καλημερα,
εχω μια ερωτηση απο ενα γνωστο μου που θελει να ανοιξει γραφειο-εταιρεια!
θελει να εχει μαζι & χωριστα τα εξης:1)μια γραμμη fax,2)μια γραμμη απορρητη
3)μια γραμμη internet(γρηγορο), 4)μια γραμμη για τους πελατες του.
το κυριο ερωτημα ειναι αν μπορει να τα αποκτησει ολα αυτα με μια συνδεση απο εναν παροχεα που θα του εκδιδει ενα λογαριασμο.
σε αντιθετη περιπτωση ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος διαχειρισης ολων αυτων στην οικονομικοτερη των περιπτωσεων φυσικα!!!!
ευχαριστω εκ των προτερων