Jump to content

biofotis

Members
  • Δημοσιεύσεις

    11
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

biofotis's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Ροπη ειναι ποσα κιλα μπορει να σηκωσει ο στροφαλος σε αποσταση ενος μετρου συνδεμενου στον αξονα. Δηλαδη αν εχεις 1 κιλο ροπη και βαλεις εναν αξονα μηκους ενος μετρου τοτε θα μπορει να σηκωσει 1 κιλο(και οχι παραπανω) Παντως αν κοιτας τις απολυτες επιδοσεις τοτε το μονο που μετραει ειναι η οιποδυναμη στον τροχο. Η οιποδυναμη βγαινει με πολλαπλασιασμο της ροπης με τις στροφες . Αρα οσο πιο πολλες στροφες σηκωνει αλλα με αρκετη ροπη σε αυτες τοτε θα εχει και μεγαλη οιποδυναμη. Συνοψιζοντας: αν βαλεις μια κοντρα με 2 μηχανακια που το πρωτο εχει ροπη 3 κιλα και οιποδυναμη στον τροχο 25 σε συγκριση με ενα αλλο με 2 κιλα ροπη και 35 αλογα τοτε αυτο που θα νικησει στην κοντρα ειναι το δευτερο.(ρεπριζ το πρωτο θα εχει καλυτερη) Συνηθως τα αργοστροφα εχουν μεγαλη ροπη και μικρη οιποδυναμη και τα ταχυστροφα το αντιθετο(λογο μικρης διαδρομης εμβολου)
  2. Εδω θεσσαλονικη εχει εναν κοντα στον Μακινα. Και εγω θελω να παω καθως και το φιλαρακι μου με ενα Hornet 600. Νομιζω οτι ειναι λιγο ακριβουτσικα ομως...Κανα 50 σιγουρα. Αν ειναι να πας να κανονισουμε να παμε μαζι να δουμε και που ακριβως ειναι.Ειχε παει παλια ο αδερφος μου και τωρα προσφατα ενα φιλαρακι μου με μια hayabusa φτιαγμενη και μου ειπαν να ρωτησω τον Μακινα που ακριβως ειναι
  3. http://img59.imageshack.us/img59/9244/tdr125vx4.jpg Και εδω φαινεται απο το TDR125 που εχω τωρα αλλα μαμα Κοιταξτε ποσο γραμικη ειναι η δυναμη και ενα μικρο σκαλοπατακι που κανει οταν ανοιγει το YPVS στις 6750
  4. http://img59.imageshack.us/img59/2069/1001169if4.jpg Το παλιο μου Ζ σε συγκριση με ενα βελτιωμενο που τραβαει αποτομα μετα τις 6000
  5. Ποσα ειναι τα μεγιστα που βγαζει και σε τι στροφες? Με 6η ταχυτητα το εκανε? Και τι ιδους βελτιωση εχει υποστει το μηχανακι?
  6. χμμ 35++ Εχεις κανει δυναμομετρηση? Αν ναι θελω να δω την καμπυλη. Μπορεις να την ανεβασεις πουθενα? Παντως αν καταφερες να βγαλεις τοσα αλογα απο το μηχανακι τοτε θα πρεπει να το αναφερεις σαν project στο 2strokers για να βλεπουμε τι εχεις κανει ωστε καποιος που θελει να κανει το ιδιο να το συμβουλευεται. (Θα σε παρω καποια στιγμη τηλεφωνο)
  7. http://www.2strokers.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=2051.0;attach=1029;image http://www.2strokers.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=2051.0;attach=1030;image Λοιπον ξαναπηρα τις μετρησεις και ειναι ως εξης: exhaust port duration 206 deg in port duration 120 deg Η θυριδα εξοδου εχει υψος 29χιλ και πλατος 41 Το πιστονι εχει διαμετρο 60.5χιλ και διαδρομη την παλια(50.7) αρα ειναι 145cc Τωρα το προβλημα.Εχω λυσει τον κινητηρα και δεν ξερω τι ακριβως πρεπει να "φαω" απο τα καρτερ.... Εχω σημειωσει με μαυρο μαρκαδορο τα σημεια που πιστευω για την καλυτερη ροη του μιγματος Το υψοματακι μετα τις reed πρεπει να φαγωθει? Ας μου πει καποιος τι πιστευει γιατι εχω κολησει σοβαρα....
  8. GreddyRx7 απο οτι θυμαμαι σε εχω δει και στο 2strokers οποτε αν κοιταξεις το TDR 145 problem στα μηχανολογικα θα δεις και το λινκ που εχω δωσει για τον σχεδιασμο εξατμησης.Για την εξατμηση ειναι δωρεαν αυτα που βρηκα.Οσον αφορα τα αλλα τις bimotion τα ειχα βρει πριν 3 χρονια αλλα τωρα τα πουλαει εναντι 50 ευρω. Αν δεν πειραχτει ο χρονισμος των θυριδων τοτε θα ανεβει λιγο η ιπποδυναμη στα χαμηλα αλλα στις ψηλες θα χασεις.Εχω μια δυναμομετρηση στα χερια μου απο το δικο μου το Ζ σε συγκριση με ενα Ζ special.Δεν ξερω τι ειχε κανει ο τυπος απλα μου το εβαλε σαν γραφικη διπλα στην δικια μου.Το special εβγαζε 22.5 αλογα αλλα στις χαμηλες το μανισιο δικο μου τραβουσε πιο πολυ και πιο ομαλα. Γενικα βελτιωση καλη υπαρχη αλλα παντα θα χασεις κατι.