targman
Members-
Δημοσιεύσεις
19 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About targman
- Ημ. Γέννησης 03/02/1976
targman's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
ΕΡΩΤΗΣΗ: 'Εχω ένα πρόβλημα με το GT μου,στην αλλαγη ταχύτητας από 1η σε 2η με υψηλές στροφές δεν την κουμπώνει πάντα και για να την πάρει πρέπει να πέσουν οι στροφές(με το συμπλέκτη εννοείται πατημένο τέρμα).Έχει τύχει σε κανέναν; Θα ρωτούσα στην αντιπροσωπεία αλλά είναι κλειστά λόγω διακοπών.
-
Φιλε το εχω 5 μηνες και δοξα το θεο δε μου εβγαλε τιποτα.Το ιδιο εχει και ο κολλητος μου (την ιδια μερα το πηραμε) και επισης δεν του εβγαλε τιποτα.Παρα τα 16000 χλμ του φιλου μου και τα 7000 χλμ δικα μου,ολα πανε καλα. Αξιζει να το παρεις απο καθε αποψη,αυτη ειναι η γνωμη μου.
-
Απο θορυβους μεσα στην καμπινα πως τα πατε? Σε μενα κανει ενα ενοχλητικο τριξιμο στον μεγαλο τετραγωνο αεραγωγο στο κεντρο του ταμπλο.Το ακους μονο αν εχεις κλειστο το ραδιο αλλα ειναι αρκετα σπαστικο τριξιμο.Κλειστε και εσεις για λιγη ωρα τη μουσικη και πειτε μου αν ακουτε τιποτα στο αμαξι σας.
-
Αν καποιος θελει επιδωσεις κοντα σε αυτες του GTI τοτε θα προτημησει το GT,αν καποιος θελει να συνδιασει επιδωσεις με κρατημα καπως πιο οικογενειακο (πιο μαλακη αναρτηση)τοτε ας παρει το TSI που ειναι πολυ καλη επιλογη.Η μεγαλυτερη διαφορα των δυο ειναι στο στησιμο τους.
-
Morbidas το λεω και σε σενα οτι μεχρι να κλειδωσει η παραγγελια σου στη Γερμανια μπορεις να κανεις οτι θελεις,αν κλειδωσει και παρεις ημερομηνια κατασκευης τοτε δε γινεται τιποτα. Λογικα μπορεις γιατι ακομα δεν πιστευω να εχει κλειδωσει ηπαραγγελια σου.Εγω εκανα πολλες αλλαγες και απο οσο θυμαμαι η παραγγελια μου ειχε κλειδωσει λιγες μερες πριν μπει το αμαξι μου στη γραμμη παραγωγης.Η εννοια κλειδωσε σημαινει οτι πηρε ακριβη ημερομηνια κατασκευης και επιπλεον αλλαγες δεν επιτρεπονται.Το σωστο ομως ειναι αυτο που ειπε ο vwgt,δηλ τηλ στην αντιπροσωπεια.
-
Καλως ηρθες στην παρεα μας............. Εγω φιλε δεν εχω συναγερμο,ουτε το φιλαρακι μου που του ετυχε το ιδιο εχει.Και σε αυτον το εκανε οταν ειχε αρκετο κρυο,το καλο ειναι οτι δε μας το ξαναπαρουσιασε.Αρα ισως να ηταν καποια κακη λειτουργια λογω του κρυου,ελπιζω να μην το ξανακανει.
-
Μου ετυχε μια φορα οταν ειχε αρκετο κρυο,οπως και σε ενα φιλο μου με ενα αλλο GT.
-
Το μονο δωρω που μπορει να σου πουν ειναι συναγερμος.Σου τονιζω να μην βαλεις συναγερμο απο ελλαδα γιατι αν δεν ειναι απο το εργοστασιο ισως να εχεις ηλεκτρολογικα προβληματα με τα παραθυρα,με το κλειδωμα,με τα φωτα κτλ.Την εχω ψεξει πολυ τη δουλεια με αυτο το αμαξι και δε λεω αερολογιες.οι πληροφοριες ειναι απο μεσα.Να ξερεις καταρχας οτι αν τον βαλεις εδω δεν ειναι VW,ακομα και το 1m καλωδιο που θα βαλουν μεταβαλει με μΩ (μοναδα μετρησης αντιστασης, οι ηλεκτρονικοι την ξερουν)τ ην συνολικη αντισταση των καλωδιων και ισως να μπερδευει καποια ηλεκτρονικα συστηματα.Αν βαλεις βαλε απο πανω και αν θες δωρω ζητα καμοια αεροτομη,εγω αεροτομη πιεσα και πηρα.Και εννοειται μη σου πουν καμοια λαλακια οτι σου κανουν δωρω τα πατακια γιατι αυτα ειναι μερος του οχηματος.Οσο για πυροσβεστηρα ειναι της πλακας και για φαρμακειο ενα πακετο χαρτομαντηλα.
