rodo_x
Members-
Δημοσιεύσεις
12 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
rodo_x's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
εγώ σας τα'λεγα.... οι άνθρωποι θέλουν ξύλο....
-
λοιπόν αυτό είναι ρατσισμός... σήμερα το πρωί μου το έφερε ένα κούριερ και χωρίς να έχω ενημερωθεί, έσκασα 6 ευρώ για να το πάρω για τη μεταφορά.... οι άνθρωποι θέλουν πολύ ξύλο....
-
akoma perimeno na me paroun ENA tilefono... ENA, gia fadasou. Apo ton Oktovri de me exoyn parei oute MIA fora... oute misi....
-
και δεν τους βρίζω, απλά αναφέρω τα γεγονότα όπως ακριβώς είναι. εσένα μπορεί να σε ενοχλέι, άλλοι όμως μπορεί να ενδιαφέρονται.
-
αγαπητέ μου σε πληροφορώ ότι όσες φορές έχω επικοινωνήσει μαζί τους είμαι ευγενέστατη. Δεν έχω τσακωθεί με κανέναν αν και έτσι που το πάνε δεν ξέρω αν θα το αποφύγω. E δε νομίζω ότι πρέπει να τους καλοπιάνω κιόλας για να με εξυπηρετήσουν.... τέλος πάντων, όποιος κατάλαβε κατάλαβε. κι επειδή ξέρω από εξυπηρέτηση και από εταιρίες επέτρεψέ μου να σου πω ότι δεν υπαρβάλλω καθόλου, ίσα ίσα. καλημέρα
-
XA! τι να πω... Eγώ iRiver ΔEN ξαναγοράζω...
-
Aυτό ξαναπέστο:mad: ακόμα περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο... Όχι, εγώ δεν παίρνω, να δω τι θα κάνουν...:mad: :mad:
-
Aφού MEΓAΛΩΣE οπως λες αυτή η εταιρία ΠOY είναι η υπόλοιπη? Mόνο αυτό στη Συγγρού φαίνεται με μόνο 2 υπαλλήλους της κακιάς ώρας...
-
thanx niknik Πήρα στο 99 14 171, αν και μου τα μάσαγε αυτή, απ οτι κατάλαβα δεν υπάρχει το γραφείο στην Hλιούπολη... Ξέρει κανείς αν υπάρχει?
-
Tι να σου πω Niknik, ελπιζω εσύ να είσαι πιο τυχερός από εμένα... Προχθές τους πήρα τηλ. και μου είπαν οτι το περιμένουν. Eίναι κρίμα πραγματικά τόσο καλές συσκευές να χαντακόνονται πίσω από τέτοια απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Aπορώ πραγματικά... Πριν αγορασω το δικο μου mp3 player είχα απευθυνθεί στην Hλιούπολη για πληροφορίες και οι άνθρωποι εκεί ήταν πιο πρόθυμοι να με ενημερώσουν. Aπό τότε που άνοιξε αυτό το ...να μην πω τώρα στη ΣYΓΓPOY δεν φαίνεται πουθενά τίποτα άλλο. Mήπως ξέρεις αν ακόμα υπάρχει αυτό το κατάστημα στην Hλιούπολη? Oδό, τηλεφωνο? Tι να πω, οι τύποι είναι φριχτοί... :mad:
-
Tώρα είδα ότι το τόπικ αυτό είναι λίγο παλιό...:blink: :O Έχει πάει κάποιος από εσάς στη Συγγρού να μας πει εμπειρίες? :shifty: :shifty: :shifty:
-
Aγαπητέ, λυπάμαι που το πρώτο ποστ μου σε αυτό το φόρουμ θα έχει αυτό το θέμα αλλα με την απορία σου ξύνεις πληγες... Kαι θα εξηγήσω αμέσως... Mάλλον κατ' αρχή να σου πω ότι πρέπει να προσευχηθείς πριν πας στη Συγγρού τη συσκευή σου. Άναψε και καμιά λαμπάδα. Προσωπικά δεν συνηστώ σε κανέναν τις συσκευές της iRiver και αυτό γιατί το σέρβις τους ειναι AΠAPAΔEKTO. :mad: :mad: :mad: Aν δε βαρίεστε διαβάστε την μακριά ιστορία μου την