασιαστής (ballast) όπου μετατρέπονται τα 12V σε 23000volt!!! ναι σωστά διαβάσατε είκοσι τρεις χιλιάδες volt να είναι μεταλλικός και να έχει καλή στεγανότητα στις πρίζες με o-ring σιλικόνης τριών ραβδώσεων 2) τα καλώδια να είναι σιλικόνης για καλύτερη αντοχή στις υψηλές θερμοκρασίες όπου υπάρχουν στον χώρο του κινητήρα. Προσοχή η κατασκευή να σας ¨γεμίζει¨ το μάτι. Καλό θα είναι να δείτε 2-3 διαφορετικές κατασκευές και με γνώμονα την τιμή και την εγγύηση να αποφασίσετε πιο θα αγοράσετε. ΟΛΑ είναι Κινέζικης κατασκευής αλλά υπάρχει διαφορά στην ποιότητα .Η αγορά από ένα αξιόπιστο κατάστημα που δεν θα έχει υπερτιμήσει το προϊόν δίνει στον αγοραστή την σιγουριά για την ισχύ της εγγύησης και της ποιότητας του προϊόντος. Για το αν αξίζει ή όχι η απάντηση είναι κατηγορηματικά ΝΑΙ. Δουλεύουν στο αυτοκίνητο μου από τον Δεκέμβρη του 2006 με πολλές ώρες λειτουργίας και χωρίς προβλήματα
×
×
  • Create New...