Jump to content

paniq

Members
  • Δημοσιεύσεις

    3
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About paniq

  • Ημ. Γέννησης 30/07/1975

paniq's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Ευχαριστώ πολύ κι εσένα και τους λοιπούς που μου απάντησαν. Το ξαναπήγα πίσω στο κατάστημα, το έστειλαν πίσω, πήρα στην εξυπηρέτηση πελατών και άφησα τα στοιχεία μου και αύριο θαμε πάρουν να μου πουν τί θα γίνει με το ρημάδι αυτό. Και ο τεχνικός του καταστήματος μου είπε ότι έχουν πολλά προβλήματα με το σέρβις. Δε με νοιάζει για τα 39 Ε αλλά έτσι για το γαμώτο.:mad:
  2. Σωστός.;) Τη διαδικασία ξέρω να την εφαρμ΄ζω. Άλλωστε μου το έκανε κα ο υπάλληλος του Γερμανού. Το θέμα είναι ότι είτε δε συνδέεται καθόλου, είτε συνδέεται για λίγο και αποσυνδέεται το handsfree i-tech. Θα πάρω τηλέφωνο στο service του Γερμανού αύριο και θα έχουμε show:mad: Αν τελικά δεν είναι πλήρως συμβατό με το κινητό μου θα απαιτήσω να μου το αλλάξει το κατάστημα, διότι εγώ ζήτησα bluetooth handsfree με τη συσκευή στο χέρι. Αυτό οφείλουν να ξέρουν τα θέματα συμβατότητας, όχι εγώ.
  3. Χαιρετίζω όλα τα μέλη του forum, ως νέο μέλος. Είμαι κι εγώ κάτοχος ενός W810i και έχω δύο ζητήματα που θα ήθελα τη βοήθειά/ γνώμη σας. 1. Αν κάνω την αναβάθμιση λογισμικού που περιγράφετε, θα χάσω κάτι από sms, αριθμούς τηλεφώνου, αρχεία στη μνήμη του κινητού, ήχους κλήσης κλπ; 2. Αγόρασα ένα bluetooth handsfree i-tech. Το πήρα από το Γερμανό ζητώντας ένα bluetooth για το κινητό μου (έχει σημασία αυτό). Αφού δούλεψε καλά 4-5 μέρες, μετά άρχισε να αποσυνδέεται μόνο του. Μετά άρχισε να μη μπορεί να επανασυνδεθεί το handsfree με το κινητό μου. Το πήγα στο κατάστημα, είδαν το πρόβλημα και το έστειλαν στο σέρβις. Με ειδοποίησαν σε 12 μέρες ότι ήταν έτοιμο, χωρίς να έχουν διαγνώσει βλάβη. Πάω, το παίρνω, προσπαθώ να το συνδέσω και δε γινόταν. Γυρίζω πίσω στο κατάστημα, προσπαθεί ο τεχνικός, το συνδέει και ώσπου να βγω έξω αποσυνδέθηκε πάλι. Μου λέει ότι μπορεί να θέλει αναβάθμιση το λογισμικό μου γιατί το τηλέφωνο είναι καινούριο και κάτι μπούρδες. Εναλλακτικά πρέπει να στείλουμε μαζί κινητό και handfree να τα τεστάρουν. Εγώ το δοκίμασα και σε W800 και σε Κ750 το handsfree δεν ανιχνεύεται. Και δεδομένου ότι δεν είναι για τα 40Ε που το πήρα, πιο πολύ κοστίζει η ταλαιπωρία μου, εγώ τί τους φταίω; Να μείνω πάλι 10+ μέρες χωρίς κινητό; Αυτή είναι η εξυπηρετηση των ελληνικών επώνυμων επιχειρήσεων. ΥΓ: Με το Γερμανό είχα παλαιότερα πάλι μια ιστορία που είχε καεί εντός εγγύησης ασύρματο τηλέφωνο και μου είπαν ότι έγινε από υπέρταση. Επειδή όμως το πήρα πατριωτικά μιας και αυτό δε μπορεί να αποδειχθεί, έφτασα να μιλήσω με τον Τεχνικό Διευθυντή του Ομίλου ο οποίος αφού κατάλαβε ότι δεν τα βγάζει πέρα μαζί μου, μου αντικατέστησε τη συσκευή.
×
×
  • Create New...