Jump to content

arcus

Members
  • Δημοσιεύσεις

    5
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

arcus's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Καθώς πριν από 4 ημέρες, το απόγευμα έπεσα θύμα κλοπής στον εργασιακό μου χώρο, θέλω να ενημερώσω ότι η συσκευή μου, ένα Nokia E 65 με IMEI: 353261011562387, έχει δηλωθεί στην αστυνομία και στη Nokia ως κλεμμένη. Όποιος ακούσει κάτι ας με ενημερώσει, καθώς η συσκευή είναι επαγγελματική και έχω πάθει πολύ μεγάλη ζημιά με την απώλεια της. Σας ευχαριστώ θερμά.
  2. Καλησπέρα, οι εξελίξεις μέχρι στιγμής έχουν ως έξης, 1.έκανα αναφορά του προβλήματος στο συνήγορο του καταναλωτή, και ο οποίος κινεί τις διαδικασίες κοινοποίησης στην εταιρεία και στους λοιπούς φορείς, 2.έκανα αναφορά του προβλήματος στο ΕΚΠΟΙΖΩ και ο οποίος με καθοδήγησε στο να κάνω παράλληλα και ένα εξώδικο μόνος μου και να το κοινοποιήσω στο συνήγορο του καταναλωτή, στο Υπ. Ανάπτυξης και στα κεντρικά της Vodafone... τελικά το σύστημα δουλεύει και στην Ελλάδα γιατί, Ο συνήγορος του καταναλωτή έστειλε αμέσως αναφορά (καταγγελία) στο κατάστημα/service της Vodafone που δε μου αλλάζει/ επισκευάζει το κινητό καθώς και στην ALPHA COPY, H Vodafone μου έστειλε sms ότι η υπόθεσή μου θα διερευνηθεί, το υπουργείο ανάπτυξης έστειλε και αυτό αναφορά(καταγγελία) στο κατάστημα/service της Vodafone που δε μου αλλάζει/ επισκευάζει το κινητό καθώς και στην ALPHA COPY με τα αντίστοιχα άρθρα του αστικού κώδικα (534, 537 παρ.2, 540) που αναφέρει τα περί επισκευής, περί αντικατάστασης (εντός 6μήνου από την αγορά η βλάβη θεωρείται προυπάρχουσα και υποχρεούται ο πωλητής να σου το αντικαταστήσει)...περί υπαναχώρησης από τη σύμβαση, μέχρι και αντικατάσταση σε εύλογο χρονικό διάστημα χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή!!!!! Σας κουράζω με όλα αυτά γιατί έχασα πολύ χρόνο για να βρώ μια άκρη και νιώθω υποχρέωση να δείξω το δρόμο για να διεκδικήσουμε τα δικαιώματά μας (γιατί έχουμε δικαιώματα κι ας μη μας το λένε). Αν εντός 10 ημερών δεν απαντήσουν, οι διαδικασίες θα προχωρήσουν δικαστικά ΕΚΠΟΙΖΩ: http://www.ekpizo.gr/ ΑΘΗΝΑ: Βαλτετσίου 43-45, 106 81, Τηλ. Κέντρο: 210 330 44 44, Fax: 210 330 05 91, ΘΕΣ/ΝΙΚΗ: Αλ. Σβώλου 18, 546 22, Τηλ. & Fax. : (2310) 25.77.76, E-mail: info@ekpizo.gr Συνήγορος του Καταναλωτή: http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html Λ.Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα Τηλ.: 210 6460284, 210 6460458, 210 6460612 Fax.: 210 6460414 Υπουργείο Ανάπτυξης, Γενική Γραμματεία Καταναλωτή: http://www.efpolis.gr/ 1520, 210-3829640, 210-3842642, 210-3841832 Πλ.Κάνιγγος, 10181 Αθήνα
  3. Ευχαριστώ για τις προτάσεις είμαι σε αναζήτηση των κατάλληλων διαδικασιών. Θα σας ενημερώσω για τη σωστή και αποδοτική διαδικασία ανάμεσα στα γρανάζια της γραφειοκρατίας!!
  4. Καλησπέρα και πάλι, καλά όλα αυτά που λέτε, αλλά η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική...τρίτη εβδομάδα το Ε65 στην ALPHA COPY και ακόμα να φέρουν ανταλακτικό ακουστικού!!!!! Φρίκη, τους απείλησα με μήνυση, αλλά τίποτα. Στην ιστοσελίδα της Nokia, δεν υπάρχει mail address από τα κεντρικά της Nokia στη Φιλανδία για να διαμαρτυρηθείς.... Τραγικά τα πράγματα, πολύ τραγικά....
  5. Καλησπέρα και από εμένα, Από καιρό σας παρακολουθώ και σήμερα πήρα το θάρος να σας πω το παραπονό μου γιατί είμαι σε απόγνωση!! Εχω και εγώ το Ε65 εδώ και ενάμιση μήνα και εκτός από κάποια μικροπροβλήματα (κόλλησε και χρειαστηκε restart μερικές φορές) ήμουν ικανοποιημένος. Είναι επαγγελματικο το τηλ. οπότε μιλάω πολύ, την προηγούμενη εβδομάδα όμως, ξαφνικά μόλις τελείωσα μία κλήση, σταμάτησε να δουλεύει το ακουστικό της συσκευής (μέσα στο slide, δηλαδή). Αφού έψαξα πολλές nokia στην Αθήνα που με κοίταζαν αμήχανα γιατί δεν είχαν ανταλακτικό, το πήγα στα κεντρικά της nokia στη Βουλιαγμένης όπου και με πήραν τηλ σήμερα και μου είπαν ότι δεν υπάρχει το ανταλακτικό στην Ελλάδα και έχει άγνωστη ημερομηνία παράδοσης!!! Εχετε καμιά ιδέα τι άλλο να κάνω ?
×
×
  • Create New...