Jump to content

aian

Members
  • Δημοσιεύσεις

    13
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About aian

  • Ημ. Γέννησης 26/08/1974

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

aian's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Ναι, αλλά αν διαβάσεις λίγο πιο πίσω το ξαναρώτησα και δεν πήρα καμμία απάντηση... ;) Ευχαριστώ πάντως για την πρόταση!
  2. Γεια χαρά σε όλους Έχει πάρει κανείς σας κάτι από τα παρακάτω; Θήκη 1 Θήκη 2 Ζελατίνα 1 Ζελατίνα 2 Ή κάτι αντίστοιχο που να έχετε να μου προτείνετε;
  3. Το Mio P560 διαβάζει κάρτα μνήμης SD 4GB CLASS 6?
  4. Το Mio P560 διαβάζει κάρτα μνήμης SD 4GB CLASS 6?
  5. Γεια χαρά σε όλους Έχει πάρει κανείς σας κάτι από τα παρακάτω; Θήκη 1 Θήκη 2 Ζελατίνα 1 Ζελατίνα 2 Ή κάτι αντίστοιχο που να έχετε να μου προτείνετε;
  6. Γνωρίζει κανένας σας από που μπορώ να πάρω το 360 στην έκδοση με το 1GB μνήμης με δόσεις πιστωτικής κάρτας;
  7. Δυστυχώς τα προβλήματα συνέχισαν. Ο πίσω τροχός φαίνεται να είναι απελπιστικά κοντά με τα τακάκια, το δε δισκόφρενο έχει ήδη δημιουργήσει χαρακιά εσωτερικά (το μηχανάκι έχει κάνει 210 χλμ...) :sorry: Η πίσω ρόδα όταν το μηχανάκι είναι σβηστό και με νεκρά, κάνει εμφανή θόρυβο από το τρίψιμο του δισκόφρενου με τα τακάκια. Μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό αυτό και ότι θα στρώσει, αλλά σε ίδιο ακριβώς μηχανάκι που πούλησε ο καταστηματάρχης σε κοντινό συγγενή του δεν υπάρχει κανένας τέτοιος θόρυβος Λοιπόν, μετά από όλες αυτές τις ταλαιπωρίες, το επέστρεψα και ησύχασα. Θα το σκεφτώ πάρα πολύ αν θα ξαναπάρω ποτέ modenas. Μάλλον θα στραφώ στο Innova, μπας και "βρω την υγειά μου". Να ρωτήσω και τη γνώμη σας για κάτι άλλο. Το κατάστημα δεν δέχτηκε να κάνει επιστροφή στο μηχανάκι και επειδή πλέον είμαι έξαλλος με την κατάσταση του το πουλάω. Πόσο νομίζετε ότι είναι λογικό να το πάρει πίσω, αν κρίνετε ότι το αγόρασα 2.000 ευρώ;
  8. Έλα ντε... Μήπως με δουλεύει; Και αν ναι, ποιό λες να' ναι το πρόβλημα τελικά;
  9. Λοιπόν, παιδιά, σήμερα τον πήρα τηλέφωνο (αφού με αγνόησε εντελώς για μία εβδομάδα) και μου είπε ότι αύριο θα είναι έτοιμο. Είπε επίσης ότι το πρόβλημα ήταν στην εξαέρωση των φρένων και ότι ο τοπικός (στην Κεφαλονιά) μάστορας δεν ήξερε τον σωστό τρόπο εξαέρωσης επειδή είναι καινούργιο μοντέλο. Για αντικατάσταση βέβαια ούτε λόγος... Πείτε μου τη γνώμη σας, μπορεί να ισχύει μπλοκάρισμα τροχού λόγω εξαέρωσης φρένων. Συγχωρήστε με αλλά δεν έχω καμμία απολύτως εμπειρία από μηχανολογία...
  10. Κατ' αρχάς σας ευχαριστώ για την ταχύτατη απάντηση Όταν λέω "μπλοκάρανε οι τροχοί" εννοώ ότι, παρόλο που το μηχανάκι δεν είχε μέσα ταχύτητα και δεν πατούσα ούτε το μπροστά ούτε το πίσω φρένο, όσο και αν προσπαθούσα να το τσουλήσω μπροστά ή πίσω δεν μετακινιότανε. Αντιδρούσε σαν να ήταν πατημένα και τα δύο φρένα όσο δυνατότερα γινόταν. Μάλιστα το έβαλα στο διπλό stand και προσπάθησα να μετακινήσω τους τροχούς με τα χέρια αλλά αυτό ήταν αδύνατο. Όσο για το θέμα του φρένου, ο φίλος μου το δοκίμασε μετά την 1η επισκευή και απλά διαπίστωσε ότι το φρένο δεν ακινητοποιούσε τον μπροστινό τροχό, έστω και αν έσφιγγες με μεγάλη δύναμη τη μανέτα.