Οτι και αν γινει στην μηχανη πρεπει να γινει σωστα και απο μαστορες οι οποιοι ξερουν πολυ καλα τι κανουν.Τους μονους που υποστιριζω ειναι μερικοι στο εξωτερικο οι οποιοι χρησιμοποιουν υπολογιστες και εχουν τελεια μηχανηματα.Αλλα ζητανε πολλα λεφτα. Γιαυτο κατεληξα στην αλλαγη της μηχανης απλα...Που με πιο λιγα λεφτα θα εχεις μια αξιοπιστη μηχανη(δεν ξερω για τα υπολοιπα) και με πολυ περισσοτερα αλογα.Τωρα εγω ψαχνω να βρω μηχανη απο TDR250 που βγαζει 47 αλογα στον τροχο για να την βαλω στο TDR μου που εχει deltabox πλαισιο. (αν εχει καποιος κανενα πεταμενο TDR250 ας μου πει:happy:)
  9. Λοιπον, Απο την bimotion προγραμματα για τις θυριδες,βαλβιδες reed,κεφαλη Για την εξατμηση Expansion Chamber designer Μπορει καποιος να μου συστηνει καλο μαστορα στην θεσσαλονικη που να σου δινει μαζι με την βελτιωση και δυναμομετρηση? Χμμμ...27 αλογα στον τροχο...μου φενεται δυσκολο να το πιστεψω γιατι ακομα και ενα aprilia rs125 βγαζει 26HP στον τροχο.Ειμαι πολυ περιεργος να δω το σχεδιαγραμμα υποδυναμης γιατι για να βγαζει τοσα αλογα θα πρεπει να εχει σηκωσει τις θυριδα εξαγωγης πολυ ψηλα με αποτελεσμα να μην τραβαει καθολου στα χαμηλα. Απλα ηθελα να τονισω πως οταν το παμε για βελτιωση και το περνουμε,πολλες φορες νομιζουμε οτι πηγαινει καλυτερα εξαιτιας του θορυβου που κανει και λογο το οτι δεν τραβαει σωστα στις χαμηλες με αποτελεσμα το αποτομο τραβηγμα στα ψηλα.Οπως πχ και σε ενα μηχανακι με YPVS αν το απενεργοποιησεις ενω η βαλβιδα ειναι ανοιχτη τοτε θα τραβαει μονο στις ψηλες με αποτελεσμα να σπινιαρει ο τροχος οταν πιασει τις στροφες που πρεπει. Και εγω παντα φιλικα μιλαω και γιαυτο ηθελα να κανω ποστ εδω μεσα γιατι οι ελληνες ειναι πολυ τσακαλια με τα διχρονα
  10. Θες μου πεις λιγο φιλε μου πιο ειναι το λαθος εδω μιας και ψαχνω πολυ καιρο να το βρω? Εχω ψαξει και σε πολλα φορουμ αλλα δεν βρηκα λυση. Αν ειναι λαθος τα δεδομενα που σου βγαζει ο υπολογιστης που ειναι βασισμενα σε πολυπλοκα μαθηματικα τοτε ποιος ειναι ο σωστος?Ολα αυτα βασιζοντε σε 60 χρονια ερευνας και τεχνογνωσιας απο επιστημονες. Ισως ομως δεν εκανα κατι σωστα.Ισως ειναι και αλλα που θα πρεπει να γινουν. Αλλα θα σε παρακαλουσα αν εχεις να προτεινεις κατι τοτε πες μου για να τελειωνω με το μηχανακι.
  11. Ειχα και εγω ενα Ζ125 παλια και το ειχα κανει δυναμομετρηση. Βγαζει ακριβως 14,5 αλογα.Ηταν αψογα στρωμενο και τοσο λεει και η μετρηση μοτο απο το περιοδικο.Τα 17 αλογα που διαφιμιζει η Yamaha προφανως θα ειναι στον στροφαλο που δεν εχει καμια σημασια για τις επιδοσεις.Ενας αεροψυκτος κινητηρας 125 κυβικων δεν μπορει να βγαλει πανω απο 16 αλογα. Και προσοχη στις βελτιωσεις....Κρατηστε τα μαμα γιατι πολλες φορες νομιζεις οτι τα βελτιωνεις και μετα πηγαινουν χειροτερα απλα με περισσοτερο θορυβο.Εχω ασχοληθει προσωπικα πολλα χρονια με το θεμα των βελτιωσεων με την χρηση υπολογιστη για τα δεδομενα και συνιδητοποιησα οτι οι κατασκευαστριες εταιριες εχουν κανει το καλυτερο δυνατο.Απο εκει και περα οτι κανεις θα χασεις. Τωρα εχω ενα TDR 125 με 22 αλογα στον τροχο μετρημενα που αποφασισα να το βελτιωσω παλια.Εδω και 2 χρονια προσπαθω ακομα να το κανω να αποδοσει μεγιστα. Θυριδες συμφωνα με προγραμμα και στροφες που θελω, Εξατμηση με διαστασεις συμφωνα με λογισμικο, Βαλβιδες reed και μεγεθος συμφωνα με λογισμικο, Καρμπυρατερ μεγαλωμενο συμφωνα με μαθηματικα (απο 28 σε 30) Πιστονι τροποποιημενο με 145cc και ολα αυτα για 4-5 αλογα παραπανω.... Αν το ηξερα αυτο απο την αρχη θα εβαζα απλως μια μεγαλυτερη μηχανη επανω.... Αυτα παιδια,απλα ηθελα να σας θυμησω οτι τα αλογα που αναφερουν οι εταιριες αφορουν τον στροφαλο και οχι τον τροχο.Μονο με δυναμομετρηση μπορεις να δεις τα πραγματικα. Και επισης προσεχετε τις βελτιωσεις...Μην πειραζετε την μηχανη...Μια εξατμηση και πολυ ειναι.
×
×
  • Create New...