-
Κατ αρχας καλως ηρθες στην παρεα μας....... 1. Για το ESP πιστευω πως δεν πρεπει να το σκεφτεις πολυ βαλτο αν μπορεις.Μια φορα θα σου χρειαστει και αξιζει. Στο παλιο μου αμαξι κατασκευης 1999 δεν ειχα ESP και τη δυσκολη ωρα που χρειαστηκε δεν μπορεσα να το κρατησω(αν ειχα θα το κρατουσα) και τωρα ειναι παλιοσιδερα,ενω εγω ζω γιατι μαλλον δεν ειχε ερθει η ωρα μου και μου εδωσε ο θεος αλλη μια ευκαιρια. 2. Καλη μαγκια γιατι οπως ειπε και ενας αλλος φιλος στελνει αερα πισω,ειναι χωρος για κερματα,κινητα.Μετα δε μπαινει αν μετανιωσεις. 3. Θεμα καθαρα γουστου αφου το αμαξι ανετα σηκωνει 17ρες 4. Νομιζω 280 ευρω κοστιζουν και ειναι για την ασφαλεια των πισω 5. Σιγουρα να βαλεις,καμια σχεση με την απλη.Διπλασια σε μεγεθος με εξτρα πληροφοριες 6. Σωστος για τα 2 εξτρα χρονια Τωρα μια συμβουλη σε σενα και σε σε ολη την παρεα που διαβαζει και ειναι να παραγγειλει αμαξι : Αν κανετε παραγγελια που σημαινει υπομονη 3,5 μηνες,θα σας πω την αποψη μου καθαρα για τα εξτρα που εβαλα εγω. Οπωσδηποτε διακοπτακι για τον ελεγχο πιεσης ελαστικων (49ευρω).2 φορες ως τωρα εκανε δουλεια σε μενα Ηλιοροφη αρκετα καλη μεν, αλλα ουτε κρυο ουτε ζεστη Φωτα BY-XENON πολυ ικανοποιημενος,η νυχτα στην κυριολεξια γινετα μερα Θερμαινομενα καθισματα ψιλοπεριτα (ειναι σετ με πιτσιλιστηρια) Αυτοματος πιλοτος καλος αλλα μονο για ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ και ΕΓΝΑΤΙΑ Χειριστηρια στο τιμονι σιγουρα,πολυ βολικα και χρησιμα Για το ηχοσυστημα εβαλα το RCD500 που αναπαραγει MP3,πολυ καλο γιατι σε γλυτωνει απο τα πολλα CD.Εχει εσωτερικα και 6αρα CDιερα και ειναι με 10 ηχεια συνολικα.Απλα δε λειτουργει σωστα το (AS)το οποιο καθυστερει παρα πολυ και οι βλακες στην αντιπροσωπεια δεν ξερουν να το ρυθμισουν Αυτοματοι υαλοκαθαριστηρες,φωτα και εσωτερικοσ καθρεφτης (σετ ολα μαζι) Και αυτα οχι αναγκαια. Με λιγα λεφτα βαζεται και συρταρακια κατω απο τα καθισματα(χρησιμα) Εγω δεν ειπα οτι ειναι πολλα τα 10lit,το αντιθετο λεω οτι μια χαρα καταναλωση ειναι για αμαξι με 170 HP.Μου ειναι απλα περιεργο πως σε μερικους εχει καταναλωση γυρω στα 7,5 με 8 lit,μηπως ακομα το στρωνουν; Καλο το DSG αλλα μην παθει κατι γιατι στην ελλαδα αν πρωτα μπορεσουν να το λυσουν μετα απλα θα το κοιταζουν.Δε λεω αλλη αισθηση η οδηγηση με DSG αλλα εγω για το λογο που προανεφερα δεν το εβαλα (λογω μαστορων). Οσο για το ESP νομιζω οτι πρεπει να αναθεωρησεις την αποψη σου. Οχι μετα δε μπαινει. Να ξερεις απλα οτι αν μπει στη γραμμη παραγωγης τελειωνει σε μια μερα το αμαξι.Καλη υπομονη..................... Αναμεσα στο στροφομετρο και στο κοντερ εχει ενα χωρο που ειναι χωρισμενος στα 2.Στο κατω μερος βγαζει ψηφιακα καποιες ενδειξεις του υπολογιστη ταξιδιου και στο πανω μερος ειναι καποιες ενδειξεις με τη μορφη led και το αναλογο σχημα.Π.χ η ενδειξη για ανοιχτη πορτα, το λυχναρι κ.α τετοια. Αν βαλεις την οθονη plus ειναι διπλασια σε μεγεθος και ειναι υγρων κρυσταλλων(οχι δηλ απλα λαμπακια)Επανω της βγαινουν και ολες οι λειτουργιες του ηχοσυστηματος(ενταση,σταθμος,RDS,cd με τον αριθμο του κομματιου).Επισης ολες οι πορτες και το καπο με την πισω πορτα εμφανιζονται ψηφιακα οταν ανοιγουν και εννοειται εβγαινουν εκει και οι ενδειξεις του υπολογιστη και καθε ειδους προειδοποιηση (για βενζινη παραδειγμα)
-
Ειμαι περιεργος να δω απο μεσα πως θα ειναι. Δεν ξερω κατα ποσο ισχυει,ειχα διαβασει ομως οτι επειδη το GOLF V εχει πολυ υψηλο κοστος παραγωγησ για τη VW στο νεο μοντελο GOLF VI θα ριξουν λιγο την ποιοτητα κατασκευης για να πεσει και το κοστος κατασκευης.Στο ιδιο αρθρο ελεγε οτι θα απλουστευαν λιγο και την πισω αναρτηση πολαπλων συνδεσμων, οχι να την καταργησουν απλα να ειναι με ενα λιγοτερο συνδεσμο.Ελπιζω να μην το πραξουν παντως και να βρουν αλλο τροπο να μειωσουν το κοστος.