  11. Γεια χαρά σε όλους! Αγόρασα λοιπόν πριν από 2 εβδομάδες ένα καινούργιο Modenas Kristar 125cc, το έστρωνα ευλαβικά όπως ανέφεραν οι οδηγίες του πωλητή και του manual, και ενώ είχε διανύσει μόλις 103 (!) χιλιόμετρα, σε μία ελαφριάς κλίσης ανηφόρα, αρχίζει να κόβει ταχύτητα, να ζορίζεται δυσανάλογα πολύ (την ίδια ανηφόρα την ανεβαίνω κάθε μέρα και δεν είχα ποτέ πρόβλημα) και να επιβραδύνει, μέχρι που σταμάτησε να τσουλάει. Κατεβαίνω από το μηχανάκι και, αφού του βγάζω την ταχύτητα, το τσουλάω στο πρώτο στενό που βρίσκω, το οποίο ήταν εντελώς ίσιο (ούτε ανηφόρα, ούτε κατηφόρα). Μετά από 5-10 μέτρα τσουλήματος, οι τροχοί μπλόκαραν εντελώς (όχι απότομα, σταδιακά) με αποτέλεσμα το μηχανάκι να μην πηγαίνει πλέον ούτε μπρος ούτε πίσω!!! Ήταν Σάββατο απόγευμα και το μαγαζί ήταν κλειστό, οπότε την Δευτέρα το πρωί πήγα σε αυτόν που μου το πούλησε (με τα πόδια) και του ζήτησα να μου το αλλάξει. Ο τύπος αρνήθηκε οποιαδήποτε περίπτωση αλλαγής και μου είπε ότι το μηχανάκι ήταν σε εγγύηση και θα αναλάμβανε αυτός να το μεταφέρει στο συνεργείο και να το επισκευάσει. Την επόμενη μέρα το μεσημέρι μού το έφερε στη δουλειά λέγοντας ότι όλα ήταν καλά και ότι το πρόβλημα ήταν τα δισκόφρενα που δεν ήταν ρυθμισμένα σωστά. Επειδή δεν έχω μεγάλη εμπειρία από μηχανάκια / μηχανές, δεν ρώτησα περισσότερες λεπτομέρειες και το παρέλαβα. Το ίδιο απόγευμα, ένας φίλος που ξέρει πολλά παραπάνω από εμένα το καβάλησε και μου είπε ότι κατά την άποψή του το μπροστινό φρένο είναι πολύ χαλαρό. Η αλήθεια είναι ότι είχα παλιότερα 2 Modenas Kriss II, (το πρώτο το έδωσα τελικά στον αδερφό μου, πήρα το δεύτερο και μετά το πούλησα στο μαγαζί για να πάρω το Kristar). Σε κανένα από τα δύο Kriss II δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα με το μπροστινό φρένο (ή με ότιδήποτε άλλο). Ξαναπήγα λοιπόν το Kristar στο κατάστημα, του το άφησα και του εξήγησα το πρόβλημα. Μου είπε ότι θα το φτιάξει και θα μου το ξαναφέρει. Μία μέρα μετά, του τηλεφώνησα και τον ρώτησα για την εξέλιξη του θέματος. Μου είπε ότι δεν έχει λυθεί το θέμα ακόμα και το ψάχνει. Επίσης μου είπε ότι επικοινώνησε με τον τεχνικό διευθυντή της Modenas για να επιλυθεί το πρόβλημα του μπλοκαρίσματος των τροχών / δισκόφρενων και μου ζήτησε μία μέρα διορία για να λύσει το θέμα. Γράφω λοιπόν σ' αυτό το φόρουμ για να ακούσω τις απόψεις και τις προτάσεις σας ως πιο έμπειροι από εμένα. Θα ήθελα τη γνώμη σας για το τί μπορεί να φταίει, τί προτείνετε να κάνω από εδώ και πέρα και τί να προσέξω στην συνδιαλλαγή μου με τον πωλητή και τη Modenas. Σημειώστε ότι είμαι στην επαρχία (Κεφαλονιά) και ότι ακόμα δεν του έχω πληρώσει ολόκληρη τη διαφορά τιμής (Τιμή Kristar μείον τιμή Kriss II). Ευχαριστώ όλους σας εκ των προτέρων.
×
×
  • Create New...