Jump to content

asxeti76

Members
  • Δημοσιεύσεις

    8
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

asxeti76's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι έπαθα! Είχα αρχίσει να ρωτάω τιμές για λάστιχα (αυτα τα Good year και άλλα γενικά), και χθες τράκαρα το αυτοκίνητο. Γλίστρησα και κοπάνησα απο τα δεξιά. Φανάρι σπασμένο, προφυλακτήρας, καπώ. 800 ευρουλάκια. Ευτυχώς δεν έγινε τίποτα χειρότερο. Κωλόκαιρος και κωλολάστιχα. Είχαν γίνει χάλια και πριν προλάβω να τ' αλλάξω έγινε το κακό. Τώρα... σκατά.... και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, έπεσα απο τις σκάλες και δεν μπορώ να περπατήσω... μην γελάτε... σκατά, σκατά, σκατά!!!
  2. E, παιδιά! Πολλά μου είπατε! Τώρα έχω ερωτήσεις. Άσχετη, γαρ.... Καταρχάς τι είναι το μοτέρ από glanza? Ντεν καταλαβαίνει το κυρία.....:wacko: Δεύτερον, πόσο κοστίζει το κατέβασμα? Και περνάει απο ΚΤΕΟ κατεβασμένο ή θα κοπώ; (χαζή ερώτηση?) Επίσης, αυτά τα Ventura που λέτε είναι πολύ ακριβά? Γιατί αυτή τη στιγμή, μπορώ να διαθέσω γύρω στα 200 Ευρώ για λάστιχα (δυστυχώς ο προϋπολογισμός μου είναι σαν τον προϋπολογισμό της Ελλάδας αυτή τη στιγμή :O ). Όσο για τις αναρτήσεις, τις άλλαξα πριν απο 20,000 χλμ στην Τογιότα (κλασικά μαλακά αμορτισέρ) και πλήρωσα 300 Ευρώ. Τα πιο σκληρά είναι πιο ακριβά; Υπάρχουν διαβαθμίσεις σκληρών αμορτισέρ; (γιατί όταν μπαίνω σ' ένα φίλο μου - ΠΟΝΑΕΙ Η ΜΕΣΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!). Επίσης, το καλοκαίρι σκέφτομαι ν' αγοράσω καινούργιο αμάξι. Θέλω να είναι 1.3 και γύρω στα 12 χιλιάρικα. Επίσης, είμαι φαν των ιαπωνικών. Έχετε να μου προτείνετε κάτι καλό; Ελπίζω να μην σας έπρηξα... :X Οκ, το βουλώνω τώρα.... Ευχαριστώ.
  3. Τα λάστιχα με μαλακά πλαινα τοιχώματα είναι πιο άνετα μιας και αποροφούν κραδασμούς και ανωμαλίες, σε πολύ γρήγορη οδήγηση όμως "διπλώνουν" στις στροφές (το λάστιχο δεν πατάει κάτω με το πέλμα αλλά με το πλαινό τοίχωμα) το οποίο δεν πρέπει να συμβαίνει (αλλά αυτό είναι κάτι που μάλλον δε σε απασχολεί) Αυτό που λες "διπλώνουν" είναι σαν να νιώθεις οτι το αυτοκίνητο στρίβει λίγο ακόμα αφού εσύ έχεις στρίψει το τιμόνι και νιώθεις οτι πάει να σηκωθεί στις δυο ρόδες; Αν είναι έτσι, τότε αυτό δεν θέλω να συμβαίνει. Φοβάμαι....:O
  4. Επίσης το λάστιχο ξεράθηκε μέσα σε 1,5 χρόνο. Έκανε 40,000 χλμ και τα έφτυσε. Πιστεύω οτι είναι φυσιολογικό. Εσύ;
  5. Ευχαριστώ για την απάντηση. Διαστάσεις: 175/70-13. Τα μανίσια του ήταν 155 κάτι (το υπόλοιπο δεν το θυμάμαι). Γενικά, θα ήθελα να νιώθω ασφάλεια όταν μπαίνω σε στροφές (δεν τρέχω πάρα πολύ, αλλά δοκιμάζω το αυτοκίνητο να δω τις αντοχές του και τα κρατήματά του και όσο να 'ναι στη Θεσσαλονίκη, ειδικά στον περιφερειακό, χρειάζεσαι κάτι καλό).
  6. Εδώ άσχετη. Το λέει και το ψευδώνυμό μου. Για τα Nankang ελαστικά. Δεν ξέρω. Λένε οτι είναι θυγατρική της Γιοκοχάμα. Έχω μπλεχτεί λίγο με το θέμα των ελαστικών. Τα πρώτα λάστιχα - μανίσια-ήταν Μισελέν. Μετά έβαλα Κλέμπερ και τώρα μου είπαν οτι ξεράθηκαν και θέλουν αλλαγή. (επι τη ευκαιρία "τι σημαίνει ξερό λάστιχο; - δηλαδή τι κακό μπορείς να πάθεις; - Νιώθω βέβαια οτι το αμαξάκι κάνει λίγο πατινάζ (you know, σχολιασμός Αλέξη Κωστάλα - άξελ, τόλουτ κλπ.). Γενικά, είναι καλό το μαλακό λάστιχο ή το πιο σκληρό; Όλοι μου λένε διάφορα.... κι έχω μπερδευτεί. Ήθελα ν' ακούσω και δικές σας γνώμες... (Yaris εχω 1.0). Ευχαριστώ. (δεν έχω εξοικοιωθεί ακόμα με το site - sorry για την αργοπορία)
  7. Xairetw thn omhgyrh. Diabasa syzhthseis sas gia lastixa kai, ws asxeti, ithela na rwtisw an xerete tipota gia ta Nankang (mou ta proteinan ws kala). Exw yaris 1.0 montelo 2001. Eyxaristw.
×
×
  • Create New...