AntonisKok
Members-
Δημοσιεύσεις
36 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About AntonisKok
- Ημ. Γέννησης Δεκέμβριος 29
AntonisKok's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Καλή χρονιά σε όλους Φίλοι μου θα σας πω μια ιστορία Εχώ ένα golf gt του 2006 με 19000 km και πριν από κανά μήνα μου εβγαλε το πρόβλημα του συγχρονιζε της 2ας, επίσης είχα πρόβλημα και με το δίχαλο (έτριζε ο συμπλέκτης μόλις ζεσταινόταν) το πηγαίνω στο συνεργείο για επισκευή και από εκεί αρχίζουν τα προβλήματα. Λύνουμε τα δύο αρχικά προβληματα αλλά δημιουργήθηκε ένα άλλο μετά την αλλαγή. Οταν επιλέγεις 5η ταχύτητα φέρνει ένα έντονο κραδασμό στον επιλογέα σε σημείο που καταλαβάινεις ότι δεν πάει κάτι καλά στο κιβώτιο. Το πηγαίνω ξανά στο συνεργείο και εκεί αποφάνθηκαν ότι θέλει αλλαγή το γρανάζι της 5ης. Το ξαναπαίρνω αλλά τίποτα ξανά τα ίδια. Το ξαναπηγαίνω και μου λένε θέλει ρύθμιση ο επιλογέας και ότι δεν είναι πρόβλημα. Το παίρνω ξανά αλλά τώρα άλλες φορές το κάνει και άλλες όχι. Τώρα μου είπαν να το κρατήσω καμία εβδομάδα και να το ξαναπάω να ανοίξουν την χελώνα και δουν τι συμβαίνει. Καμιά βοήθεια μήπως έχει συμβεί σε κανέναν και πως το έλυσε? Ευχαριστώ εκ των προτέρω για τη βοήθεια.
-
Σιγά μην το πάρω από Ελλάδα (αντιπροσωπεια). Γι' αυτό σας ρωτάω επειδή έχετε δοκιμάσει την «πηγή» να μου πείτε την διεύθυνση για να πάρω. Οσο για το πολυλειτουργικό γιατί δεν θα δουλευει με aftermarket. Αν βάλεις το ανταπτοράκι που σου δίνει η πηγή δεν θα δουλεύει?
-
Βρε παιδιά καλησπέρα καταρχήν Ψάχνουμε να βρούμε (γιατί είμαστε τρεις στην παρέα) 3 τιμόνια από GTI ξέρεις κανείς κάποια αξιόπιστη διεύθυνση στο ebay να παραγγείλουμε ή από την Ελλάδα? Αν θέλετε απαντήστε μου στο παρακάτω email Ευχαριστώ akokkalidis@yahoo.gr
-
Λοιπόν κύριοι έλειπα το σαββατοκύριακο και τώρα μόλις διάβασα τα μηνύματά σας και απαντώ δημόσια. Αγαπητέ Konv και Amelidi υπάρχουν τρία κιτ για golf v στα οποία δεν κάνεις τίποτα κρατάς τα εργοστασιακά ντουί με τις λάμπες όπως επίσης και το πλαστικό καπάκι. Το ένα κιτ αυτό που τοποθέτησα εγώ είναι της M-TEC made in japan όλα τα πιστοποιητικά και αν συμβεί το παραμικρό π.χ. καεί λάμπα σε ταξίδι βγάζεις την xenon με το ντουί και βάζεις το εργοστασιακό με την λάμπα συν το καπάκι που έχεις στο πορτ παγκάζ. Οσο για τον προφυλακτήρα στα golf GT και GTI πρέπει να τον βγάλεις όπου δεν είναι και καμμία δύσκολη διαδικασία σε 10 λεπτά τον έχεις πάρει στο χέρι. Υ.Γ. Δεν βγάζει καμία ένδειξη για καμένη λάμπα
-
Φίλε eliasg καλορίζικο και καλοτάξιδο το αυτοκίνητο σου. Το volvo C30 είναι καινούργιο στην αγορά και περιμένουμε να δούμε τι θα βγεί. Το golf από την άλλη είναι ένα αναγνωρισμένο αυτοκίνητο με υψηλή τιμή μεταπώλησης ενω αντίστοιχα το volvo δεν έχει δείξει τέτοια σημάδια (σε όλα τα μοντέλα) σ' αυτόν τον τομέα. Θα σου πω επίσης ότι επιπλέον είναι τετραθέσιο αποκλειστικά με μικρούς χώρους γενικότερα σε αντίθεση με το vw. Θα έλεγα ότι είναι μια πιο συμβατική λύση με ένα καλύτερο design αν και το θέμα της εμφάνισης είναι κάτι καθαρά υποκειμενικό. π.χ. dj aris: <<είναι άσχημο στο πίσω μέρος του, αν και, ομολογουμένως, πρωτότυπο>>. Τα γούστα του καθενός είναι διαφορετικά, αλλά το golf δεν το επιλέγει κανείς μόνο και μόνο για την ιπποδύναμη του έχει και άλλα χαρακτηριστικά που το καθιστούν μια από τις πρώτες επιλογές.