-
Ο τεχνικος διευθηντης της VW ανακοινωσε οτι το νεο GOLF θα βγει νωριτερα απο οτι σχεδιαζοταν να βγει και αναμενεται το φθινοπωρο του 2008. Μοιαζει με το σημερινο Α3 απο μπροστα με λιγα στοιχεια απο GOLF και πιο επιθετικο σχημα,απο πισω καμια σχεση με σημερα πιο σπορ επισης. Μπες στο http://www.eurocarblog.com/post/280/vw-golf-vi-rumours-and-sketches
-
Φιλε καιει γυρω στα 10lit Μ.Ο. (εντος & εκτος πολης) 2. Κοιτα και το δικο μου αν δωσω αρκετο γκαζι στην εκκινηση ακομα και με την τριτη μπαινει το ESP αρα δεν φταινε οι ζαντες. 3. Εγω ειμαι της αποψης να μη βαζεις χερι στην κονσολα με οργανακια και αλλα τετοια, αλλα ειναι στο γουστο του καθενος να κανει οτι θελει στο αμαξι του.Εγω μονο DSG (2800 ευρω) και το NAVIGAΤΙON με εγχρωμη οθονη(2800 ευρω) δεν εβαλα,ολα τα αλλα μαμα. 4. Δυστηχως βγαινει καινουργιο GOLF αλλα μεχρι να ερθει το αναλογο GT (αν θα βγαινει σε GT) εχουμε ακομα. Πολυ ανετο ταξιδι ομως κανεις γιατι μεχρι 190 στην εθνικη ειναι νορμαλ για το GT (αν δε σε πιασει κανενα ρανταρ) απο εκει και πανω ειναι λιγο υπερβολη για μενα να πας 220-230 για πολλα χλμ.(με 220 αν θυμαμαι καλα καιει γυρω στα 18+ lit)
-
Φιλε sonicsoto συμφωνω απολυτα μαζι σου γιατι στην ουσια ετσι εχουν τα πραγματα.Οταν παιρνεις τετοιο αμαξι με 170 και βαλε αλογα δεν κοιτας ποσο θα καψει.Και εγω οταν το πηρα ηξερα οτι ρουφαει βενζινη αλλα ηταν το τελευταιο που θα με σκεφτομουν. Καθε ενας βεβαια εχει το σκεπτικο του και αναλογα πρατει στο αμαξι του. Και κατι τελευταιο,ας αφησουμε το παραμυθι με τη μικρη καταναλωση στο GT, αυτες οι μετρησεις γινονται χωρις φορτια σε συγκεκριμενες συνθηκες με λιγα χλμ στο κοντερ. Δε νομιζω πολλοι απο μας που πηραμε το GT να πηγαινουμε με 90 η 100 για να μην καιει πολυ.Εγω τουλαχιστο μολις βγω απο την πολη θα το δωσω στο χαλαρο 160 αν βοηθαει ο δρομος και δε θα σκεφτω οτι τωρα καιει. Αλλιως θα επαιρνα αν ηταν κανενα FOX , AYGO , PICANTO η κανα τετοιο...
-
Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι φτανει τα 210 HP και θα κοστιζει περιπου 900 ευρω.Άκουσα οτι θα δωσει και 1 kg ροπης επανω. Απλα περιμενε πρωτα να το βαλει καποιος να δεις τι γινεται και μετα αν αξιζει γιατι οχι.Βεβαια και τα αλογα που εχουμε μια χαρα ειναι αλλα και τα 210 δεν θα ειναι ασχημα! Αν αφηνουμε 30 ευρω τη μερα στην ακρη (δηλ οτι βγαζουμε) σε ενα μηνα θα εχουμε τα αλογα που θελουμε.:D
-
Αν εχεις τα λεφτα φιλε ταξιδιωτη22 παρε το GTI αλλιως παρε το GT που ειναι ο μικρος αδερφος του. Αν εισαι με υπολογισμους σκεψου οτι το ενα ειναι στην κατηγορια 2.0 με ολα τα επακολουθα (ασφαλειες , τελη κυκλοφοριας , καταναλωση ) και το αλλο στα 1.4 Οτι και αν παρεις παντως ειναι κορυφη στην κατηγορια του.