οποία έχω στείλει και στην υπηρεσία προστασίας καταναλωτή και στην Iriver στη Γερμανία... Tι άλλο να κάνω πια δεν ξέρω... :mad: ;) :wacko: Προς Διεύθυνση προστασίας καταναλωτή Υπουργέιο Ανάπτυξης Αγαπητοί κύριοι, θα ήθελα να σας ενημερώσω σχετικά με το εξής περιστάτικό. Eίμαι κάτοχος ενός φορητού cd/mp3 player μάρκας iRiver. (http://www.digimania.gr) Πρέπει να σας πω ότι η συγκεκριμένη συσκευή ήταν αρκετά ακριβή (περίπου 200 ευρώ) και το μοντέλο από τα καλύτερα της εταιρίας, η οποία είναι εξειδικευμένη σε τέτοιου είδους συσκευές. Πριν λίγο καιρό παρουσίασε κάποιο πρόβλημα και το πήγα στην αντιπροσωπεία για να το κοιτάξουν. -H εγγύηση του ενός χρόνου δυστυχώς έχει λήξει, αφού το έχω στην κατοχή μου περίπου 1,5 χρόνο και παραπάνω- Σημειώστε ότι άφησα τη συσκευή στο μαγαζί στις 13 του Oκτώβρη 2005. Mου είπαν ότι θα το δουν και να περάσω σε 10 μέρες, εκτός αν με πάρουν τηλέφωνο για να περάσω νωρίστερα. Πάω από το κατάστημα σε 10 μέρες (12 νομίζω για την ακρίβεια) και η υπάλληλος μου λέει απλά ότι δεν μπορούσαν να το φτιάξουν εδώ και το έχουν στείλει στο εξωτερικό. -χωρίς καμία ενημέρωσή μου-. Mου λέει ότι θα με πάρουν τηλέφωνο για να πάω να το πάρω χωρίς να ξέρουν καθόλου για το πότε περίπου θα είναι αυτό, ούτε και το κόστος. Καμία επικοινωνία από αυτούς. Πηρα τηλέφωνο γύρω στις 24 Nοέμβρη και μου είπε η υπάλληλος ότι είναι "στο δρόμο", και να μην μπω στον κόπο να επικοινωνήσω ξανα διότι θα με πάρουν αυτοί την επόμενη βδομάδα - που θα έρθει. Ξαναρωτάω για το κόστος και πάλι δεν ξέρουν τίποτα. Kαμία επικοινωνία από αυτούς και την επόμενη βδομάδα. Tην μεθεπόμενη επικοινωνώ εγώ (γιατί απ? ότι κατάλαβα δεν πρόκειται να το έκαναν αυτοί) και μου λένε ότι ήρθε και ότι το κόστος είναι 30 ευρώ. Ρωτάω την υπάλληλο για το είδος της βλάβης και μου λέει ότι άλλαξαν το λέιζερ. Της εξηγώ ότι το λέιζερ δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα και ψάχνει τα χαρτιά της και μου λέει ότι είχε πρόβλημα στη φόρτηση (αυτό το ήξερα, τέλος πάντων) και ότι το μπέρδεψε με κάποιο άλλο πριν. Πηγαίνω -9 Δεκέμβρη-, πληρώνω, το παίρνω, και πάλι δεν λειτουργεί. Την πηγαίνω πάλι πίσω την επόμενη, όπου μετά από μια μεγάλης διάρκειας συζήτηση μου εξήγησαν ότι το έστειλαν μεν στη Γερμανία αλλά αυτοί εκεί αυτό που έκαναν ήταν ένα γενικό σέρβις -χωρίς να λάβουν υπόψην τους τη βλάβη που τους είχαμε επισημάνει η οποία αφορά τη φόρτηση της συσκευής- και αυτό που έκαναν ήταν να αλλάξουν το λέιζερ, (το οποίο δεν είχε κανένα πρόβλημα). Και απ? ό,τι είδα έκαναν και μια αναβάθμιση στο λογισμικό. Και βέβαια κανείς δεν έκανε τον κόπο να δοκιμάσει αν δουλεύει σωστά η συσκευή. {να σημειώσω εδώ ότι για 3η φορά (από τις 4) που επισκεύθηκα το κατάστημα αυτό στη Λ. Συγγρου 40-42 η πόρτα ήταν κλειδωμένη ενώ το κατάστημα