-
Το λάδι που φοράει το αυτοκίνητο είναι Castrol SLX III long life με οδηγία VW 504.00
-
Θα συμφωνησω κι εγώ ότι τα χρήματα για ένα golf gt δεν είναι πολλά γιατί αν το συγκρίνουμε με το C4 VTS που έχει 24.110 και που δεν έχει καμμία μεταπωλητική αξία μετά σε σχέση με ένα golf, πιστεύω ότι είναι μια τίμια αν μη τι άλλο αγορά, ειδικά δε αν αποδειχθεί και μας βγουν καλά τα μοτέρ. Οσo για τις χρεώσεις που αναφέρθηκαν κάποιοι φίλοι παραπάνω αξίζει να σας πω ότι στην karenta χρεώνουν 51 ευρώ συν ΦΠΑ την ώρα
-
Είναι τόσο καλά φτιαγμένα που είναι σαν να βάζεις μία λάμπα (βγάζεις το πλαστικό καπάκι εν συνεχεία αφαιρείς το ντουί με την παλαιά λάμπα και βάζεις το καινούργιο ντουί με την λάμπα κουμπώνεις το νέο πίσω καπάκι που έχει με έτοιμη τρύπα για τα καλώδια τοποθετείς και το Ballast και τέλος.
-
Κοιτα δεν εχω κατέβει απ' τα Γκράβαρα. Νομίζω ότι είμαι σαφής στο μηνυμα που αφησα όσο για την τιμή μπορείς να τηλεφωνήσεις να μάθεις όπως επίσης και για όποια άλλη απορία έχεις.
-
Τα πέρασα από εκεί που τα αγόρασα υπάρχουν τρία διαφορετικά κίτ ειδικά για golf v έχουν εγγύηση 2 έτη και περισσότερες πληροφορίες στο 210-4000185 Σιρδένης Φώτης (κατάστημα πώλησης-εγκατάστασης)
-
Κύριοι τοποθέτησα xenon σε golf gt χωρίς απολύτως καμμία μετατροπή. Σε ένα τεταρτο είχα φύγει ούτε τρύπες, ούτε συρματάκια για να πάρεις ρεύμα τίποτα. Μέχρι και το τελευταίο καπάκι έχουν προβλέψει. Και όταν θελήσεις να το πουλήσεις βάζεις το ντουί με την παλιά λάμπα το πίσω καπάκι και τέλος.
-
Την ακριβή τιμή ακόμη δεν την ξέρω αύριο θα μάθω αλλά θα βρίσκεται γύρω στα 400 ευρώ
-
Δυστυχώς στην Θεσσαλονίκη δεν ξέρω άλλα αν κατέβεις στην Αθήνα ποτέ ξέρω να σε στείλω σε ηλεκτρολόγο που έχει κιτ όπου δεν γίνεται κάμια απολύτως μετατροπή (ειδικό κίτ για golf V) σε 10 λεπτά έχεις φύγει. Εγω το είδα να μπαίνει σε golf v και πάω κι εγώ το Σάββατο να το βάλω. Επίσης ξέρω ότι το ίδιο σε ένα μήνα θα το δίνει και γνωστός εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος της VW
-
Τα μαμά xenon είναι στις 4.200k
-
Ωχ το ίδιο πρόβλημα είχα εγώ σε ένα golf IV του 98 και μου άλλαξαν κιβώτιο ταχυτήτων