Konin
Members-
Δημοσιεύσεις
123 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Konin's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Τα 100 που λές ήταν κοντερίσια? Γιατι τότε μέτραγες 0-90 (περίπου) πραγματικά...
-
Το GT έχει καδένα, λογικά και στο ΤSI καδένα θα υπάρχει...
-
Γεια σας φίλοι, έχω καιρό να ποστάρω αν και διαβάζω το thread αρκετά συχνα... Εγώ με 16.000 χλμ "ζόρικα" δέν έχω καταφέρει να το ... σπάσω το GT ακόμη :p Η μόνη συντήρηση ήταν 200 gr λάδι στα 10.000 χλμ και αλλαγή στα 15.000... Πράγματι είναι νωρίς ακόμη για να τίθενται θέματα αξιοπιστίας ακόμη και αν εμφανίζονται σποραδικά προβλήματα στους TSI, αφού σε κάθε αλυσίδα παραγωγής κάποια προϊόντα βγαίνουν ελλατωματικά, ακόμη και με αυστηρούς ελέγχους ποιότητας... (edit..,να συμπληρώσω βέβαια ότι καθοριστικός είναι και ο αριθμός των TSI που κυκλοφορούν, οι συνθήκες χρήσης κλπ)
-
Είναι πράγματι περίεργη η κατάταξη... Αλλά για να είναι η ερευνα σωστή θα πρέπει να αναφέρονται οι ηλικιακές ομάδες (πόσοι είναι οι νέοι, οι ηλικιωμένοι κλπ) , η μόρφωση (δηλαδή αν μπορούν όλοι να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο ώστε να διατυπώσουν την εμπειρία τους), η χρήση που γινεται στο αυτοκίνητο (αν το τρέχεις, αν το το ζορίζεις αν το παραμελείς κλπ πόσα χλμ κάνεις τον χρόνο)
-
:eek: :eek: :eek: :eek: :hypno: :hypno: (...Εχουμε ξεφύγει τελείως....)
-
Όλα θέμα γούστου είναι φιλε jonny...Σε άλλους αρέσει η pop, σε άλλους το rock, αλλά υπάρχουν και οι σταθερές αξίες τα ....classics. Σε πολλoύς (και γω είμαι μέσα) τα πολύ μοντέρνα σχήματα (και στα αυτοκίνητα) γίνονται γρήγορα βαρετά και σε λίγο είναι παρωχημένα (όταν θα εμφανισθει η νεα μόδα). Το κλασσικό, αν έχει και ποιότητα, είναι πάντα πιό ανθεκτικό στο χρόνο... Γι αυτό μην "παθαίνεις"....έκανες καλή επιλογή :D
-
Εγώ με 14.900 (και όπου με παίρνει και με κόφτη) κανένα πρόβλημα. Στα 10.000 συμπλήρωσα 200 γρ λάδι όλο κι όλο... Η ιστορία με το ρελαντί που τρέμει μου έχει συμβεί δυό-τρείς φορές (κυρίως όταν ξεκινάει το αυτοκίνητο μετά από ολονύχτια διακοπή) και το έχω συνδιάσει οτι συμβαίνει όταν έχω βενζίνη από ΤΥΧΑΙΑ βενζινάδικα (πράγμα που σημαίνει :X ..ότι καταλαβαίνετε...ΒΕΝΖΙΝΗ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΟ ΕΓΓΥΗΜΕΝΟ ΠΡΑΤΗΡΙΟ :ninja: :ninja:) Ως προς το θέμα των λαδιών αν το μπουκάλι γράφει πίσω VW 504 00/507 00 τότε πληροί τις προδιαγραφές της VW
-
Να η έκδοση LineR σε λευκό.... http://img208.imageshack.us/img208/9185/volkswagengolfrline4gj0.th.jpg http://img86.imageshack.us/img86/9625/volkswagengolfrline5kt7.th.jpg
-
Πραγματικά αυτό το σύστημα με τον πομπό, είναι λειτουργικό μόνο σε περιοχές με λίγους ραδιοφωνικούς σταθμούς που υπάρχουν σχετικά καθαρές συχνότητες. Στην Αττική π.χ. είναι απίθανο να πιάνεις καθαρά συνέχεια (ούτε για 2-3 χλμ διαδρομή).
