ΜΙΑΜΙΣΗ ΩΡΑ ΑΝΑΜΟΝΗ ΣΤΟ 1313 ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΜΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΛΕΣΤΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ. ΚΑΛΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 12 ΩΡΕΣ, ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΠΑΛΛΗΛΕΣ ΚΛΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 45 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ. ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΛΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 24 ΩΡΕΣ ΞΑΝΑ, ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΝΟ 1 ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΜΕ 24 ΩΡΕΣ ΤΟ 24ΩΡΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΔΩΡΕΑΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΧΡΕΩΘΗΚΑ 3 ΚΛΗΣΕΙΣ, ΕΧΑΣΑ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΗΚΑ. ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΡΩΤΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ... Η COSMOTE ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟ ΛΥΝΕΙ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΑΝ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΕΚΠΑΙΡΕΩΝΟΥΝ? ΕΤΣΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ.