Jump to content

Mavroleon

Members
  • Δημοσιεύσεις

    2
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Mavroleon

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 10

Mavroleon's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Zafevolution σε ευχαριστώ για τα σχόλιά σου. Δυστυχώς όταν έχεις εγγύηση Πλαισιο (όπως με πληροφορήσανε) πρέπει να το πάς στο service τους, επίσης η εγγύηση ισχύει για 1 έτος (αντί για 2 που ισχύει από τους SE vendors). Αυτά μου τα είπε η τηλεφωνήτρια του support, συνεπώς δεν μπορώ να είμαι σίγουρος ότι όντως είναι έτσι, με την έννοια ότι δεν το έχω δει κάπου γραμμένο. Σχετικά με αυτό που είπες με το firmware, μπορεί δηλ. κάποια συσκευή ξαφνικά και χωρίς άλλο λόγο να σταματήσει να λειτουργεί λογω ελαττωματικού firmware? Τι επιπτώσεις έχει αυτό? Είναι επισκευάσιμο? Π.χ. γνωρίζω ότι στους υπολογιστές αν χαλάσει το firmware (αν π.χ. διακοπεί η τροφοδοσία κατά την περίοδο ανανέωσης του firmware) η συσκευή αχρηστεύεται. Ισχύει το ίδιο και για τα κινητά? Έκανα μια αναζήτηση σε παλιότερα posts όμως δεν βρήκα κάποια απάντηση που να με καλύπτει.
  2. Νέα απο το μέτωπο: αγόρασα το w810i πριν 20 μέρες. Χτες, ενώ όλα ήταν μια χαρά, η οθόνη του άσπρισε. Το έκλεισα για να δω μήπως κάτι κόλλησε, άλλα δεν επανήλθε ποτέ. Ανοίγει κανονικά, εμφανίζεται το αρχικό logo αλλά το μενού πουθενά. Το πήγα στο Πλαίσιο (απ'όπου το είχα αγοράσει) και μου είπαν ότι θα το κοιτάξουν, να μην το περιμένω όμως νωρίτερα απο 15 εργάσιμες (!!!). Συμπεράσματα: -Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ καινούργιο τηλέφωνο να χαλάει έτσι, εφόσον ποτέ δεν έπεσε κάτω ή δεν έπεσαν υγρά πάνω του και γενικώς είχε τύχει αρίστης μεταχείρισης μέχρι την ημέρα που χάλασε. - Επίσης ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ είναι ο χρονος service απο πλευράς Πλαίσιο ή S.E. (δεν γνωρίζω πως γίνεται το service). Αυτή την στιγμή είμαι χωρίς κινητό και προβλέπεται να παραμείνω έτσι μέχρι την μεθεπόμενη εβδομάδα. Έχετε ανάλογη εμπειρία??
×
×
  • Create New...