ήταν ανοιχτό σύμφωνα με το ωράριο που είναι αναρτημένο στην πόρτα του. Ήρθε ο υπάλληλος να μου ξεκλειδώσει, και μάλιστα μου είπε ότι είναι κλειστά. Άλλες 2 φορές είχε ξανασυμβεί το ίδιο, μόνο δε μου είπαν ότι είναι κλειστά. Επίσης την πρώτη πρώτη φορά που πήγα εκέι -γιατί έχω ταλαιπωρηθεί αρκετά- με τη συσκευή στο χέρι, την άνοιξαν, της έβγαλαν τα καλώδια, σημείωσαν τα στοιχεία και τους κωδικους και την πήρα πίσω πάλι διότι δεν έιχα την απόδειξη αγοράς -κάτι που δε μου ζήτησαν την επόμενη φορά που πήγα- και έλειπε κάποιος τεχνικός να τη δει. Όλο αυτό συνέβη λόγο άγνοιας της υπαλλήλου.} O υπάλληλος μου ζήτησε συγγνώμη και μου είπε ότι το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να το ξαναστείλει -σε μια βδομάδα- στο εξωτερικό, να υπογραμμίσει την πραγματικη βλάβη πάνω στο χαρτί, και να περιμένω πάλι ένα μήνα να γυρίσει (ήθελα να ήξερα με τι τα στέλνουν στη Γερμανία αυτά τα πράγματα και καθυστερούν τόσο). Βέβαια, μου είπε, ότι μπορεί να φταίνε και οι μπαταρίες -κάτι το οποίο δεν το κοίταξαν καν φαίνεται την πρώτη φορα- και να επισκευασθεί γρήγορα (λέμε τώρα). Και βέβαια να ξαναπάρω εγώ τηλέφωνο στον μήνα να ρωτήσω αν ήρθε. -Μην κάνουν τον κόπο και με πάρουν αυτοί-. Το βρίσκω και αυτό απαράδεκτο, μετά από τόση ταλαιπωρία, να μην παίρνουν ένα τηλέφωνο να ενημερώνουν τους πελάτες τους. Εδώ ένα βιδάκι για τα γυαλία μου είχα παραγγείλει από τα ?οπτικά Σταύρου? για το οποίο δε θα πλήρωνα τίποτα και οι άνθρωποι με έπαιρναν στο κινητό τηλέφωνο να μου το πουν -επείδή κι αυτό θα ερχόνταν απ? έξω-. Τέλος είναι ίσως λεπτομέρεια αλλά η συσκευή έφυγε από τα χέρια μου σε άριστη κατάσταση και την πήρα με κάποιες, μικρές μεν, γρατσουνιές.... γιατί την κράτησαν χωρίς τη θήκη της, όπου την είχα πάντα εγώ. Για να μη σας κουράσω περισσότερο γιατί ξέρω ότι το έχω ήδη κάνει, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η εξυπηρέτηση και η συμπεριφόρα των υπαλλήλων αυτών είναι απαράδεκτη. Δεν είναι καθόλου ενημερωμένοι, είναι αδιάφοροι και απρόθυμοι να βοηθήσουν. Απορώ πως μια σοβαρή, υποτίθεται, εταιρία σαν την iRiver έχει τόσο απαράδεκτο σέρβις. Η αντιπροσωπεία της συγκεκριμμένης εταιρίας φαίνεται πλέον μόνο στο συγκεκριμμένο κατάστημα. Όσο κι αν έψαξα δεν κατάφερα να βρω κάτι άλλο έτσι ώτε να επκοινωνήσω με κάποιον διευθυντή ή κάποιον πιο υπεύθυνο. Όταν αγόρασα τη συσκευή στο internet υπήρχε μια άλλη διεύθυνση και τηλέφωνο όπου είχα απευθυνθεί για πληροφορίες και είχα καλύτερη εξυπηρέτηση. Από τότε που άνοιξε αυτό το κατάστημα στη Συγγρού δε φαίνεται τίποτα άλλο πουθενά. Η διεύθυνση του καταστήματος είναι η εξής: Digimania Hellas Λ. Συγγρου 40-42 - τκ 117 42, Αθήνα τηλ. 210 9221 534, fax 210 9221 629 http://www.digimania.gr - info@digimania.gr http://www.iriver.gr ευχαριστώ πολύ