-
Για πληρέστερη ενημέρωση : ACCELERATION SLIP REGULATION (ASR) (ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ) Σύστημα που προλαμβάνει το "σπινάρισμα" των κινητήριων τροχών. Το σύστημα μετρά και συγκρίνει συνεχώς την ταχύτητα των τροχών που ανήκουν στην ίδια πλευρά του αυτοκίνητου (δηλ του εμπρός δεξιού με των πίσω δεξιό και αντίστοιχα των εμπρός αριστερό με των πίσω αριστερό). Το σύστημα επεμβαίνει όταν υπάρχει συγκεκριμένη διαφορά ταχύτητας μεταξύ των τροχών της ίδιας πλευράς. Αυτή η διαφορά ταχύτητας δηλώνει ολίσθηση των κινητήριων τροχών. Για να ελεγχθεί η ολίσθηση αυτή το σύστημα αρχικά μειώνει την ροπή του κινητήρα αλλάζοντας την προπορεία ανάφλεξης αν αυτό δεν είναι αρκετό το σύστημα κλείνει το γκάζι του κινητήρα μειώνοντας και άλλο την ροπή και αν και αυτό δεν είναι αρκετό το σύστημα επεμβαίνει τελικά φρενάροντας το τροχό που ολισθαίνει. ELECTRONIC STABILITY PROGRAM (ESP) (ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ) Είναι ακριβώς το ίδιο με το VDC, με την μόνη διαφορά της αλλαγής της ονομασίας του. VEHICLE DYNAMIC CONTROL (VDC) (ΔΥΝΑΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ) Το σύστημα αυτό συνεχώς ελέγχει για τυχόν απώλεια πρόσφυσης των τροχών κατά τoν διαμήκη και εγκάρσιο άξονα τους. Αυτός ο έλεγχος γίνεται κάτω από όλες της οδηγικές συνθήκες, από το φρενάρισμα μέχρι την επιτάχυνση ώστε να διασφαλίζεται η κατευθυντικότητα και ευστάθεια του οχήματος. Συνεργάζεται με το ABS και το ASR/MSR όπως επίσης χρησιμοποιεί και επεξεργάζεται σήματα από τον αισθητήρα γωνίας στροφής του τιμονιού και από αισθητήρες πλευρικών και εγκάρσιων επιταχύνσεων. Έτσι το σύστημα μπορεί να διορθώσει την υποστροφή (φρενάροντας τους τροχούς που βρίσκονται στο εσωτερικό της στροφής), την υπερστροφή (φρενάροντας τoν εξωτερικό εμπρός τροχό), εξασφαλίζει την ευστάθεια για την κίνηση του αυτοκινήτου κατά την διάρκεια ενός προσπεράσματος ή ενός ελιγμού συνδυάζοντας τις στρατηγικές που αναφέρθηκαν για την υπερ- υποστροφή. Η ίδια στρατηγική ακολουθείται και κατά την κίνηση του αυτοκινήτου επάνω σε διαφορετικές επιφάνειες. Επίσης ελέγχεται η πλευρική επιτάχυνση του οχήματος κατά την διάρκεια της επιτάχυνσης και επιβράδυνσης αποτρέποντας πλάγιες μετατοπίσεις κατά την διάρκεια των φάσεων αυτών. (από το site της Α.Romeo)
-
Ο κλιματισμός (απλός ή clima) στην ψύξη δουλεύει συνδεδεμένος με τον κινητήρα με ιμάντα (δεν έχει δικό του μοτέρ με ...βενζίνη) Το κουμπί ECON απλά αποσυμπλέκει τον συμπιεστή του κλιματισμού για να μην απορροφά ενέργεια από τον κινητήρα, αλλά τότε δεν έχεις ψύξη. Το ECON λοιπόν χρησιμεύει μόνο όταν δεν χρειάζεσαι ψύξη και έιναι απαραίτητο τον χειμώνα, γιατί αλλιώς λόγω του αυτοματισμού του clima ενίοτε θα λειτουργούσε και η ψύξη (έστω και ελάχιστα αλλά με αξιοσημείωτη κατανάλωση ενέργειας δηλ. καυσίμου)για να ρυθμίσει αμεσα την θερμοκρασία που έχει επιλεγεί από τον χρήστη.
-
Φίλε Άρη υγεία πάνω απ' όλα... Αλλά αυτούς τους @#&* θα έπρεπε να τους αποβάλλει η κοινωνία...και είναι πολύ εύκολο αρκεί να συμμετέχουν όλοι (ένα χαρτάκι με τον αριθμό του καραγκιόζη στο παρπρίζ σου από κάποιο διερχόμενο που είδε)
-
Υπάρχουν οι κρυφές ενδείξεις του climatronic που δείχνουν διάφορα (θερμοκρασια νερου, λαδιού, ταχύτητα -αληθή- αυτ/του, στροφές μηχανης και άλλα 70 περίπου που δεν ξέρω ακριβώς)
-
Το κάθε αυτοκίνητο έχει το δικό του σήμα. Στο καινούριο θα πληρώσεις για νέο σήμα (για όλο τον χρόνο 2007 ανεξάρτητα του μήνα που το αγόρασες). Το παλιό σήμα θα μείνει στο παλίο αυτοκίνητο, ακόμη και αν το πουλήσεις.
-
Σωστός...και όλα αυτά, να προσθέσω, με μικρότερη κατανάλωση και λιγότερους ρύπους...δεν είναι το μέλλον αυτοί οι κινητήρες???